Strona 2 z 2
Re: PanVenonium
Napisane:
środa, 9 sierpnia 2017, 12:50
przez PeterO
Grając jackową listą, która nie omija stealtha bardzo trudno cokolwiek zrobić niestety
Re: PanVenonium
Napisane:
środa, 9 sierpnia 2017, 17:49
przez Ven
To ciekawe, że GF aż tak nie dawało to rady, bo niby ma sporo RFP?
Re: PanVenonium
Napisane:
środa, 9 sierpnia 2017, 18:07
przez Gift
nie poprostu gral tym melfist:P
Re: PanVenonium
Napisane:
środa, 9 sierpnia 2017, 18:14
przez yaro
grymkiny maja arcane ktora bardzo boli gf- ta ktora zabiera undead i incorp.
Co do calego Twojego tekstu Ven, z tym ze Dreamer dla mnie jest uniwersalny a nie bestiowy (trump dziala lepiej w tierze piechotnym)
Re: PanVenonium
Napisane:
środa, 9 sierpnia 2017, 21:37
przez Tutajec
arcana bardzo mocna, tylko że ciężko ją aktywować.
Re: PanVenonium
Napisane:
środa, 9 sierpnia 2017, 21:55
przez Ven
Nadal uważam, że za dużo robi dla bestii by nie brać go w tym tierze.
A piechotę możesz mieć w Bestiowym Tierze - zawsze można wpakować 2-3 oddzialy Dread Rootów i probować sensowniej aktywować to.
Re: PanVenonium
Napisane:
czwartek, 10 sierpnia 2017, 07:27
przez yaro
i sam sobie oslabiasz tier. w testach gralismy dreamerem na piechocie i calkiem fajnie to dzialalo.
Re: PanVenonium
Napisane:
czwartek, 10 sierpnia 2017, 07:42
przez Tutajec
Dreamer to taki caster na pograniczu. Niby chce mieć dużo bestii i ma to sens ale phantom pomaga bardzo na strzelanie, można łatwo wykręcić + 4 do rata
Re: PanVenonium
Napisane:
czwartek, 10 sierpnia 2017, 07:50
przez yaro
Masz racje Tutaj, dlatego nie podoba mi sie go zakwalifikowanie jako castera bestyjnego.
Re: PanVenonium
Napisane:
czwartek, 10 sierpnia 2017, 12:59
przez Ven
No ok, opcja na 2x Hollowman może być sensowna wtedy. Z czego dobrze trzeba złożyć rozpę by jednocześnie mieć przywalenie a tak sobie radzić z piechotą.
Z czego może śmiesznie wyciągnąć +6 do rata (glimmer IMP, Enfalble i phantom).
Coś takiego?
Grymkin Army - 75 / 75 points
[Theme] Bump in the Night
(Dreamer 1) The Dreamer [+28]
- Gorehound [6]
- Rattler [8]
- Rattler [8]
- Skin & Moans [15]
Glimmer Imp [0(4)]
Lord Longfellow [0(6)]
Trapperkin [0(3)]
Trapperkin [3]
Dread Rots (max) [12]
Dread Rots (max) [12]
Hollowmen (max) [13]
- Lantern Man [3]
Hollowmen (max) [13]
- Lantern Man [3]
Twilight Sisters [7]
DreadRoot i Skin anty armor
Hollowman i Rattlery na piechotę/ lekkie bestie/jacki
Reszta Funkcyjnie. Można wywalić jednego Rattlera i wstawić np: 2x Witchwood, ale IMO nie są tak potrzebne tutaj.
Re: PanVenonium
Napisane:
czwartek, 10 sierpnia 2017, 13:03
przez yaro
zamienilbym darmowego trapperkina na drugiego glimmera.
Re: PanVenonium
Napisane:
czwartek, 10 sierpnia 2017, 13:18
przez Tutajec
enfeble nie obniza defa tylko opponentom daje -2 do dmg i -2 do attack rolli.
Walisz w kolosa i się śmiejesz.
Re: PanVenonium
Napisane:
środa, 16 sierpnia 2017, 02:16
przez melfist
Chciałbym tylko ustalić ze nigdy nie przegralem z grymkinami Wiec chyba sie złe zrozumieliście :p