FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Ogrun CiD

<<

QcDWG

Posty: 1344

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 11 stycznia 2018, 09:45

Re: Ogrun CiD

Gift napisał(a):model ma koslawy trzeba bylo by konwertowac ze zwyklego na powoziu terpaha albo raeka


Gusty guściki, ja tam uwielbiam ten model i to jedyna z legionowych pacynek której nigdy nie ogram (bo on i choseny beda mi grały jako dragon ogry do wfb xD)
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1598

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 12 stycznia 2018, 11:45

Re: Ogrun CiD

Poszedł Update Thaggiego2 i Theme Force'a.
Thaggiemu przywrócono starego feata, dodano +1 armour + dostał sack pawna na lessery.
Theme Force'a daje darmowe pkt za oddziały warrior modeli - jedyna szansa na zobaczenie Waspów właśnie znikła, ale w sumie nie będę narzekał, bo 25+ darmowych pkt to spora przesada :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 941

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post piątek, 12 stycznia 2018, 11:46

Re: Ogrun CiD

Kevin napisał(a):Poszedł Update Thaggiego2 i Theme Force'a.
Thaggiemu przywrócono starego feata, dodano +1 armour + dostał sack pawna na lessery.
Theme Force'a daje darmowe pkt za oddziały warrior modeli - jedyna szansa na zobaczenie Waspów właśnie znikła, ale w sumie nie będę narzekał, bo 25+ darmowych pkt to spora przesada :)


Theme force chyba tak od początku CID wygląda.

BTW średnio +1 do statystyk na Thagroshu dziennie brzmi obiecujaco :D
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1598

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 12 stycznia 2018, 11:48

Re: Ogrun CiD

Dzisiaj to wrzucono ;) - na prośbę graczy ;)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

cainus_lupus

Posty: 855

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 13 stycznia 2018, 01:30

Re: Ogrun CiD

Kevin napisał(a):Dzisiaj to wrzucono ;) - na prośbę graczy ;)

Było już w czwartek na forum zasad.

Thags2 wygląda teraz bardzo dobrze, Sac pawn na lesserach powinien mocno zwiększyć jego przeżywalność.
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
<<

QcDWG

Posty: 1344

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post środa, 17 stycznia 2018, 23:50

Re: Ogrun CiD

Pogrząło kogoś z tym Blightbringerem...
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1598

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 18 stycznia 2018, 00:51

Re: Ogrun CiD

W
elcome to week two of Primal Terrors! Here are the changes for the week:


Absylonia 1: Fine tuning the new rules is the goal of this weeks changes. Making Playing God a little more consistent and powerful while also reducing the free transfer to one time.

Change the last sentence of Spontaneous Mutation to:

"Each special rule lasts until the start of this model’s next activation."


Change the last sentence of Playing God to:

"Additionally, Absylonia can transfer damage to the affected warbeast without spending fury once per turn."



Thagrosh 2: We have allowed Dragon's Blood to be cast on Thagrosh 2. When we made Thagrosh's spray magical our intent was to remove Flesh Eater. This has now happened.

Cut "non-warlock" from Dragon's Blood.

Cut Flesh Eater.


Anamag the Doom Feaster: The offensive and survivability of Anamag was a little too high. A slight reduction should bring her into line with other casters.

ARM 16.

Melee weapon POW 5.


Archangel: The Archangel was performing well, but we feel it could use a slight discount.

Cost 36.


Blightbringer: We are interested in making sure the Blight Bringer has a place in Primal Terrors. These changes are aggressive, so please keep in mind that this model will continue to change throughout this cycle.

Cost 32.

SPD 5.

Change the text of Boiling Blood to:

When the spellcaster suffers damage as a result of an enemy melee attack, after the attack is resolved the spellcaster can make a SP 8, POW 12 ranged attack that causes fire damage XICONX. Each model covered by the spray template is automatically hit and suffer the FIre continuous effect XICONX unless this model’s LOS to it is blocked by terrain. Boiling Blood damage is simultaneous. The spellcaster can make this attack even while in melee. Boiling Blood lasts for one round.


Carnivean: Still at a premium price, we felt that RAT 4 was simply too low on a Carnivean. RAT 5 will help it fulfill it's point cost.

RAT 5.


Chosen of Everblight: While we are keeping a very close eye on the Chosen, DEF 11 felt low after reading the battle reports. We will continue to monitor these models closely to ensure they are a powerful enticing option but are not over the top.

DEF 12.


Ammok the Truthbearer: Feedback shows players wanted something a little more active out of Ammok. Removing the ability Arcane Void and replacing it with Unbinding brings a different, new, ability to the theme force.

CMD 10.

Replace Arcane Void with Unbinding (★Action):

Unbinding (★Action) - Enemy upkeep spells on models/units within 5˝ of this model expire. Models suffer d3 damage points for each of those spells they controlled.



Warmonger War Chief: We felt that the War Chiefs point cost was a little too high for what he brought to the table.

Cost 5.

Theme Force Changes: Adding Blighted Ogrun solos to the list of models that generate free point should help ease some of the burdens of list construction. Please note this change does remove Hellmouths from the list of models that generate free points, but they can still be free options in the theme force.

Replace the second benefit with the following:

For every full 20 points of Blighted Ogrun and Rotwing models/units in this army, you can add one Hellmouth unit, one Blighted Ogrun command attachment, or one medium-based Blighted Ogrun solo to the army free of cost. Free models do not count toward the total point value of Blighted Ogrun models/ units in the army when calculating this bonus.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4129

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 18 stycznia 2018, 01:24

Re: Ogrun CiD

Rat5 carnivean... bajka.
Jego animus kosztuje teraz 1?
Obrazek
<<

Pjerunek

Posty: 85

Dołączył(a): wtorek, 20 września 2016, 19:44

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 18 stycznia 2018, 02:03

Re: Ogrun CiD

tak
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7761

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 18 stycznia 2018, 07:15

Re: Ogrun CiD

:D
lol carnivean z ratem 5 i flara od serpaha bajka :D bedzie wyciagal eiriski tym strzelaniem
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Community Integrated Development

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość