FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Ogrun CiD

<<

QcDWG

Posty: 1659

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 18 stycznia 2018, 20:39

Re: Ogrun CiD

Kosztowal bodaj 19, potanili go
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 3005

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 18 stycznia 2018, 21:18

Re: Ogrun CiD

czyli był jeszcze gorszy :P
<<

cainus_lupus

Posty: 892

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 18 stycznia 2018, 21:44

Re: Ogrun CiD

Tutajec napisał(a):Kosztował 18 ? Lel

Kosztował 19, a jego animus 2 Furii. Ale i tak był najlepszy z Boxa, bo Scythean kosztował 18 a Ravagora 19.
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1692

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 25 stycznia 2018, 00:09

Re: Ogrun CiD

Welcome to the third and final week of Primal Terrors! Here are the changes for the week:


Absylonia 1: We have received many reports saying that Absylonia 1 is fun but feels incredibly fury starved. Replacing the fury cost of Spontaneous Mutation with a health cost should allow Absylonia to use multiple mutations and still cycle her upkeeps, hold on to multiple transfers, and buy more attacks in melee. This is a significant buff for Absylonia, do you feel that 31 warbeast points is still appropriate for her current power level?

Change the first sentence of Spontaneous Mutation to:

"This model can suffer damage at any time during its activation to gain one of the following special rules for each damage point suffered."


Ammok the Truthbearer: A reduction in point cost should bring Ammok more in line with other warlock attachments.

Reduce point cost from to 4.


Anamag the Doom Feaster: A reduction in warbeast points should help bring Anamag more in line with the other warlocks in Legion.

Reduce warbeast points to 27.


Blightbringer: Increasing the CMD of the Blightbringer is a nice quality of life change which makes it easier to keep friendly models within the Blight Breath aura.

Increase CMD to 6.


Chosen of Everblight: There has been a lot of debated regarding the ARM of the Chosen. For the final week of this cycle we want everyone to test them again at 17 ARM. Please refrain from hyperbole regarding this unit.

Increase ARM to 17.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Posty: 1659

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 25 stycznia 2018, 01:24

Re: Ogrun CiD

Zagralem se na to ostatnio, i oni tam ostro cpio w tym PP :D Legion był najsłabszy ale bez jaj ; P
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1077

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 25 stycznia 2018, 10:31

Re: Ogrun CiD

QcDWG napisał(a):Zagralem se na to ostatnio, i oni tam ostro cpio w tym PP :D Legion był najsłabszy ale bez jaj ; P


Najwyżej znowu zmienisz frakcje :D
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

QcDWG

Posty: 1659

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 25 stycznia 2018, 10:48

Re: Ogrun CiD

Nie no nie zmienie na elgion bo i tak Gmyro tym gra :P Poza tym obiektywnie tego jeszcze nie grali - mocne i odporne i tanie rzeczy ktore przyjma i oddadza mocna kontre to nie klasyczny playstyle legionu. A i bestiowi casterzy czyli thag2 i abby1 sa naprawde w okolicach A casterów. Zaraz bedo ManOwary to ciekawe co tam porobio :D
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1077

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 25 stycznia 2018, 11:40

Re: Ogrun CiD

QcDWG napisał(a):Nie no nie zmienie na elgion bo i tak Gmyro tym gra :P Poza tym obiektywnie tego jeszcze nie grali - mocne i odporne i tanie rzeczy ktore przyjma i oddadza mocna kontre to nie klasyczny playstyle legionu. A i bestiowi casterzy czyli thag2 i abby1 sa naprawde w okolicach A casterów. Zaraz bedo ManOwary to ciekawe co tam porobio :D


IMO dobrze, że będzie coś poza "klasyczny playstyle". Jakby sterta modeli w 4 theme forcach grała tak samo to byłoby trochę smutno. Dlatego lubie CotD bo gra się zupełnie inaczej niż typową listą na bestiach. Mam nadzieję, że tu też się coś takiego uda bez przegięć w żadną stronę z balansem, za mało z tym miałem do czynienia na jakieś głębsze przemyślenia co do powera.

Po żałosnych próbach przegryzienia się przez ManOwary Kuby w sobotę też jestem ciekaw :D Może to być trudniej pokroić niż spam jacków.
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

cainus_lupus

Posty: 892

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 25 stycznia 2018, 15:09

Re: Ogrun CiD

QcDWG napisał(a):Nie no nie zmienie na elgion bo i tak Gmyro tym gra :P Poza tym obiektywnie tego jeszcze nie grali - mocne i odporne i tanie rzeczy ktore przyjma i oddadza mocna kontre to nie klasyczny playstyle legionu. A i bestiowi casterzy czyli thag2 i abby1 sa naprawde w okolicach A casterów. Zaraz bedo ManOwary to ciekawe co tam porobio :D

To jest trochę powrót do bricka Thagrosha z Mk2, z tym że jedynym naprawdę pancernym unitem są Choseni.
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
Poprzednia strona

Powrót do Community Integrated Development

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość