FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Guild Ball Musical Teams 8-9 Grudnia 2017

Moderator: PoMek

<<

edek

Avatar użytkownika

Posty: 795

Dołączył(a): poniedziałek, 26 października 2015, 15:39

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 26 października 2017, 11:23

Guild Ball Musical Teams 8-9 Grudnia 2017

Siemaneczko!

8. Musical Teams
Team up with your favourite gaming buddies to take on other Teams of Guild Ball Players. But, at the end of every turn, everyone on your team swaps places and you play the next turn of your team mate’s game! Madness!
Roster Size and Selection
Players select a roster of 1 [Captain], 1 [Mascot], and 4 eligible Team Member models which will play for the same Guild as the [Captain]. These 6 models form the Player’s roster for each game.
Special Rules
This event uses the same rules as the Guild Ball Team Tournament found in the Regional Cup document with the following exceptions:
1. The round length is 120 minutes total.
2. The tables within each team pairing are each numbered 1, 2, and 3. Players will each face an opponent on one of these tables. When a game reaches the end of the rst turn, the Players in that game do not continue on to the next turn. They instead pause their clocks in the End Phase as normal, then wait for all games in the round to reach the end of the rst turn. Once all games in the round have nished the turn, all Players will move to their left (for example, the Player for Team A on table 2 will move to table 1, and the Player for Team B on table 2, being on the opposite side, will move to table 3.).
3. Players now take control of their teammate’s Guild on the table they are now on. Players then roll o for initiative, start their clocks, and continue the game as normal. Again, when Players pause the clock in for the End Phase, do not continue on, simply wait for all games in the round to reach the end of the turn. Once all games in the round have nished the turn, all Players move one table to the left again, as described in the previous section.
4. If one game ends, then the Players continue to rotate at the end of each turn, treating the nished game as if it were still in play for the purposes of moving on.
5. Once two games have ended, the nal game is locked, and the two Players currently on that game will continue to play until the game ends.
Otherwise, follow all the normal rules for a Guild Ball Team Tournament.


Moja propozycja na turniej świąteczny :) Zakładam, że Wwa by wystawiła 2 teamy, Poznań 1 i Krk/BB 1 to można by zagrać akurat 3 rundy :)
Obrazek Obrazek Obrazek
<<

PoMek

Avatar użytkownika

Posty: 4399

Dołączył(a): środa, 20 lutego 2013, 13:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 26 października 2017, 15:13

Re: Guild Ball Musical Teams 8-9 Grudnia 2017

Ja chętnie.
ObrazekObrazek Obrazek
Citation needed
<<

JJ

Posty: 308

Dołączył(a): poniedziałek, 10 listopada 2014, 23:14

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 26 października 2017, 19:10

Re: Guild Ball Musical Teams 8-9 Grudnia 2017

Też bym chętnie zagrał.
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7792

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 26 października 2017, 19:38

Re: Guild Ball Musical Teams 8-9 Grudnia 2017

i moj miecz
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Firen

Avatar użytkownika

Posty: 577

Dołączył(a): wtorek, 28 października 2014, 12:38

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 27 października 2017, 00:00

Re: Guild Ball Musical Teams 8-9 Grudnia 2017

fajowo, wchodze w to ;)
Obrazek
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7792

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post piątek, 27 października 2017, 06:34

Re: Guild Ball Musical Teams 8-9 Grudnia 2017

Obrazek
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?

Powrót do Guild Ball

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość