FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Grymki v 1.0

<<

Xaos

Avatar użytkownika

Posty: 142

Dołączył(a): poniedziałek, 2 listopada 2015, 19:43

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 20 stycznia 2019, 12:23

Grymki v 1.0

Takie coś wymyśliłem na początek (żeby mieć jakieś pojęcie co muszę pomalować), ma to sens?

https://conflictchamber.com/?ce201b_-0r ... hmhmhmhmh9

Grymkin Army - 75 / 75 points
[Theme] Dark Menagerie

[Wanderer 1] The Wanderer [+28]
- Cage Rager [14]
- Cage Rager [14]
- Crabbit [0(-)]
- Crabbit [0(-)]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Skin & Moans [15]
- Skin & Moans [15]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [3]
Dread Rots (max) [12]
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2130

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 20 stycznia 2019, 17:03

Re: Grymki v 1.0

Ty to fajnie podchodzisz do gry. Gdzie sie nie złapiesz szukasz czegoś innego i nowego ; ) Bardzo propsy za samo to.

Ale widziałbym engine w tej liscie bo jest chyba zbyt dobry by go nie brać.
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4530

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 20 stycznia 2019, 17:59

Re: Grymki v 1.0

Zgadza sie, wejdzie chyba idealnie za 2 psy i gremlin swarma
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 3098

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 20 stycznia 2019, 20:05

Re: Grymki v 1.0

Imo w takiej liście właśnie nie potrzeba be.

Rozumiem ze tu chodzi głównie o oszukiwanie na scena i przesuwanie modeli. Dodatkowo te psy maja stealtha wiec nie potrzebują za bardzo arma na strzelanie.
<<

Xaos

Avatar użytkownika

Posty: 142

Dołączył(a): poniedziałek, 2 listopada 2015, 19:43

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 20 stycznia 2019, 22:33

Re: Grymki v 1.0

QcDWG napisał(a):Ty to fajnie podchodzisz do gry. Gdzie sie nie złapiesz szukasz czegoś innego i nowego ; ) Bardzo propsy za samo to.

Ale widziałbym engine w tej liscie bo jest chyba zbyt dobry by go nie brać.


Dzięki ;) O Engine myślałem, ale mimo tego, że sam jest dobry ta rozpa tak mocno go nie potrzebuje, dodatkowe ruchome cielska przydają się bardziej (tak sądzę, battletesty pokażą, ile w tym prawdy).
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2130

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 21 stycznia 2019, 05:28

Re: Grymki v 1.0

Pytanie czy same dread roty i swarmy naladuja skiny. Jak tak to fakt zbedny
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Xaos

Avatar użytkownika

Posty: 142

Dołączył(a): poniedziałek, 2 listopada 2015, 19:43

Frakcja: Grymkin

Post poniedziałek, 21 stycznia 2019, 10:47

Re: Grymki v 1.0

QcDWG napisał(a):Pytanie czy same dread roty i swarmy naladuja skiny. Jak tak to fakt zbedny


Zaczynają już z jednym, więc powinno spokojnie się udać.
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 3098

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 21 stycznia 2019, 11:37

Re: Grymki v 1.0

Dread rooty nie mają corpsów na początek. Swarmy nie mają jak ładować corpsami.

Skin n moans albo dostanie sam jak coś zabije, albo da mu BE albo może wziąć od Dread Roota który coś zabije.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2130

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 21 stycznia 2019, 11:58

Re: Grymki v 1.0

Tutajec napisał(a):Dread rooty nie mają corpsów na początek. Swarmy nie mają jak ładować corpsami.

Skin n moans albo dostanie sam jak coś zabije, albo da mu BE albo może wziąć od Dread Roota który coś zabije.


Jak ktos zabije Ci gremlina to masz corpsa z nich nie? czy Skin and moans nie zbiera z umeirajacych tylko sam musi zabijac ;P
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2328

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 21 stycznia 2019, 12:39

Re: Grymki v 1.0

Zbierać ze swoich (i wrogich) potrafi tylko Death Knell, a skins i dread rots'y muszą zabijać żeby zebrać. Skins może dred rotsom zabierać tokeny lub dostawać od death knella.
<<

Xaos

Avatar użytkownika

Posty: 142

Dołączył(a): poniedziałek, 2 listopada 2015, 19:43

Frakcja: Grymkin

Post poniedziałek, 21 stycznia 2019, 12:43

Re: Grymki v 1.0

Tutajec napisał(a):Dread rooty nie mają corpsów na początek. Swarmy nie mają jak ładować corpsami.

Skin n moans albo dostanie sam jak coś zabije, albo da mu BE albo może wziąć od Dread Roota który coś zabije.


Chodziło mi o to, że Skin zaczyna z jednym, więc jest o jeden mniej do naładowania.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2130

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 21 stycznia 2019, 13:46

Re: Grymki v 1.0

No ok kumam czace. Zakładając, że skiny złapią Maxa corpsow to lista ma i sztuczki i control i kontrę i popsuje :D
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 3098

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 22 stycznia 2019, 11:05

Re: Grymki v 1.0

Generalnie corpsy to jest rzadki problem. Trzeba trafić na bardzo jackowa rozpe albo kamienna aby był problem z corpsami.

BE pomaga bo zawsze coś tracisz i masz czym ładować te skinsy. Ja bym
Chyba jednego zostawił głównie dla animusa dla castera
<<

Xaos

Avatar użytkownika

Posty: 142

Dołączył(a): poniedziałek, 2 listopada 2015, 19:43

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 10 marca 2019, 00:28

Re: Grymki v 1.0

Stanęło w końcu na:

[Dreamer 1] The Dreamer [+28]
- Cage Rager [14]
- Clockatrice [13]
- Clockatrice [13]
- Crabbit [0(-)]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Skin & Moans [15]
- Skin & Moans [15]
- Baron Tonguelick, Lord of Warts [4]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Lady Karianna Rose [4]
Death Knell [13]

Powrót do Grymkin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość