FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Khador CID

<<

doctorkoza

Avatar użytkownika

Posty: 2336

Dołączył(a): sobota, 23 lutego 2013, 10:11

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Frakcja: Khador

Post czwartek, 8 lutego 2018, 14:27

Re: Khador CID

Mnie akurat to, że jugger podrożał nieco zasmuciło - osobiście lubiłem pograć 3+ sztukami.
Czekam na koniec tych testów - z jednej strony zawsze lubiłem mowy, z drugiej jeśli wszystko będzie dobre - to portfel będzie cierpiał ;)
ObrazekObrazek
yaro napisał(a):Imo dajmy czas i gra bedzie dobra i zrownowazona :) z wieloma wyborami.

Ice-T napisał(a):...ale spoko będziemy się z Koza zabijać przy stole.
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1691

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 8 lutego 2018, 14:47

Re: Khador CID

Tantal napisał(a):
Kat napisał(a):Edbt tez ma mat 7 i nawala pow 19?:)



I tak biere edbt bez zastanowienia.

A ja bym wolał Jaggera ;) Punkt widzenia zależy od pkt siedzenia :) Ale Juggery w trollach były by przegięte ;)
Sam CiD na plus, Maestro mi mało marudzi i ma milion kmin na rozpy więc jest chyba dobrze ;)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1420

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post czwartek, 8 lutego 2018, 14:54

Re: Khador CID

Kevin napisał(a):A ja bym wolał Jaggera ;) Punkt widzenia zależy od pkt siedzenia :) Ale Juggery w trollach były by przegięte ;)
Sam CiD na plus, Maestro mi mało marudzi i ma milion kmin na rozpy więc jest chyba dobrze ;)


Mnie tez zasypal juz milijonem rozp i kmin. Ponoc chcial cos posprzedawac z Khadoru a tu nowe kminy :D
<<

czarny_mj

Avatar użytkownika

Posty: 809

Dołączył(a): wtorek, 14 maja 2013, 15:48

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 8 lutego 2018, 15:19

Re: Khador CID

Ehhh to porownywanie modeli miedzy frakcjami :D Wiesz patrzac z innej strony my za mat 7 i pow 19 musimy zplacic 23 pkt ;D

W ogole to przegapilem moment kiedy wszyscy przeszli ze stanu EBDT jest do dupy i sie wszyscy dziwili ze chce grac chocby na jednym do stanu keidy kazdy chce nam zabrac EBDT :D
<<

QcDWG

Posty: 1657

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 8 lutego 2018, 15:46

Re: Khador CID

O ile maruder jest ok za 11 to juggera bym zostawil. Jest na tyle innym jackiem ze dalej by sue je mixowalo z marudami

No porownywanie do innych frakcji sensu nie ma. Zwlaszcza ze podrozenie juga i marudy nie ma wplywac na zewnetrzny tylko wewnetrzny balans gdzie np sporo zyskajo kodiaki
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1420

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post czwartek, 8 lutego 2018, 16:18

Re: Khador CID

Tez mam takie zdanie jak Qc.
Przeboleje te Marasy ale do podrozenia Juggera jestem raczej nastawiony negatywnie.
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 2991

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 8 lutego 2018, 17:20

Re: Khador CID

Tak swoją drogą to nie głupią opcją było by zwiększyć cenę Juggerów tylko na tego CIDa. Dlaczego? Właśnie po to by ludzie pomyśleli, że ten jack jest tak słaby, że zaczęli by lepiej testować inne jacki i na ich temat się wypowiadać :) Przy ogłoszeniu zmian wrzucić informację, że cena Juggera pozostaje bez zmian i gracze są zadowoleni, bo mieli to co chcieli i PP jest zadowolone, bo testy skupiały się na mniej widocznych jackach :)
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1457

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post czwartek, 8 lutego 2018, 17:23

Re: Khador CID

Jak widzę Wasze marudzenie to odechciewa się wszystkiego. Moje podsumowanie CIDa:

- zmiany kosztów jacków na mega duży plus. Każdemu się należało. 10 punktów za maraudera czy 12 za juggera to była jakaś kmina. Pomstujecie na to, że w PoMie mają Crusadera i chór, ale nie mają opcji wystrzelenia jacka na zasięg 14/16/20 cali. Mają oni max zasięg szarży 10 czy czasem 12 (ale mogę się mylić). Do tego by ten jack coś robił musi dostać chór bo inaczej to nie pizga wcale. Zmiana kosztu tylko uderzy graczy Khadoru w przypadku spamu ich. Więc ogarnijcie się z tym marudzeniem bo to jest po prostu smutne.

- Dragonow jest wybitny. Daje Demo-Corpsom masę super rzeczy. GRAĆ BEDE

- Tankerzy to mrok i powinni ich troszkę zmienić bo teraz są niesmaczni

- BE analizuje ale są mocne za ten koszt punktowy

- Sorscha3 jest zawodem dla mnie, ale coraz bardziej się przekonuje do niej.


CID jeszcze trwa i może jeszcze coś zmienią/poprawią. Na razie niczego nie popsuli tylko dali radę. A jak ja nie marudzę to już coś znaczy. Kto mnie zna, ten wie że mogą na prawdę być nie do wytrzymania z marudzeniem.
Obrazek
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7465

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post czwartek, 8 lutego 2018, 17:45

Re: Khador CID

Pom nie da rady wystrzelic cursa na dalej niz 10 ":)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

tadeuszcz1

Posty: 2060

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 20:38

Frakcja: Khador

Post czwartek, 8 lutego 2018, 21:27

Re: Khador CID

Ja bym chciał SOLOSÓW za 10 albo 15 pkt. Takich wyje.. w kosmos aby wystawiać ich ze free.
Fajnie, fajnie, fajnie (sarkazm)
Berserkery be > rok potem > berserkery cacy
Jaggery cacy > rok potem > jaggery be
litości
mam nadzieję, że zobaczą też inne rzeczy do poprawy w Khadorze.
P.S. Kiedyś miałem 6 berserkerów, teraz chcę mieć ich 12 :)
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1420

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post piątek, 9 lutego 2018, 10:57

Re: Khador CID

tadeuszcz1 napisał(a):Ja bym chciał SOLOSÓW za 10 albo 15 pkt. Takich wyje.. w kosmos aby wystawiać ich ze free.
Fajnie, fajnie, fajnie (sarkazm)
Berserkery be > rok potem > berserkery cacy
Jaggery cacy > rok potem > jaggery be
litości
mam nadzieję, że zobaczą też inne rzeczy do poprawy w Khadorze.
P.S. Kiedyś miałem 6 berserkerów, teraz chcę mieć ich 12 :)

Tylko 12 ? Przecież u Karczmarza w themie włazi 13 Jackow za 8 pkt :D
<<

Shonsu

Posty: 1667

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post piątek, 9 lutego 2018, 13:20

Re: Khador CID

Widocznie robi "rozpiske mieszaną". ;)
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1691

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 13 lutego 2018, 00:20

Re: Khador CID

Hello and welcome to week two! We have seen quite a bit of wishlist posts or posts without playtest experience to back up their suggestions. We will be cracking down with infractions and bans should this persist. This is your one warning!

Kommandant Sorscha Kratikoff: We've had a lot of feedback about Sorscha 3 and we need more! Changing the costs of Stoke the Fires and Winter's Wrath should help her feel a little more active on the field. We have also had a large amount of feedback about Sorscha 3's stats. While Sorscha remains in a suit of Man-O-War armor her stats are partially defined by it. A lower SPD and DEF stat are part of that. So while we hear you, we will not be making changes to those stats at this time. There have been clerical updates to her feat language as well.

Replace the last sentence of Dead of Winter with the following:

A model suffers 1 point of cold damage XICONX for each Dead of Winter AOE it enters or ends its activation within.



Reduce the COST of Stoke the Fires to 1.

Reduce the COST of Winter's Wrath to 3.


Demolition Corps & Sergeant Dragos Dragadovich: The Demo Corp have received mixed reviews. These are some pretty radical changes that we are not 100% set on. We want to see how these rules interact with the current unit and how players feel about them. Please note that we felt there was too much potenital damage with both Team Work and Shatter at the same time. We have changed Team Work to Bond of Brotherhood, granting a durability type ability instead of a damage increasing ability.

Gain Shatter.

Replace Team Work with Bond of Brotherhood.

Bond of Brotherhood - This model can use Bond of Brotherhood once per game at any time during its unit’s activation. For one round, models in this unit gain Sanguine Bond. (When a model with Sanguine Bond would suffer damage from an enemy attack while in formation, you can choose one or more models in its unit to suffer any amount of that damage instead, divided as you choose. If you do, the model with Sanguine Bond l does not suffer that damage. A model cannot suffer more damage as a result of Sanguine Bond than it has unmarked damage boxes.)



Kommandant Atanas Arconovich & Standard: Veteran Leader was leading to some truely accurate Man-O-War. This is all well and good, but we would like to see if a change to Tactician increase the interaction of the army and the available options to it.


Replace Veteran Leader with Tactician [Man-O-War].


Suppression Tanker: Dual Attack has been removed to allow for further counter play. Volley Fire has been removed to reduce the efficiency of the Suppression Tanker.

Cut Dual Attack and Volley Fire.


Strike Tanker: Dual Attack has been removed to allow for further counter play.

Cut Dual Attack.


Man-O-War Siege Chariot: A slight point reduction should help this battle engine fill its role.


Cost 15.


Man-O-War Assault Chariot: Assuming its position as an anti-infantry battle engine, Volley Fire seemed a natural fit. Please make sure that this battle engine is not too strong at bypassing armies and killing warcasters/warlocks.


Gain Volley Fire.


Kommander Andrei Malakov: We are looking into further options for Malakov 2. Please continue with your testing with the following changes.


DEF 16.
Damage boxes 16.
Gain the Open Fire spell.


Spriggan: This is a pretty ambitious change. At 17 points the Spriggan is a very versatile heavy once it picks up Dual Attack. Please test and make sure this model is not over performing.

Gain Dual Attack.


Man-O-War Kovnik: The Kovnik was not contributing enough to be priced at 5 points. This reduction should help put it in line with other solos of its kind.

Cost 4.


IMO bardzo dobre zmiany. Właściwie podobają mi się wszystkie.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Posty: 1657

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 13 lutego 2018, 01:36

Re: Khador CID

Swietne zmiany
<<

Shonsu

Posty: 1667

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post wtorek, 13 lutego 2018, 07:06

Re: Khador CID

Dobre zmiany co do manowarów. Democorpsy szczególnie - w końcu wpadli że to odporność jest problemem. Solosów na pewno trzeba było osłabić.

Spriggan natomiast słabo nadal. "Over performing"... ta jasne... Niech mu koszt najpierw obniżą do 15 albo 16 chociaż. Mam nadzieje że w przyszłym tygodniu przemysla pozostałe jacki.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Community Integrated Development

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość