FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Trencher CID

<<

Ice-T

Avatar użytkownika

Posty: 4399

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:10

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post sobota, 17 czerwca 2017, 13:48

Re: Trencher CID

Generalnie CID to jest bardzo dobra i potrzebna rzecz, tylko wydaje mi się ze za bardzo na hura to wszystko jest robione i za szybko co z jednej strony cieszy bo widać szybkie zmiany a z drugiej odstrasza przed rozwojem zakupami i wdrażaniem sie nowych ludzi.
<<

cainus_lupus

Posty: 893

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 17 czerwca 2017, 13:52

Re: Trencher CID

MK3 jest niedorobiona od wyjścia, wystarczy pomyśleć że była robiona pod nowy SR który właśnie skończył CiD i pod Theme listy których każdy grywalnych ma jedną, dwie. To w co gramy to jest miejscami beta.
Z drugiej strony wolę kasowanie patologii w zarodku.

Lance pewnie miały dostać nerfa później ale były zgięte i nie zostawiały miejsca na nic innego. Po co Ci trencherzy jak Lance mordują i piechotę i ciężkie rzeczy? To nie mój domysł, Pagani sam o tym napomknął.

PP zwaliło sprawę wypuszczając MK3 w stanie jakim widzimy. Z drugiej strony pewnie nie mogli już czekać. Nie jest super ale też tragedii nie ma. Załatwienie Lanc na pewno pomoże piechocie bardziej zaistnieć.
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
<<

Torres

Avatar użytkownika

Posty: 5225

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 17 czerwca 2017, 14:09

Re: Trencher CID

Moim zdaniem przez CID powinny przechodzić tylko niewydane rzeczy. Stare modele powinny być balansowane wewnętrznie bo niosą za sobą zbyt duży ładunek "emocjonalny". Spojrzenie KAŻDEGO* gracza będzie skrzywione**.

P.S.
cainus_lupus napisał(a):Załatwienie Lanc na pewno pomoże piechocie bardziej zaistnieć.

Mam bardzo duże obiekcje. Jeśli myślisz, że Lance są największym wrogiem piechoty to poczekaj aż wyciągniesz wiaderko modeli na eUnę***. Jest bardzo dużo świetnych rozpisek, które zjadają niemalże dowolną ilość oddziałów. Na razie duża część z nich gra na piechocie****, ale po wyjściu CIDowych BE to się zmieni*****.

P.S.2 A tak poza tym, zgadzam się ze stwierdzeniem o becie. Gramy w niedorobioną grę. Najgorsze jest jednak to, że twórcy chyba nie bardzo wiedzą jak ją skończyć. Wydaje mi się, że najbardziej pokazuje to cyrk z tokenami i proxami w SR2017 :lol:

*No dobrze... 99,9% graczy będzie miało skrzywione spojrzenie. Niech Ci, którzy bardzo tego potrzebują ustawią się w tym 0,01%.
**Lance są idealnym przykładem.
***Która nomen-omen zje Twoją rozpiskę jednym z kilkunastu modeli piechoty :D
****Na przykład wspomniana eUna, Khador z pięcioma oddziałami Rifle Corpsów (plus obowiązkowe piętnaście rakietnic) czy 3Nemo w Heavy Metalu.
*****Storm Strider będzie zabijał podobną ilość modeli co oddział kawalerii za mniej punktów, z większego zasięgu i będąc jeszcze trudniejszym do zabicia. Jak spotkasz na stole dwa i Kallus nie będzie miał gry to też zaczniesz pisać, że cygnarskie BE powinny zostać znerfione?
Obrazek Obrazek
Caine zrobi to lepiej.
yaro napisał(a):dobra masz dluzszego w internecie. Brawo.
<<

cainus_lupus

Posty: 893

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 17 czerwca 2017, 14:41

Re: Trencher CID

Nie wiem o co Ci chodzi. O to że Lance wymagają nerfa? Wymagają. Że są rozpy i casterzy koszący piechotę? No, są. Zawsze byli. Zwykle nie tak gięte, wymagały np. trafiania, zniosek etc. Przede wszystkim jednak nie były odpowiedzią na wszystko: Def, Arm, Stealth. Teraz jak będę miał jedną rozpiskę z piechotą a drugą bez to lance nie załatwią obu. Musisz wybierać. Tak w skrócie.

Mnie się lance nie śnią po nocach, napisałem swego czasu że będą przyciętę choćby dlatego że niszczą wewnętrzny balans. Sprawdziło się.

CiD polega przede wszystkim na przedstawianiu raportów, co zapewnia dane do analiz. Jak wyszło że Tron mało robi, to dostał atak gratis i gra gitara. Wcześniejsza wersja troszkę za mocno karciła jacki? To zmienili listę czarów. Jeżeli uważasz że ma znaczenie kto płacze więcej to może sam weź udział i się przekonaj? Ja czytałem tam raporty i są bardzo informacyjne. Masz tam wytyczne jak ma taki raport wyglądać i nie jest to bynajmniej: "plz nerf lance!".

Caine2 był przegięty, dostał nerfa bez CiDu i też było źle? No to nie wiem co PP ma zrobić. Bo że nie dopuszczą już do rozrostu patologii jak MK2 to raczej pewne, jest powód dla którego mamy MK3. Nie po to wszystko resetowali żeby za dwa lata mieć taki sam syf, bo MK4 w najbliższym czasie ten system nie przetrwa.
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7216

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post sobota, 17 czerwca 2017, 15:05

Re: Trencher CID

Ice no tak tyle ze w cidzie kazdy bedzie ciagnal w swoja strone co nawet kilka powyzszych postow pokazuje.

Jak dla mnie obecnie mamy burdel i nie idzie to w dobra strone ale to moje zdanie. Wybalansowanie jest potrzebne ale jesli producent sobie nie radzi i wypycha to na graczy zmieniajac przy tym jeszcze cele jakie chce osiagnac to mi rece opadaja
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Torres

Avatar użytkownika

Posty: 5225

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 17 czerwca 2017, 15:22

Re: Trencher CID

cainus_lupus napisał(a):Nie wiem o co Ci chodzi. O to że Lance wymagają nerfa? Wymagają. Że są rozpy i casterzy koszący piechotę? No, są. Zawsze byli. Zwykle nie tak gięte, wymagały np. trafiania, zniosek etc. Przede wszystkim jednak nie były odpowiedzią na wszystko: Def, Arm, Stealth. Teraz jak będę miał jedną rozpiskę z piechotą a drugą bez to lance nie załatwią obu. Musisz wybierać. Tak w skrócie.

No to jednak wiesz o co mi chodzi. To samo robi eUna, rakietnice i to samo będzie robił Storm Strider. Skupianie swojego gniewu na lansjerach nie ma moim zdaniem sensu. Na wszelki wypadek powtórzę, że nerf był słuszny. Chodzi mi raczej o to, co dzieje się po nim.

cainus_lupus napisał(a):CiD polega przede wszystkim na przedstawianiu raportów, co zapewnia dane do analiz. Jak wyszło że Tron mało robi, to dostał atak gratis i gra gitara. Wcześniejsza wersja troszkę za mocno karciła jacki? To zmienili listę czarów. Jeżeli uważasz że ma znaczenie kto płacze więcej to może sam weź udział i się przekonaj? Ja czytałem tam raporty i są bardzo informacyjne. Masz tam wytyczne jak ma taki raport wyglądać i nie jest to bynajmniej: "plz nerf lance!".

Czytam uważnie całe forum CIDu i niestety zazwyczaj wygląda to właśnie tak. "plix plox nerf xxxx, OP! <cry>"
Nie w raportach tylko w oddzielnych tematach. Dodatkowo nie powiesz mi chyba, że mieli mało materiału dotyczącego cygnarskiej kawalerii? Milion turniejów i wyniki najlepszych graczy na świecie zawsze będą dużo lepsze niż posty czy battle reporty domówek forumowych randomów.
Masz jednak rację w jednej kwestii i chciałbym zmienić nieco swoje poprzednie stanowisko. Nowe modele i modele zbyt słabe powinny przechodzić przez CID bo nie ma wystarczającej ilości informacji na ich temat. Modele zbyt mocne powinny być nerfione wewnętrznie bo PP ma wystarczająco dużo materiałów.
Obrazek Obrazek
Caine zrobi to lepiej.
yaro napisał(a):dobra masz dluzszego w internecie. Brawo.
<<

czarny_mj

Avatar użytkownika

Posty: 809

Dołączył(a): wtorek, 14 maja 2013, 15:48

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 17 czerwca 2017, 15:37

Re: Trencher CID

Ja akurat Ciesze sie ze nerfy ida przez Cid bo moze przestanie to wygladac tak hak wygladaly nerfy:Wardersow, mad dogow czy pare innych perelek PP w ktorych nerf oznaczal rownanie z poziomem Gleby, tutaj przynajmnie ludzie maja szanse ponarzekac i oslabic dzialanie nerfa zanim pojdzie to w erracie. Swoja droga uwazam ze kazdy ma mozliwosc olania forum Cida i czekac na officjalna errate kiedy to zmiany z cida wyjda i podkerzewam ze wiele w stosunku do poprzedniego formatu sie nie zmieni. Zgadzam sie ze troche za szybko to idzie ale prawda jest taka ze wlasnie nadrabiaja w ten sposob ten rok, ktorego zabraklo mk3 by byc troche zbalanaowane ;) Mysle ze wkrotce to sppwolni jak nadrobia najwieksze babole.
<<

cainus_lupus

Posty: 893

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 17 czerwca 2017, 15:50

Re: Trencher CID

Torres napisał(a):
cainus_lupus napisał(a):Nie wiem o co Ci chodzi. O to że Lance wymagają nerfa? Wymagają. Że są rozpy i casterzy koszący piechotę? No, są. Zawsze byli. Zwykle nie tak gięte, wymagały np. trafiania, zniosek etc. Przede wszystkim jednak nie były odpowiedzią na wszystko: Def, Arm, Stealth. Teraz jak będę miał jedną rozpiskę z piechotą a drugą bez to lance nie załatwią obu. Musisz wybierać. Tak w skrócie.

No to jednak wiesz o co mi chodzi. To samo robi eUna, rakietnice i to samo będzie robił Storm Strider. Skupianie swojego gniewu na lansjerach nie ma moim zdaniem sensu. Na wszelki wypadek powtórzę, że nerf był słuszny. Chodzi mi raczej o to, co dzieje się po nim.

cainus_lupus napisał(a):CiD polega przede wszystkim na przedstawianiu raportów, co zapewnia dane do analiz. Jak wyszło że Tron mało robi, to dostał atak gratis i gra gitara. Wcześniejsza wersja troszkę za mocno karciła jacki? To zmienili listę czarów. Jeżeli uważasz że ma znaczenie kto płacze więcej to może sam weź udział i się przekonaj? Ja czytałem tam raporty i są bardzo informacyjne. Masz tam wytyczne jak ma taki raport wyglądać i nie jest to bynajmniej: "plz nerf lance!".

Czytam uważnie całe forum CIDu i niestety zazwyczaj wygląda to właśnie tak. "plix plox nerf xxxx, OP! <cry>"
Nie w raportach tylko w oddzielnych tematach. Dodatkowo nie powiesz mi chyba, że mieli mało materiału dotyczącego cygnarskiej kawalerii? Milion turniejów i wyniki najlepszych graczy na świecie zawsze będą dużo lepsze niż posty czy battle reporty domówek forumowych randomów.
Masz jednak rację w jednej kwestii i chciałbym zmienić nieco swoje poprzednie stanowisko. Nowe modele i modele zbyt słabe powinny przechodzić przez CID bo nie ma wystarczającej ilości informacji na ich temat. Modele zbyt mocne powinny być nerfione wewnętrznie bo PP ma wystarczająco dużo materiałów.

IMHO tu chodzi o sprawdzenie czy po nerfie nadal nie są jedyną słuszną opcja.
Co do Uny2, Ss itp. to IMHO nie jest ten sam power level co lance, które jednak robiły za dużo.

Co do CiDu niegranych modeli to się zgadzam. Taki Nephilim Soldier był do dupy, dostał buffa i (najgorszy chyba w grze) theme force i nadal jest do dupy. Jak nikt nim nie grał tak nadal nikt nim nie gra (piszę o rozpach turniejowych). I tak, testowałem go, działa tak jak na papierze, czyli wcale.
Gdyby przeszedł przez CiD wraz z Theme Forcem to pierwsza propozycja poszłaby do piachu, bo jest po prostu beznadziejna.
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7345

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post sobota, 17 czerwca 2017, 17:40

Re: Trencher CID

Cid zwolni i bedzie mniej takich rzeczy. Obecnie jest potrzebne, a juz od dawna bylo wiadomo ze lance musza dostac nerfa, tylko chyba hungerford sam mowil ze nie wiedza jakiego. CID dal ta mozliwosc i wykorzystali okazje. Na mojej personalnej liście zostaja w tej chwili juz chyba tylko kurczaki mercowe ( i powiem szczerze ze tylko gunnery sa do zmiany) i rozprawimy sie z pierwsza fala rzeczy ktore tego potrzebuja, czy tez potrzebowaly. A mysle ze w koncu powoli CID zmierza do tego co ma robic, czyli testowac nowosci i pojedyncze starsze modele. Mimo wszystko tez placzkowie ktorzy tylko pisza nerf pls nie sa tylko sluchani i zadawalani. W CID chodzi o to by pokazac czemu cos musi byc zmienione.
No i zasady CIDowe sa nieoficjalne wiec tez taka prawda Ice ze jak nie chcesz to do wyjscia erraty nie musisz sie nim przejmowac. Nawet wogole nie musisz go czytac.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 964

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post sobota, 17 czerwca 2017, 18:44

Re: Trencher CID

Ice-T napisał(a):Generalnie CID to jest bardzo dobra i potrzebna rzecz, tylko wydaje mi się ze za bardzo na hura to wszystko jest robione i za szybko co z jednej strony cieszy bo widać szybkie zmiany a z drugiej odstrasza przed rozwojem zakupami i wdrażaniem sie nowych ludzi.


To troszeczkę wina podejścia graczy. Tak naprawdę ktoś, kto nie testuje w CiD nie powinien się w ogóle przejmować co tam jest i co się co tydzień zmienia, jego interesuje tylko to co będzie zaklepane w oficjalnej erracie raz na pół roku, bo tylko to jest tym, co faktycznie obowiązuje w grze.

Natomiast fora internetowe lubią i potrzebują mieć o czym gadać a nie sposób czekać pół roku na to by ukazała się errata i można było ją omówić. Dlatego wszystkie całkowicie nieobowiązujące i ciągle płynne, tak na dobrą sprawę czysto hipotetyczne propozycje w CiD są obgadywane z każdej strony jakby już wszyscy grali zgodnie z nimi (i oczywiście w związku z tym co tydzień inaczej). Ba, nawet są turnieje na nieobowiązujące i nieoficjalne zasady z CiD, które w wersji faktycznej mogą wyglądać zupełnie inaczej niż na tym zaledwie jednym z kilku etapów testów.
<<

QcDWG

Posty: 1707

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post sobota, 17 czerwca 2017, 19:04

Re: Trencher CID

Ja tam bym kurczakom odpuścił. Problemem jest raczej ossrum niż one (za dużo za fajnego toolboxa)
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 3008

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 17 czerwca 2017, 19:48

Re: Trencher CID

Niestety prawda jest taka, że umysł ludzi naprawdę ciężko znosi zmiany. Dlatego też dużo osób patrzy na MK3 przez pryzmat MK2 co niestety jest złe (między innymi dlatego, że ludzie mimo wszystko zapominają jak to było wtedy lub trochę to wyolbrzymiają). Czy MK3 ma swoje problemy? Niestety tak. Balans w niektórych frakcjach siedzi, ale w niektórych balans wewnętrzny bardzo się poprawił i idzie naprawdę ku lepszemu. Dla niektórych w MK2 było lepiej, ale np. z punktu widzenia PoMu był grywalnych turniejowo z 4-5 casterów max (Feora2, Harby, Reclaimer, Sevvy1, Sevvy2). Teraz pula casterów została nieźle przetasowana i nagle się okazuje, że 4-5 casterów jest turniejowo słabszych, a jest naprawdę fajny wybór casterów którymi da się grać. Oczywiście nie każda frakcja tak ma, ale przynajmniej w porównaniu do MK2 widać, że starają się to szybko poprawić.

Aktualne zmiany są porównywalne z przejściem z MK1 na MK2, tylko imo trochę mniej odczuwalne. Firma dąży do tego żeby nie było słabych opcji i podejście z theme force'ami zaczyna być bardziej przyjazne dla nowych graczy. Wiele z theme force'ów mimo wszystko jest grywalnych pod więcej niż jednym casterem, a są takie, że w jednym można stworzyć naprawdę spoko parę turniejową. Nie ma rune'sów, które kupuje się pod jednego castera i nowemu graczowi nie trzeba mówić, żeby kupił 4 oddziały runeshaperów tylko po to miał grywalną rozpiskę pod jednym casterem. Oczywiście nadal są opcje z 5cioma gryfami pod Uną2, ale jest też np. Kaya3, gdzie ludzie też te gryfy wystawiają i ma to sens.

Ja np. jestem bardzo pozytywnie nastawiony do CIDa, ale to głównie przez to, że w porównaniu do części osób nie czytam marudzenia ludzi na tym forum CID, bo nic ono nie wnosi. Zamiast tego czytam sobie ich argumentacje zmian, proponowane zasady na kartach oraz oglądam filmiki, które ostatnio co środę zaczęli wrzucać, gdzie argumentują jak rzeczy zmieniają i dlaczego. Niezbędne minimum, żeby wiedzieć co się zmienia i by być na bieżąco. Widać też, że zmiany które wprowadzają są przemyślane. Są w niektórych miejscach gięcia w pierwszej fali, ale też po to poznać skrajny poziom do którego mogą dojść. Później na podstawie zebranych danych zmieniają to tak żeby było ok.

Lance niestety wymagały cięcia (np. w finałach masterów na smogconie było na 8 graczy, 4 graczy cygnaru, którzy na 8 rozpisek mieli łącznie w rozpiskach między 12, 14 oddziałów lance). Nie każdemu może odpowiadać styl ich grania (np. Torresowi), ale były one mocne. Ja miałem podobnie z Reclaimerem przed nerfem - był on mega mocnym casterem i dużo graczy PoMu nim cisnęło, a ja osobiście preferowałem granie bardziej na jackach, dlatego grałem Durstem i Thyrą. Zaproponowane zmiany są spoko, bo mimo wszystko dają możliwości zabawy. Ja osobiście jedyne co bym jeszcze zmienił to dał im -1 defa i stormopiechocie dałbym +1 def (stormopiechota może w przyszłości dostać nawet więcej buffów, ale najpierw niech się u nich trochę ustabilizuje sytuacja by było wiadomo czego jeszcze potrzebują).

Gift: Ty masz ubaw z czytania "ekspertów", a mi np. jest przykro jak widzę człowieka marnującego swój czas na psuciu zabawy innym :) Wiadomo, że nie każdemu wszystko może się podobać i czasem potrzebny jest inny rzut oka na daną sprawę, ale fajnie by było jakby był on jeszcze jakoś konstruktywnie uargumentowany. Nie wiem jak Ty, ale ja jakbym chciał poczytać o narzekaniu na temat zdania wyjętego z kontekstu to bym sobie włączył Fakty, Wiadomości i jakiś inny serwis informacyjny w telewizji. :)
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

Torres

Avatar użytkownika

Posty: 5225

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 17 czerwca 2017, 19:58

Re: Trencher CID

Przestańcie pisać, że nie pasował mi styl grania lub koncepcja Lansjerów. Nie grałem nimi bo w naszej mecie jest za dużo kontr na ten oddział. Tyle.
Obrazek Obrazek
Caine zrobi to lepiej.
yaro napisał(a):dobra masz dluzszego w internecie. Brawo.
<<

cainus_lupus

Posty: 893

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 17 czerwca 2017, 20:59

Re: Trencher CID

Simon - w sumie ja też bym Def-a Lancom przyciął.
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
<<

Jasif

Avatar użytkownika

Posty: 2766

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 01:25

Frakcja: Circle Orboros

Post sobota, 17 czerwca 2017, 21:19

Re: Trencher CID

W tym miejscu chciałbym szanownym panom przypomnieć poniższy zabytek :

Obrazek
Kat napisał(a):Mozna cisnac beke z jasifa ale pewnego stopnia buractwo to buractwo
Kat napisał(a):To na wuj sie wogole odzywasz w tematach nie chwalacych pp?:)
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Community Integrated Development

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości