To trochę opinii ode mnie
- Moja opinia może być spaczona tym że gram tą frakcją
Morv1 - mało nią grałem, głównie dlatego że czułem że nie potrafię wykorzystać jej pełnego potencjału, te zmiany raczej ułatwią prowadzenie ale nie są przegięte.
Gnarlhorn - myślę że nadal będzie tak samo grany jak do tej pory, fajne te +1 STR ale nagle nie ugrywalnia go to.
Shadowhorn - zmniejszenie kosztu, zmiana animusa na dodge i beat back z bazy? - chyba tylko jednego kozła lubią w PP. Syte zmiany, widzę pewien potencjał - oczywiście na spamie pod Kayą3. 17defa pod featem przeciw szarży + dodge?
5-6 kozłów (przy wsparciu goraxów i scarsfeli) wyciągających pow 19/18 i te 5/6 ataków?
Rip Horn - no to ten tego, dostał Pathfindera - jupi
Brennos - animus ciekawy ale broni tak na prawdę tylko przed spell CK, bo te 10" wszystkiego nie obejmie, trudno mi go ocenić, nadal mi się średnio podoba.
Pureblood, Feral, Gheto, Stalker - zmiany na + pathfinder robi dużą różnice, i te parę pkt taniej też jest spoko.
Trackerki + Nuala - Mocne zmiany, taniej, Parry + mini feat i repo 3 jest. Mini feat może okazać się na prawdę bardzo mocny i tylko tutaj obawiam się o cięcia, repo już sprawdzone w MKII powinno być zawsze na tym modelu.
Weaverki + Haruspex + Ambush z tiera - UA takie sobie, drogie, Divine Inspiration spoko, AD jest ok, Sacred Ward nie potrzebny - i tak maja stealtha, a przed zabijającym plackom/leapom to nie pomoże.
Ambush - fajny, ale nie przegięty raczej.
Night Witcha - ok.
Ravagery - zmiany spoko, Rapid healing sprawi że trudniej będzie ich wypestkować, mocne strzały i tak sobie z nimi poradzą, +2 do damage słuszne.
Shaman - 6CMD było zbyt mało żeby ogarnąć Ravagerów i samemu nie zginąć - przyda się.
Riderki - tutaj też mi jest trudno ocenić te modele, niby fajne, ale droższe, Dual Attack bardzo spoko, jump też, być może po testach będę mógł więcej coś napisać.
Championka - fajnie że darmowa z tiera, Backstab i Prowl może sprawić że będzie fajnie flankującym modelem, będzie grana pewnie i to pewnie też bez Riderek.
LOTF - hue hue, napakowany tokenami może być spoko żeby zagrażać jakimś ciekawym celom. Ale trzeba go jakoś dopakować, i to jest problem raczej. Bo z minionowym kociołkiem to już 12pkt.
Whitemane - dostał trochę inną rolę jak do tej pory ale to może dobrze, kolejny overtake był nudny
, Vet Leader bardzo ciekawy - Kromack pewnie będzie syto wykorzystywał.
Morv2 - poszerzenie przerzutów będzie syte, ale nadal boli częste RFP i dużo cryxów
Blood Pack - hue hue x2 - być może z Morv2
Death Wolvesy - AD - fajne ale mało potrzebne.
Tharn Blood Shaman - OMG PG - a tak serio to potaniarka i rzucenie spella jest ok, nic szczególnego, co do tej mocniejszej umiejki - dawanie Divine Inspiration, - hof na pojedynczy model nie jest niczym szczególnym, gorzej jak dostanie się pod jedne skrzydła z Uną2 - mocne fakt, ale trzeba też dostrzec że ten model dostępny jest tylko w DH, co sporo ogranicza. Czy do przycięcia - bardzo możliwe że to straci, ze względu że daje dużo możliwości.
Dwójka - Na ten moment trudno to ocenić, ale skoro to modele z Prayem to dam im szanse
Struktura - ciekaw, mocny ale pojedynczy strzał, a z tym rozdawaniem corpsów to bym nie przesadzał bo bardzo losowe. Hyper Agressive dla construktów - hym Guardiany po Shieldguardzie mogą być jeszcze bardziej przyśpieszone, ale jak to Hyper Agressive losowe. Wstawianie solosa bardzo syte - szkoda że bez characterów. Rozszerzenie controli - bardzo syte. Czy będzie grany? trochę do przetestowania - bo to nadal 15 pkt jest, możliwe że jakieś listy bonesów lub secret masterów skorzystają