FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

CiD BE

<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7453

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post środa, 10 maja 2017, 23:37

Re: CiD BE

Vesel jako scutator by wszedl do tierow exemplarow:) rozpieszczaja mojego pKreosa :)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 267

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post środa, 10 maja 2017, 23:42

Re: CiD BE

Kruk napisał(a):
Tantal napisał(a):No i stało się.. bryczki dostały multiple impacty. Ale chłopcy spokojnie z matem 6(Joe go nie może buffować) to on kosiarką nie będzie.


Mat6 ale 3 kości na impactach.


Wow nie zauważyłem tego line breakera u GC :)
Obrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1575

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 11 maja 2017, 07:07

Re: CiD BE

Simon99 napisał(a):
re4der napisał(a):Nowe zasady BE.
http://cid.privateerpress.com/forum/rules/model-rules-reference/16963-battle-engines-thralls-week-3-update

I swoją drogą Gun Carriage wydaje się w nowej wersji całkiem mocne.

Nope... Still not enough... :P

Jesteś beznadziejnie uparty Simon :) To, że Tobie coś wydaje się być fajne/mocne/ciekawe to akurat nie jest tożsame z tym, że będzie grane. Trollowy BE w aktualnej inkarnacji wydaje się być udanym BE, w końcu. Względnie, na tyle, żeby się zacząć zastanawiać nad jego wystawieniem. A i tak nie będzie grywany. Jest ciekawy, ale nie robi niczego co by ta armia nie robiła. Głównym problemem jest to, że PP nie posłuchała graczy i nie odblokowała go w tier liście band of heroes, gdzie miałby jakiś sens. Nawet jeśli jest wart 16 punktów to nie jest wart 28 punktów. No chyba, że uważasz, że powinienem wystawić go w nowej tier liście, ale to polecam ją przeczytać jeszcze raz i się nad tym zastanowić :) Bo tutaj też nie moge odmówić PP - jeden pomysł od graczy zapożyczyła. Ten akurat, który właściwie nic nie zmienia.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 2935

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 11 maja 2017, 07:56

Re: CiD BE

Kevin napisał(a):Jesteś beznadziejnie uparty Simon :)


Spokojnie jestem tak samo uparty jak Ci wszyscy, którzy nie chcą nawet spróbować tych list :P Ledwo BE stał się "wystawialny" to napotyka na nowy problem, Ja swojego też nie jestem w stanie wystawić w guardians of the temple, a jakoś nie krzyczę, że jest słaby. Jak ktoś nie chce zagrać jakimś modelem to zawsze znajdzie powód żeby nim nie zagrać. I to jest beznadziejna upartość ;)
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7723

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 11 maja 2017, 08:27

Re: CiD BE

Simon99 napisał(a):
Ja swojego też nie jestem w stanie wystawić w guardians of the temple, a jakoś nie krzyczę, że jest słaby.


juz kiedys gracze pomu plakali ze maja slaba piechote,

anyway fajnie ze nie jest slaby ale chyba nie mozna ich porownywac ze soba bo robia zupelnie inne rzeczy
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1575

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 11 maja 2017, 08:49

Re: CiD BE

Simon99 napisał(a):
Kevin napisał(a):Jesteś beznadziejnie uparty Simon :)


Spokojnie jestem tak samo uparty jak Ci wszyscy, którzy nie chcą nawet spróbować tych list :P Ledwo BE stał się "wystawialny" to napotyka na nowy problem, Ja swojego też nie jestem w stanie wystawić w guardians of the temple, a jakoś nie krzyczę, że jest słaby. Jak ktoś nie chce zagrać jakimś modelem to zawsze znajdzie powód żeby nim nie zagrać. I to jest beznadziejna upartość ;)

Nie napisałem, że BE jest słaby. Napisałem, że zrobił się interesujacy. Ale za 16 pkt, a nie 28+. A co do grania nową tier listą, nie muszę nią zagrać żeby widzieć jej slabości. Jakoś dziwnie wiekszość braci trollowej ma tą samą opinię, Ci co grali i Ci co nie. I nie, nie przekonasz mnie, że piechotny tier list z maks pow 16 nie licząc garganta(w armii gdzie punkty nie są za niego) czy casterów(gdzie np. PoM to mi się w twarz śmieje) ma jakomkolwiek szanse sobie poradzić. Jest kiepsko przemyślany i o ile się nie mylę jest to aktualnie najgorszy tier w grze.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 1312

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post czwartek, 11 maja 2017, 09:02

Re: CiD BE

ja uważam, że zbytnio khadorski i trollowy robią na jedno kopyto. Jednakże, aktualny BE Khadoru robi się ciekawy
Obrazek
<<

QcDWG

Posty: 1241

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 11 maja 2017, 09:47

Re: CiD BE

Strzelajacy tier do armii ktora slabo strzela mial prawo nie zatrybic ^^
<<

Blak

Avatar użytkownika

Posty: 419

Dołączył(a): sobota, 19 lipca 2014, 00:53

Post piątek, 12 maja 2017, 08:49

Re: CiD BE

Sacral chyba dostanie Arc Node. :D
<<

Kruk

Avatar użytkownika

Posty: 707

Dołączył(a): piątek, 5 lipca 2013, 13:51

Lokalizacja: Szczecin

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 17 maja 2017, 22:18

Re: CiD BE

Jest czwarty tydzień BE.

This will be the final week for the Battle Engines/Thralls CID cycle.

CID Change log for 5/17/17

Khador
Gun Carriage: This change should solve the infinite attack issue while not introducing any additional unwanted effects. Please help us pick this apart!
Change the text of Crushing Weight to the following:
When it charges, this model is not required to move at least 3˝ to make impact attacks. Instead of making impact attacks only once, this model can make impact attacks each time it contacts a model for the first time during its charge.


Cryx
Desecrator: Many arguments were made for AOE 4 on the Desecrator and how it solidified its niche in Cryx. We felt it was still important to be able to charge your targets so we opted to allow both options.
Return Plague Bearer to AOE 4.
Replace Scather with Void Field on the Plague Bearer.
This attack’s AOE is a hazard that remains in play for one round. Non-undead models entering or ending their activations in the AOE suffer 1 point of corrosion damage XICONX.

Bane Knights: Much of the feedback stated how much better Warriors were to Knights. This point change should make the choice less automatic while keeping Warriors in a solid place.
Cost 9/15.

Bane Warriors: Much of the feedback stated how much better Warriors were to Knights. This point change should make the choice less automatic while keeping Warriors in a solid place.
Cost 10/16.


Wraith Engine: The Wraith Engine was being described as very passive and when it did leave Incorporeal being easily removed and having a low impact. Changing Cleave to Rapid Strike increases the Wraith Engines melee threat to non-infantry targets. The slight increase in boxes will hopefully force a little more commitment out of opponents trying to destroy the Wraith Engine.
Increase damage boxes by 2 (to 26).
Change Cleave to Rapid Strike.
This model can make one additional melee attack each Combat Action.


Retribution
Arcantrik Force Generator: Much of our feedback pointed out some issues the AFG was having. We hope these changes will help the AFG feel a little more fluid on the battle field while increasing its effectiveness.
Cut the Dual Shot special rule.
Increase the ROF of the Teleforce Cannon to 2.
Replace the text of the Destructor Attack Type with the following:
Damage rolls resulting from this attack are automatically boosted.


Mercenaries
Hammerfall Siege Crawler: Roadblock was an awkward rule to use on the Siege Crawler and did not benefit very many models. Girded will help the Siege Crawler wiggle into some non-rhulic lists as well as provide a much easier to use model.
Reduce point cost to 17.
Replace Roadblock with Girded.
This model and friendly models B2B with it do not suffer blast damage.


Trollbloods
War Wagon: This change should solve the infinite attack issue while not introducing any additional unwanted effects. Please help us pick this apart!
Change the text of Crushing Weight to the following:
When it charges, this model is not required to move at least 3˝ to make impact attacks. Instead of making impact attacks only once, this model can make impact attacks each time it contacts a model for the first time during its charge.

United Kriels Theme Force: A large portion of this feedback showed how difficult it could be to position all of your medium based infantry and draw line of sight to enemy small and medium based models. Hopefully this change will alleviate some of that headache and make the list a little more consistent. Please provide feedback on how this changes deployment as well as how you advance during your game.
Change the second special rule to the following:
Warrior models in this army can ignore other friendly warrior models when determining LOS.


Circle
Celestial Fulcrum: Battle reports showed the Fulcrum had a severe decrease in effectiveness, even in Wold centric armies. The return of Fury Bank should help smooth those turns out. We also noticed that because of the low range of Power of the Stones it required ranged Wolds to function. The increase in collection range should make some of the more melee oriented Wolds more attractive to take with the Fulcrum.
Regains Fury Bank.
Increase point cost back to 19.
Power of the Stones affects command range.


Skorne
Siege Animantarax: Applying the speed bonus from Cantankerous to the base SPD of the Animantarax should make it an easier model to play. It now has the option to forgo Cantankerous and play independently on a flank or the option to deploy more central and be attacked by Paingivers for tokens. Removing Critical Smite and replacing it with Knockdown should drastically increase the melee output of the Animantarax against higher defense targets.
SPD increased to 8.
The Cantankerous special rule no longer adds to SPD.
Replace Critical Smite with Knockdown on the Siege Animantarax’s Club Tail weapon.
When a model is hit by an attack with this weapon, it becomes knocked down.


Minions
Sacral Vault: Feedback showed that many players wanted a heavier support role out of the Sacral Vault. Telemetry synergizes very well with several of the Blind Water Warlocks and promotes the concept of the model.
The Sacral Vault gains Telemetry.
Telemetry - Other friendly Faction models gain +2 to magic attack rolls against enemy models in this model’s command range.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Community Integrated Development

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość