Posty: 5234
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:59
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Grymkin
[Warszawa] Spell Draft, 13.04 Paradox
Zapraszamy na turniej WM&H w Paradox Cafe!
kiedy: niedziela 13.04
gdzie: Paradox Cafe
ul. Anielewicza 2
WPISOWE: 15zł całość do wydania w barze
LIMIT GRACZY: 18
ZGŁOSZENIA: na forum.
TO: Arhain/Gift
Army Lists – 35points, 1 List required
Painting- Wymóg Minimalnej Staranności*
Number of Rounds- Baseline
Game Timing- FD Death Clock (45 min)
Scenarios- Baseline
Victory -Baseline
Final Standings- Baseline
Plan Gry:
start 10:30
Wymóg Minimalnej Staranności
(może być w formacie http://www.forwardkommander.com)
-Modele muszą być w pełni złożone. Wyjątkiem są niechciane ornamenty.
-Wszystkie modele muszą mieć oznaczony Front Arc
-Jeśli w danej rozpisce wystawiane są wielokrotności takich samych modeli/oddziałów, muszą być od siebie wyraźnie rozróżnialne przez inne pomalowanie lub oznaczenia na podstawkach.
- Modele wielowoundowe tworzące oddziały muszą być od siebie odróżnialne w sposób widoczny dla przeciwnika.
- Skonwertowane modele (w tym te, które nie są oparte na modelu bazowym) są dopuszczone do gry o ile jest możliwe rozpoznanie jaki model reprezentują. Jeśli przeciwnik zgłasza wątpliwości to TO/Sędzia decyduje czy rozpoznanie jest możliwe.
Zasady Dodatkowe:
-Gracze zobowiązani są posiadać swoje własne minutniki, karty statystyk, kości, miarkę, komplet wzorników oraz znaczników zarówno furii/focusa jak i czarów oraz umiejętności, z których korzystają. Oznaczenia powinny znajdować się obok modeli, których dotyczą, nie na kartach.
-Uczestnik turnieju musi posiadać CZYTELNY zapis swoich rozpisek do wglądu dla przeciwnika oraz zasady Tierów jeśli z nich korzysta.
-Gracze zachowujący się niesportowo, nagminnie łamiący zasady gry lub dobrego wychowania mogą otrzymać od sędziego/TO Upomnienie. Pierwsze Upomnienie nie niesie za sobą ujemnych konsekwencji. Drugie będzie skutkować automatyczną przegrana w aktualnej grze. Trzecie usunięciem z turnieju. Oczywiście za ordynarne wały konsekwencje będą szybsze i surowsze. Organizator zastrzega sobie prawo do poproszenia gracza o zmianę kości jeśli te są nieczytelne.
W boosterkach możliwe do wylosowania będą wszystkie czary oraz animusy w grze poza:
Animusy:
Fate Walker
Flesh of Clay
Locker
Rise
Slipstream
Submerge
Undergrowth
Czary:
Avatar of Slaughter
Bestial
Cyclone
Eye of Menoth
Fire Step
Force Barrier
Harvest
Haunting Melody
Sacrosanct
Sands of Fate
Siphon Bolt
Spirit Door
Star Crossed
Storm Wall
Tow
Unearthly Rage
Voltaic Snare
Casterzy nie dopuszczeni na ten format:
Harbinger, Coven, eVayl