Strona 1 z 1
Grymki v 1.0
Napisane:
niedziela, 20 stycznia 2019, 12:23
przez Xaos
Takie coś wymyśliłem na początek (żeby mieć jakieś pojęcie co muszę pomalować), ma to sens?
https://conflictchamber.com/?ce201b_-0r ... hmhmhmhmh9Grymkin Army - 75 / 75 points
[Theme] Dark Menagerie
[Wanderer 1] The Wanderer [+28]
- Cage Rager [14]
- Cage Rager [14]
- Crabbit [0(-)]
- Crabbit [0(-)]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Skin & Moans [15]
- Skin & Moans [15]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [3]
Dread Rots (max) [12]
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
niedziela, 20 stycznia 2019, 17:03
przez QcDWG
Ty to fajnie podchodzisz do gry. Gdzie sie nie złapiesz szukasz czegoś innego i nowego ; ) Bardzo propsy za samo to.
Ale widziałbym engine w tej liscie bo jest chyba zbyt dobry by go nie brać.
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
niedziela, 20 stycznia 2019, 17:59
przez Dziekan
Zgadza sie, wejdzie chyba idealnie za 2 psy i gremlin swarma
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
niedziela, 20 stycznia 2019, 20:05
przez Tutajec
Imo w takiej liście właśnie nie potrzeba be.
Rozumiem ze tu chodzi głównie o oszukiwanie na scena i przesuwanie modeli. Dodatkowo te psy maja stealtha wiec nie potrzebują za bardzo arma na strzelanie.
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
niedziela, 20 stycznia 2019, 22:33
przez Xaos
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
poniedziałek, 21 stycznia 2019, 05:28
przez QcDWG
Pytanie czy same dread roty i swarmy naladuja skiny. Jak tak to fakt zbedny
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
poniedziałek, 21 stycznia 2019, 10:47
przez Xaos
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
poniedziałek, 21 stycznia 2019, 11:37
przez Tutajec
Dread rooty nie mają corpsów na początek. Swarmy nie mają jak ładować corpsami.
Skin n moans albo dostanie sam jak coś zabije, albo da mu BE albo może wziąć od Dread Roota który coś zabije.
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
poniedziałek, 21 stycznia 2019, 11:58
przez QcDWG
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
poniedziałek, 21 stycznia 2019, 12:39
przez Encaitar
Zbierać ze swoich (i wrogich) potrafi tylko Death Knell, a skins i dread rots'y muszą zabijać żeby zebrać. Skins może dred rotsom zabierać tokeny lub dostawać od death knella.
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
poniedziałek, 21 stycznia 2019, 12:43
przez Xaos
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
poniedziałek, 21 stycznia 2019, 13:46
przez QcDWG
No ok kumam czace. Zakładając, że skiny złapią Maxa corpsow to lista ma i sztuczki i control i kontrę i popsuje
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
wtorek, 22 stycznia 2019, 11:05
przez Tutajec
Generalnie corpsy to jest rzadki problem. Trzeba trafić na bardzo jackowa rozpe albo kamienna aby był problem z corpsami.
BE pomaga bo zawsze coś tracisz i masz czym ładować te skinsy. Ja bym
Chyba jednego zostawił głównie dla animusa dla castera
Re: Grymki v 1.0
Napisane:
niedziela, 10 marca 2019, 00:28
przez Xaos
Stanęło w końcu na:
[Dreamer 1] The Dreamer [+28]
- Cage Rager [14]
- Clockatrice [13]
- Clockatrice [13]
- Crabbit [0(-)]
- Gorehound [6]
- Gorehound [6]
- Skin & Moans [15]
- Skin & Moans [15]
- Baron Tonguelick, Lord of Warts [4]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Gremlin Swarm [0(3)]
Lady Karianna Rose [4]
Death Knell [13]