PanVenonium
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
ja byłem zablokowany przez dwa miesiące przez Karola, potem mnie odblokował i 15 minut przepraszał i znowu zablokował ale żyje typ
Re: PanVenonium
troche mnie to nie dziwi w sumie
Re: PanVenonium
Dobra... nie sapmić mi tu więcej
Chętnie posłucham wniosków jego o grze Grymkinami vs. moje wypociny i czy podobnie się to układa. Widziałem na Iron Moot ciekawą opcję z Wanderem na Karę, ale ta armia dźwigała to tylko dlatego, że było jej dużo.
Chętnie posłucham wniosków jego o grze Grymkinami vs. moje wypociny i czy podobnie się to układa. Widziałem na Iron Moot ciekawą opcję z Wanderem na Karę, ale ta armia dźwigała to tylko dlatego, że było jej dużo.
Posty: 1181
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa
Frakcja: Cygnar
Re: PanVenonium
W zasadzie to można mieć dwie arkany odpalone: jedna w turze przeciwnika i jedna w Twojej turze. Jedna arkana na turę, ale działają na rundę
W teorii zatem możesz mieć +2/+2 oraz +1/+1 razem (free strike, albo spudłowana kontrszarża )
Grymkiny z Ghostly no proszę
W teorii zatem możesz mieć +2/+2 oraz +1/+1 razem (free strike, albo spudłowana kontrszarża )
Grymkiny z Ghostly no proszę
Re: PanVenonium
Ja grałem już pare gier głównie na Cygnar/ GF/ dark host.
Na piechotę przegrywałem mimo ze udawało się odpalać arkany a z cygnarem łatwo ale to dzięki gremlin swarmom
Na piechotę przegrywałem mimo ze udawało się odpalać arkany a z cygnarem łatwo ale to dzięki gremlin swarmom
Posty: 1181
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa
Frakcja: Cygnar
Re: PanVenonium
Grając jackową listą, która nie omija stealtha bardzo trudno cokolwiek zrobić niestety
Re: PanVenonium
To ciekawe, że GF aż tak nie dawało to rady, bo niby ma sporo RFP?
Re: PanVenonium
nie poprostu gral tym melfist:P
Re: PanVenonium
grymkiny maja arcane ktora bardzo boli gf- ta ktora zabiera undead i incorp.
Co do calego Twojego tekstu Ven, z tym ze Dreamer dla mnie jest uniwersalny a nie bestiowy (trump dziala lepiej w tierze piechotnym)
Co do calego Twojego tekstu Ven, z tym ze Dreamer dla mnie jest uniwersalny a nie bestiowy (trump dziala lepiej w tierze piechotnym)
Re: PanVenonium
arcana bardzo mocna, tylko że ciężko ją aktywować.
Re: PanVenonium
Nadal uważam, że za dużo robi dla bestii by nie brać go w tym tierze.
A piechotę możesz mieć w Bestiowym Tierze - zawsze można wpakować 2-3 oddzialy Dread Rootów i probować sensowniej aktywować to.
A piechotę możesz mieć w Bestiowym Tierze - zawsze można wpakować 2-3 oddzialy Dread Rootów i probować sensowniej aktywować to.
Re: PanVenonium
i sam sobie oslabiasz tier. w testach gralismy dreamerem na piechocie i calkiem fajnie to dzialalo.
Re: PanVenonium
Dreamer to taki caster na pograniczu. Niby chce mieć dużo bestii i ma to sens ale phantom pomaga bardzo na strzelanie, można łatwo wykręcić + 4 do rata
Re: PanVenonium
Masz racje Tutaj, dlatego nie podoba mi sie go zakwalifikowanie jako castera bestyjnego.
Re: PanVenonium
No ok, opcja na 2x Hollowman może być sensowna wtedy. Z czego dobrze trzeba złożyć rozpę by jednocześnie mieć przywalenie a tak sobie radzić z piechotą.
Z czego może śmiesznie wyciągnąć +6 do rata (glimmer IMP, Enfalble i phantom).
Coś takiego?
Grymkin Army - 75 / 75 points
[Theme] Bump in the Night
(Dreamer 1) The Dreamer [+28]
- Gorehound [6]
- Rattler [8]
- Rattler [8]
- Skin & Moans [15]
Glimmer Imp [0(4)]
Lord Longfellow [0(6)]
Trapperkin [0(3)]
Trapperkin [3]
Dread Rots (max) [12]
Dread Rots (max) [12]
Hollowmen (max) [13]
- Lantern Man [3]
Hollowmen (max) [13]
- Lantern Man [3]
Twilight Sisters [7]
DreadRoot i Skin anty armor
Hollowman i Rattlery na piechotę/ lekkie bestie/jacki
Reszta Funkcyjnie. Można wywalić jednego Rattlera i wstawić np: 2x Witchwood, ale IMO nie są tak potrzebne tutaj.
Z czego może śmiesznie wyciągnąć +6 do rata (glimmer IMP, Enfalble i phantom).
Coś takiego?
Grymkin Army - 75 / 75 points
[Theme] Bump in the Night
(Dreamer 1) The Dreamer [+28]
- Gorehound [6]
- Rattler [8]
- Rattler [8]
- Skin & Moans [15]
Glimmer Imp [0(4)]
Lord Longfellow [0(6)]
Trapperkin [0(3)]
Trapperkin [3]
Dread Rots (max) [12]
Dread Rots (max) [12]
Hollowmen (max) [13]
- Lantern Man [3]
Hollowmen (max) [13]
- Lantern Man [3]
Twilight Sisters [7]
DreadRoot i Skin anty armor
Hollowman i Rattlery na piechotę/ lekkie bestie/jacki
Reszta Funkcyjnie. Można wywalić jednego Rattlera i wstawić np: 2x Witchwood, ale IMO nie są tak potrzebne tutaj.
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość