Posty: 1149
Dołączył(a): piątek, 22 marca 2013, 09:51
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Grymkin
[Trójmiasto] II Junior Tournament 16.11.2014r 25pts.
Termin: 16.11.2014 (niedziela)
Miejsce: sklep SHAGA - Morska 173, II piętro, Gdynia
http://shaga.pl/
https://www.facebook.com/SHAGA.GDYNIA?fref=ts
Liga Ogólnopolska: Turnieje Klasy Mini
Harmonogram rozgrywek:
Zapisy 9:30
Start I rundy 10:00
Koniec I rundy 11:00
Przerwa 10 minut
Start II rundy 11:10
Koniec II rundy 12:10
Przerwa 30 minut
Start III rundy 12:40
Koniec III rundy 13:40
Przerwa 10 minut
Start IV rundy 13:50
Koniec IV rundy 14:50
Wpisowe:15zł
50zł z ogólnej kwoty idzie na sklep (turniej niedzielny), reszta przeznaczona na nagrody.
Podział nagród:
Miejsce 1 – 35% sumy przeznaczonej na nagrody
Miejsce 2 – 25% sumy przeznaczonej na nagrody
Miejsce 3 - 20% sumy przeznaczonej na nagrody
Nagroda losowa – wynosi 20% sumy przeznaczonej na nagrody i zostanie rozlosowana między uczestników turnieju spoza TOP3
Nagrody w postaci bonów do sklepu SHAGA.
Format: 25pkt
Rozpiski: 2, gracze są zobowiązani posiadać czytelne rozpiski, do wglądu dla przeciwnika. Można grać cały turniej tylko jedną rozpiską - nie ma obowiązku zagrania 2 rozpiskami.
Hobbystka: Modele muszą być sklejone, na odpowiednich podstawkach. Brak wymogu pomalowanej armii. Wszystkie modele muszą mieć oznaczony Front Arc.
Proxy: Dopuszczam możliwość proxowania.
Makiety: Opis makiet, wersja 02: https://db.tt/WfthtPrU
Liczba rund: 4
Czas gry: Death Clock, proszę zabrać własne zegary albo pobrać aplikacje na telefony / tablety.
Czas na grę dla gracza: 30 minut. Całkowity czas rundy 60 minut. Proszę zapoznać się z zasadami Death Clock, Steamroller 2014, strona 9 i 10
"If a player’s clock runs out, he loses the game and the loss is scored as an assassination victory"
Scenariusze: Supply and demand, Incursion, Process of elimination, Rally point
Metoda dobierania graczy: Program SRx
Scenariusze: Steamroller 2014, losowane przed bitwą.
Metoda dobierania graczy: Będziemy testować nowy program
FAQ
1. Maksymalna liczba graczy - 18
2. Próby ustawianie wyniku bitwy, będą od tej pory nagradzane przegraną dla obu graczy. Taka premia od EO
3. Jedzenie z pobliskiego baru, sugeruję zamówić podczas 1 przerwy, z odbiorem na 12:10. Unikniecie sytuacji jedzenia podczas gry
Sędzia i EO: MAXIMUS
Zapisani:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.