FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

CID Cryx Bane Theme Force + Banes

<<

Krawat

Avatar użytkownika

Posty: 529

Dołączył(a): sobota, 31 października 2015, 16:38

Frakcja: Mercenaries

Post czwartek, 27 kwietnia 2017, 21:25

CID Cryx Bane Theme Force + Banes

Witam,

Ogólnie kilka małych zmian punktowych + zamiany skilli. Bez szału ale w dobrym kierunku. W grupie dodałem linki do PDFów.

https://www.facebook.com/groups/3119949 ... =bookmarks

K.
W życiu jest tylko jeden uniwersalny język - siła.
<<

Shonsu

Posty: 1544

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post piątek, 28 kwietnia 2017, 06:38

Re: CID Cryx Bane Theme Force + Banes

Dla tych co nie używają fejspuka:

http://cid.privateerpress.com/filedata/fetch?id=10308

http://cid.privateerpress.com/filedata/fetch?id=10309

Generalnie tier całkiem dobry z powodu tych chmur. Natomiast zabawne było uwalanie bane thralli po to żeby de facto zwracać im po trochu umiejętności. Jak już wiele osób wspomnialo - PP tworzy problemy żeby miec potem co naprawiać.

Zmiany ogólnie bez zastrzeżeń ale mcthralle za 8p. to mz. kosmos. Już wcześniej były tanie jak na to co potrafią sami z siebie i frakcyjne komba (wygar z cryxowymi casterami, rewelacyjny attachment - też ulepszony - oraz wskrzeszanie). To oddział idealnie pasujący do gier "na czas" w nowym SR2017, więc zostanie podwójnie polepszony jeśli ta poprawka wejdzie.
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7723

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post piątek, 28 kwietnia 2017, 07:02

Re: CID Cryx Bane Theme Force + Banes

co do zabierania i oddawania, to nie gadom zabrali 3 hpki zeby im w tierze oddac ?
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

necromanter

Avatar użytkownika

Posty: 154

Dołączył(a): sobota, 18 lipca 2015, 15:35

Lokalizacja: Gdańsk

Frakcja: Cryx

Post niedziela, 7 maja 2017, 13:47

Re: CID Cryx Bane Theme Force + Banes

Ktoś już testował ten theme? Jestem ciekawy czy znajdzie się on w listach turniejowych i ewentualnie pod jakimi casterami?
<<

Vampaj

Posty: 1101

Dołączył(a): piątek, 11 lipca 2014, 07:38

Frakcja: Cryx

Post niedziela, 7 maja 2017, 23:04

Re: CID Cryx Bane Theme Force + Banes

wczroraj nim gralem jako castera majac eGaspiego i bylo wmiare ok dzieki cloudom + wiekszemu pancerzowi dzieki WE. Postaram sie na dniach wrzucic raport.
ObrazekObrazekObrazek
<<

Vrakius

Posty: 234

Dołączył(a): poniedziałek, 25 lutego 2013, 18:36

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Legion of Everblight

Post poniedziałek, 8 maja 2017, 08:49

Re: CID Cryx Bane Theme Force + Banes

Mógłby ktoś wrzucić zasady i benefity, bo nie mam dostępu do CID'a ;)? Btw. kiedy będzie wiadomo o zmianach Bane'ów?
<<

Krawat

Avatar użytkownika

Posty: 529

Dołączył(a): sobota, 31 października 2015, 16:38

Frakcja: Mercenaries

Post poniedziałek, 8 maja 2017, 11:15

Re: CID Cryx Bane Theme Force + Banes

DARK HOST ARMY COMPOSITION
An army made using this theme force can include only the following Cryx models:
• Cryx warcasters
• non-character warjacks
• Bane models/units
• Darragh Wrathe
• Machine Wraith solos
• Necrotech solos
• Scrap Thrall solos
• Skarlock Thrall solos
• Soul Trapper solos
• Wraith Engine battle engines
SPECIAL RULES
• For every full 20 points of units and battle engines in this army, you can add one command attachment or medium or smaller based solo to the army free of cost. Free models do not count toward the total point value of units in the army when calculating this bonus.
• Bane models/unit gain Prowl. (A model with Prowl gains Stealth XICONX while it has concealment.)
• Before models are deployed at the start of the game, you can place two 4 ̋ AOE dense fog terrain features anywhere completely within 20 ̋ of the rear table edge of your deployment zone.
W życiu jest tylko jeden uniwersalny język - siła.
<<

Vrakius

Posty: 234

Dołączył(a): poniedziałek, 25 lutego 2013, 18:36

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 11 maja 2017, 11:17

Re: CID Cryx Bane Theme Force + Banes

Mieli poprawić bane warriorów no i nadal są plewni :P
<<

Blak

Avatar użytkownika

Posty: 419

Dołączył(a): sobota, 19 lipca 2014, 00:53

Post czwartek, 11 maja 2017, 11:33

Re: CID Cryx Bane Theme Force + Banes

Vrakius napisał(a):Mieli poprawić bane warriorów no i nadal są plewni :P

Co by musieli dostać, byś zmienił zdanie? ;)
<<

Arek_HE

Posty: 78

Dołączył(a): niedziela, 20 marca 2016, 21:50

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 11 maja 2017, 11:47

Re: CID Cryx Bane Theme Force + Banes

Dlaczego plewni, w themie mozna zaplanować stealth na podejściu i nie gina od blastów (Wraith engine). Porównują np do Legionowych swordsmenów bez pathfindera i umierajacych od byle pierdnięcia to nie wiem. Ja bym dal Bane'om szanse.
Ostatnio edytowano czwartek, 11 maja 2017, 11:51 przez Arek_HE, łącznie edytowano 1 raz
Następna strona

Powrót do Community Integrated Development

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron