CID Cryx - Nerf Denny1
Posty: 54
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
no to ghost fleet znika ze stolow.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Blighted trollkin are back
teraz bedę mial 8 mata na nich super
teraz bedę mial 8 mata na nich super
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
Posty: 3209
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52
Lokalizacja: Zabrze
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Bardzo fajne zmiany Ghost fleet nie będzie już theme force'm dominującym metę, ale na pewno czasem będzie się pojawiał gdy meta się trochę odświeży Coven ghost fleet nadal będzie ok, ale nie w takim stopniu by wrzucać go na każdy MU
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
Posty: 1210
Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Legion of Everblight
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
I w końcu Kharybdis ma całego spraya a nie pół
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Racja ghost fleet nie bedzie theme dominujacym mete (nadal jest? Bo sledzac mam wrazenie ze przestal) bo po prostu przestanie grac wogole, zabrali piratom jakakolwiek opcje rozkrecania ciężkich rzeczy (i tak nie bywalo rozowo, ale teraz to juz wogole) moze zamiast point blank dac im cos innego? Myslelismy z vampajem nad gubfighterem i dual atakiem ale mogloby byc zbyt dobre. Cos za duzo zabrali piratom. Moze oddac point blank ale zmniejszyc spd?
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
@Yaro, na WMW w top 4 bylo 2x ghost fleet - wiec chyba wystarczajaco zeby uznac ze zle sie nie mial. Ale istotnie bardzo ostro pocieli ten unit, imo zmiana spd by starczala.
Ludzie twierdzący że orboros jest broken cierpią na chroniczny zanik zdrowego rozsądku ;)
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
tez jestem zdania ze spd wystarczy. Fakt nie sprawdzilem WMW, mea culpa.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
5* Cryx (najwięcej ze wszystkich frakcji), a w tym:
5* Dark Host
3* Scourge of Broken Cost
2* Ghost Fleet
btw. Ghost Fleet na Denny1 zdobył 1-wsze miejsce
5* Dark Host
3* Scourge of Broken Cost
2* Ghost Fleet
btw. Ghost Fleet na Denny1 zdobył 1-wsze miejsce
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
nadal z tego mi wynika ze to raczej Dark Host i Scourge sa dominujace mete a nie GF
GF dostaje teraz super nerf-batem bo Denny1 (zasluzenie i genialny ruch ze zmniejszeniem punktow bo przestajemy miescic 2xStalker + arcnode ) to piraci - chetniej bym zobaczyl zmniejszczenie samego SPD do 5 a nawet podniesienie ceny za maly unit do 10-11 punktow, moze nawet oba, ale point-blanka szkoda. teraz to juz to wogole nie bedzie gry z zabita-nie-zabita Malpa.
GF dostaje teraz super nerf-batem bo Denny1 (zasluzenie i genialny ruch ze zmniejszeniem punktow bo przestajemy miescic 2xStalker + arcnode ) to piraci - chetniej bym zobaczyl zmniejszczenie samego SPD do 5 a nawet podniesienie ceny za maly unit do 10-11 punktow, moze nawet oba, ale point-blanka szkoda. teraz to juz to wogole nie bedzie gry z zabita-nie-zabita Malpa.
Posty: 1210
Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Legion of Everblight
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Ghost fleet to mocny tier. Denny jest mocna. Połączenie jest bardzo dobre.
Dark Host jest mocny. Coven też bardzo, chyba bardziej niż Denny.
Ale głównym problemem jest pairing z 2 tych list bo na prawdę ciężko złożyć teraz "Cryx drop". Jako gracz frakcji która ma z GF spore problemy i użytkownik strategii "#dodge GF 2017" nie narzekam xD
Może przegięli w nerfach, nie wiem. W każdym bądź razie to nie jest ostateczna wersja jeszcze.
Dark Host jest mocny. Coven też bardzo, chyba bardziej niż Denny.
Ale głównym problemem jest pairing z 2 tych list bo na prawdę ciężko złożyć teraz "Cryx drop". Jako gracz frakcji która ma z GF spore problemy i użytkownik strategii "#dodge GF 2017" nie narzekam xD
Może przegięli w nerfach, nie wiem. W każdym bądź razie to nie jest ostateczna wersja jeszcze.
Posty: 3209
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52
Lokalizacja: Zabrze
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Jak przy każdym narzekaniu na CID trzeba przypomnieć : "Zagrajcie i wpiszcie swoje odczucia na forum CIDowym to PP dojdzie do odpowiednich wniosków" Takie są realia - bez żadnych informacji do PP nie wyciągnie odpowiednich wniosków. Poza tym nie przesadzałbym aż tak z tym, że GF nie będzie grał Ta lista wnosi z sobą bardzo mocną mechanikę wskrzeszania i aktywacji w tej samej turze. Jest to bardzo dobra rzecz i takie coś samo w sobie kształtuje metę. Podobnie było trochę z nerfem Uny2 - dużo ludzi odłożyło ją na półkę, bo nie grywalna, a Ci co nadal tym się bawili doszli do wniosku, że nadal jest mocna. Da się nią wyniki robić. To, że 80-90% odłoży GF na półkę to nie znaczy, że te 10-20% czegoś z niego nie wyciągnie.
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Simon +1
Wiadome jest że większość graczy po prostu chce grać najlepszymi rzeczami bo tak, widać to po wszystkich najbardziej giętych casterach którzy byli op ale już nie są a nie jest ich tak mało jak się wydaje:
to jest kolejność mniej więcej chronologiczna:
Cassius
Reclaimer
Caine2
Una2
Haley2
Denny1
Nie wiem czy nie było więcej, tak czy siak ilość tych casterów na stołach przynajmniej na zachodzie mocno spadła
Wiadome jest że większość graczy po prostu chce grać najlepszymi rzeczami bo tak, widać to po wszystkich najbardziej giętych casterach którzy byli op ale już nie są a nie jest ich tak mało jak się wydaje:
to jest kolejność mniej więcej chronologiczna:
Cassius
Reclaimer
Caine2
Una2
Haley2
Denny1
Nie wiem czy nie było więcej, tak czy siak ilość tych casterów na stołach przynajmniej na zachodzie mocno spadła
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Tutajec - you miss the point. Nigdzie nie narzekam na nerfa Denny1 - jest on zasluzony i duzo chyba nie trzeba wiecej (jesli cokolwiek) Denny1 byla za mocna i zasluzyla. Ona byla jednym z powodow czemu GF jest taki giety. Ale ona kazdy tier moim zdaniem moze wygiac.
Problem mam z tym iz wlasnie przywalili oddzialowi ktory musi byc brany bo drugi oddzial w tierze ma FA:C. Nie dosc ze scieli temu oddzialowi spd (do przezycia) to zabrali polowe atakow w melee. Imo to drugie to jest za duze ciecie. Pisze to jako gracz ktory bral 2x GF na mpki - jedyny sens teraz brania tego tiera to to iz Terminus z rengrave'm jest po prostu niezabijalny strzelecko. Ale pytanie czy takie 3 ciecia (spell lista denny, rozwalenie oblesnego buildu na denny1, uwalenie piratow) to jednak nie o kapeczke za duzo? 2 pierwsze sa potrzebne nie tylko w kontescie GF. Ale czy GF bez denny jest takim koszmarkiem wciaz? IMO nie, bo ta lista naprawde sklada sie z przecietnych modeli poza charakternymi solosami. GF zniknie ze stolow i potem nagle wroci do CID bo ludzie tym nie graja - do tego ma dazyc CID? wolalbym aby jednak balansowal ale nie cyklicznie sinusoida.
Problem mam z tym iz wlasnie przywalili oddzialowi ktory musi byc brany bo drugi oddzial w tierze ma FA:C. Nie dosc ze scieli temu oddzialowi spd (do przezycia) to zabrali polowe atakow w melee. Imo to drugie to jest za duze ciecie. Pisze to jako gracz ktory bral 2x GF na mpki - jedyny sens teraz brania tego tiera to to iz Terminus z rengrave'm jest po prostu niezabijalny strzelecko. Ale pytanie czy takie 3 ciecia (spell lista denny, rozwalenie oblesnego buildu na denny1, uwalenie piratow) to jednak nie o kapeczke za duzo? 2 pierwsze sa potrzebne nie tylko w kontescie GF. Ale czy GF bez denny jest takim koszmarkiem wciaz? IMO nie, bo ta lista naprawde sklada sie z przecietnych modeli poza charakternymi solosami. GF zniknie ze stolow i potem nagle wroci do CID bo ludzie tym nie graja - do tego ma dazyc CID? wolalbym aby jednak balansowal ale nie cyklicznie sinusoida.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
no nerf spelllisty to duzo powiedziane, zabrali tylko scourga ktory byl uzywany w 90% do ck.
Imo to jest po prostu nerf po trochu na paru płaszczyznach, gdyby tego nie zrobili to dalej byłby problem z czymś innym, albo za dużo presja na ck, albo za duża na scenariusz, albo za duży wpierdziel na attrition.
teraz przynajmniej wiadomo że będzie warto angażować piratów a nie kampić się na skraju ich threat range'a albo wchodzić w zasięg tylko do 3 bo dzięki temu reszta nic nie robi.
Imo to jest po prostu nerf po trochu na paru płaszczyznach, gdyby tego nie zrobili to dalej byłby problem z czymś innym, albo za dużo presja na ck, albo za duża na scenariusz, albo za duży wpierdziel na attrition.
teraz przynajmniej wiadomo że będzie warto angażować piratów a nie kampić się na skraju ich threat range'a albo wchodzić w zasięg tylko do 3 bo dzięki temu reszta nic nie robi.
Posty: 54
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Community Integrated Development
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości