FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Blindwater CID

<<

Shonsu

Posty: 1686

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 2 października 2017, 20:42

Re: Blindwater CID

Faktycznie podobny gargant z tego megalitha. Prawie ten sam przypadek.
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7216

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 2 października 2017, 21:15

Re: Blindwater CID

@Kruker ale biorac pod uwage podstawke 120 mm to chyba 2,5 raza wikeszy obszar:D
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Artein

Avatar użytkownika

Posty: 2642

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:17

Lokalizacja: City of Sirens

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 2 października 2017, 22:29

Re: Blindwater CID

Tylko to dopiero 1 tydzień CIDa, zobaczymy ile z tego przejdzie, ile znerfią, co zmienią.... Póki co, całkiem fajnie to wygląda.
Obrazek
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7216

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 2 października 2017, 22:32

Re: Blindwater CID

to nie legion, jestem dobrej mysli
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 905

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post wtorek, 3 października 2017, 00:14

Re: Blindwater CID

Gift napisał(a):@Kruker ale biorac pod uwage podstawke 120 mm to chyba 2,5 raza wikeszy obszar:D


Dokładnie to 1,51354... raza więcej, więc nie tak strasznie. Poza tym, żeby dojść do niego potrzebujesz przejść dokładnie tyle samo cali co do Megalith'a. Można też względnie łatwo zdjąć dowolnym efektem zdejmującym animusy.
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7216

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 3 października 2017, 06:32

Re: Blindwater CID

Pozniej dokladnie to przelicze, tak czy inaczej imo w jego przypadku patrzyl bym na to ze to plytka woda a gargant moze zrobic slam z miejsca. Tak czy inaczej chyba daje spory potencjal na topienie jackow*

*Chyba ze ze wzgledu na "bardzo negatywne doświadczenia z gry" juz nie mozna tego robic
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Shonsu

Posty: 1686

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post wtorek, 3 października 2017, 06:35

Re: Blindwater CID

Gift - jacki mają teraz snorklery na piecach i się nie da im zalać silnika. ;)


Kruker.... i nie ma znaczenia że na boki zasłania tym terenem ileś razy wiecej. Nie ma znaczenia że zwykle do zabicia garganta trzeba skoordynować atak 2-3 ciężkich co przy braku dostępu do pathfindera w wielu listach jest trudne. Nie ma znaczenia że megalitha łatwiej odstrzelić/zabić w jedną turę i że to wogóle inny typ modelu....

Wszystko w tej grze jest podobne bo w końcu każdy model ma podstawki i "przechodzisz do nich tyle samo cali" - w następnym odcinku porownamy castera do solosa. :)

Kruker umiejętność oczywiście jest "do przeżycia" ale na kolosie jest mocniejsza i tyle. Po co porównywać piernik do wiatraka. Poza tym chciałem się głównie upewnić że tak to działa bo na battlecollegu czasem piszą skrótami myślowymi i przekręcają.
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7345

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 3 października 2017, 07:54

Re: Blindwater CID

serio uwazamy taki animus za mocny? jest to animus defensywny bo daje concealment rzeczom z amfibious w 5 calach, ale nie poprawia np. trafiania jak wspomniany animus megalitha. moim zdaniem to znow jest cornercase animus ktory bedzie mial uzytecznosc znikoma - bo mimo wszystko masz jakies zrodla pathfindera w armii (np, chociazby objective) zobaczymy, ale moim zdaniem jest to czepianie sie.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7216

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 3 października 2017, 08:01

Re: Blindwater CID

@ Shonsu dzizas ta gra posysa
Troche sie zgodze z jaro ze ten animus jest slaby
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 3008

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 3 października 2017, 13:03

Re: Blindwater CID

Shonsu napisał(a):Gift - jacki mają teraz snorklery na piecach i się nie da im zalać silnika. ;)


Kruker.... i nie ma znaczenia że na boki zasłania tym terenem ileś razy wiecej. Nie ma znaczenia że zwykle do zabicia garganta trzeba skoordynować atak 2-3 ciężkich co przy braku dostępu do pathfindera w wielu listach jest trudne. Nie ma znaczenia że megalitha łatwiej odstrzelić/zabić w jedną turę i że to wogóle inny typ modelu....

Wszystko w tej grze jest podobne bo w końcu każdy model ma podstawki i "przechodzisz do nich tyle samo cali" - w następnym odcinku porownamy castera do solosa. :)

Kruker umiejętność oczywiście jest "do przeżycia" ale na kolosie jest mocniejsza i tyle. Po co porównywać piernik do wiatraka. Poza tym chciałem się głównie upewnić że tak to działa bo na battlecollegu czasem piszą skrótami myślowymi i przekręcają.


Skoordynowany atak dwóch jagernautów/crusaderów/maruderów za około 20-24 punkty składa bestię za 37. Ta bestia ma swoje plusy, ale patrząc na tą matematykę może się okazać, że jest wiele MU w których będzie nie trafiona. Jeżeli gracz nie jest przygotowany na radzenie sobie z trudnym terenem to ciężko powiedzieć, że dracodile będzie słabą opcją w tym MU. Z drugiej strony w każdej frakcji znajdują się różnego rodzaju sposoby na radzenie sobie z ciężkim terenem. No i nie zapominajmy, że jest to nadal animus za 2 furie, który trzeba rzucić żeby był efektem w grze. Nagle się okazuje, że nie jest już tak różowo, bo 37 punktów służy temu by postawić jeziorko ;)
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 905

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post wtorek, 3 października 2017, 16:23

Re: Blindwater CID

No i warto nadmienić, że animus robi shallow water dla wszystkich modeli. Jeśli mamy jakiś model bez pathfindera, to będzie go spowalniał.

Abstrahując od animusa, gargant wydaje się być bardzo porządnym modelem w tej wersji. Rozdawanie Blinda na ataku którego nie można shieldguardować jest bardzo mocne. Szczególnie na battle engine'y. Sporo ilość initiali + blind pozwala bez problemu zabijać wysokodefowe bestie (warpwolfy, legionowe latacze itp), a rage we frakcji + ilość ataków pozwoli złożyć większość ciężkich rzeczy. Problemem jest głównie przeżywalność.
<<

Pjerunek

Posty: 89

Dołączył(a): wtorek, 20 września 2016, 19:44

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 3 października 2017, 16:32

Re: Blindwater CID

blind pozwala bez problemu zabijać wysokodefowe bestie (warpwolfy, legionowe latacze itp)


Blind
Legion
Heh :D
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7345

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 3 października 2017, 16:53

Re: Blindwater CID

Kruker sie jeszcze nie obudzil dzis :)
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

QcDWG

Posty: 1707

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 3 października 2017, 17:14

Re: Blindwater CID

Po to jest krea i agonizer, żeby bestia była przezywalna :D
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7465

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post wtorek, 3 października 2017, 17:31

Re: Blindwater CID

Simon99 napisał(a):
Shonsu napisał(a):Gift - jacki mają teraz snorklery na piecach i się nie da im zalać silnika. ;)


Kruker.... i nie ma znaczenia że na boki zasłania tym terenem ileś razy wiecej. Nie ma znaczenia że zwykle do zabicia garganta trzeba skoordynować atak 2-3 ciężkich co przy braku dostępu do pathfindera w wielu listach jest trudne. Nie ma znaczenia że megalitha łatwiej odstrzelić/zabić w jedną turę i że to wogóle inny typ modelu....

Wszystko w tej grze jest podobne bo w końcu każdy model ma podstawki i "przechodzisz do nich tyle samo cali" - w następnym odcinku porownamy castera do solosa. :)

Kruker umiejętność oczywiście jest "do przeżycia" ale na kolosie jest mocniejsza i tyle. Po co porównywać piernik do wiatraka. Poza tym chciałem się głównie upewnić że tak to działa bo na battlecollegu czasem piszą skrótami myślowymi i przekręcają.


Skoordynowany atak dwóch jagernautów/crusaderów/maruderów za około 20-24 punkty składa bestię za 37. Ta bestia ma swoje plusy, ale patrząc na tą matematykę może się okazać, że jest wiele MU w których będzie nie trafiona. Jeżeli gracz nie jest przygotowany na radzenie sobie z trudnym terenem to ciężko powiedzieć, że dracodile będzie słabą opcją w tym MU. Z drugiej strony w każdej frakcji znajdują się różnego rodzaju sposoby na radzenie sobie z ciężkim terenem. No i nie zapominajmy, że jest to nadal animus za 2 furie, który trzeba rzucić żeby był efektem w grze. Nagle się okazuje, że nie jest już tak różowo, bo 37 punktów służy temu by postawić jeziorko ;)


Gra menothem i mowi o radzeniu sobie z trudnym terenem:p uwaga... amon reznik2 anson testament i objective:p
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Community Integrated Development

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość