FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Khador CID

<<

QcDWG

Posty: 1239

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post środa, 21 lutego 2018, 11:06

Re: Khador CID

Jeszcze tak 28 punktów za Viktora i może wygra rywalizacje z behemotem
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 889

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 21 lutego 2018, 11:16

Re: Khador CID

QcDWG napisał(a):Jeszcze tak 28 punktów za Viktora i może wygra rywalizacje z behemotem


I kolos na Battleboxy :D

PS W ostatniej wersji CID Legionu Blightbringer jest o 1p za drogi żeby się to udało xD
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1042

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post środa, 21 lutego 2018, 13:04

Re: Khador CID

Behe i tak nie ma z czym konkurowac bo i tak jest za drogi na to co robi :D
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 267

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post środa, 21 lutego 2018, 14:30

Re: Khador CID

Bhemoth robi tyle co 2 destroyery więc musi tyle kosztować.

+ więcej miejsca w deplymencie

+ 1 aktywacja mniej więc lepszy time managment

worth it
Obrazek
<<

Marr

Posty: 289

Dołączył(a): wtorek, 20 stycznia 2015, 22:35

Frakcja: -

Post środa, 21 lutego 2018, 14:48

Re: Khador CID

+1.
Ale ja się nie znam ;)
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7453

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post środa, 21 lutego 2018, 15:12

Re: Khador CID

Tantal napisał(a):Bhemoth robi tyle co 2 destroyery więc musi tyle kosztować.

+ więcej miejsca w deplymencie

+ 1 aktywacja mniej więc lepszy time managment

worth it


ale dwa destroyery umierają dluzej niz jeden bechemot ;) i dodatkowo mogą być w dwóch róznych miejscach to jest ten powód dla którego można je rozwazyć
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1042

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post środa, 21 lutego 2018, 17:39

Re: Khador CID

Kat napisał(a):
Tantal napisał(a):Bhemoth robi tyle co 2 destroyery więc musi tyle kosztować.

+ więcej miejsca w deplymencie

+ 1 aktywacja mniej więc lepszy time managment

worth it


ale dwa destroyery umierają dluzej niz jeden bechemot ;) i dodatkowo mogą być w dwóch róznych miejscach to jest ten powód dla którego można je rozwazyć

Dokladnie o to mi lazi.
2x Deska = dwa razy wiecej kratek a koszt ten sam. Tak wiem ze trzeba wydac wiecej focusow ale bombardy Deski nie robia duzo. przynajmniej mnie nie urzekaly mimo ze lubie grac tym modelem. Wiecej deska robi w walce przez Armour Piercinga. Brakuje mu jednak subcortexu z poprzedniej edycji i mozliwosci strzelania bedac w walce. Moglbym dac za to np 2 pkt wiecej jednak tutaj wlazimy na koszta kolosow.
<<

Shonsu

Posty: 1544

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post środa, 21 lutego 2018, 20:41

Re: Khador CID

Behe jak dwa destroyery. :mrgreen:

Może jakby miał wbudowany arm22... ;)

Behemoth to bezsensowne połączenie wolnych bombard z mocnym melee przez co w 90% gier głównie strzela i działa jak destroyer z drugą bombardą za którą buli 11p. Zawsze było o nim dużo hałasu (wiec PP go osłabił) ale nie zauważyłem fajerwerków ani gdy sam go uzywałem ani gdy był u innych (często topowych) graczy.

Po prostu te umiejętności pasują jak pięść do nosa a cena w erze jacków po 10p. jest kosmiczna. Khador nie ma obecnie sensownego character jacka.

W tym kontekście coraz tańsze i lepsze duplojacki to śmiech na sali i skok na kasę.

Natomiast co do manowarów - w końcu się doczekali "ałer of pałer". Tyle że to wszystko (AMove na wszystkich oddziałach de facto, tanie i dobre demo, kretyńsko opłacalni darmowi solosi) zaczyna być nieco za mocne i mam nadzieję że za parę miesięcy (jak już ludzie kupią modele ofc) nie będą ich scinali z powrotem. :roll:
<<

wemstar

Avatar użytkownika

Posty: 272

Dołączył(a): środa, 3 sierpnia 2016, 21:58

Frakcja: Khador

Post środa, 21 lutego 2018, 23:38

Re: Khador CID

Over the course of this CID we have been keeping a very close eye on the Berserker, Mad Dog, and Rager warjacks. We have come to the conclusion that for these jacks to remain at their current costs their durability must be lowered. We have decided that instead of removing ARM from these models to instead remove 4 damage boxes. Below you will find an attached PDF with updated damage grids for these three warjacks.
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 2890

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 21 lutego 2018, 23:44

Re: Khador CID

zawsze coś
Poprzednia strona

Powrót do Community Integrated Development

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron