Posty: 5234
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:59
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Grymkin
Flying Dice Cup, challenger POLCON 31.08-01.09
PG_ Arhain, Klub Flying Dice, sklep Twierdza oraz Stowarzyszenie Avangarda mają zaszczyt zaprosić na turniej klasy challenger Warmachine & Hordes – Flying Dice Cup.
Turniej odbędzie się w ramach konwentu
kiedy: 31.08-01.09
gdzie: Kampus Główny Politechniki Warszawskiej
WPISOWE:
ZGŁOSZENIA: na forum.
TO: Arhain.
Sędziowie:
Nagrody:
Przechodni Flying Dice Cup + nieśmiertelna chwała uwieczniona na pucharze.
Dla pierwszych 3 miejsc Kostki Nieloty
BBox Convergence of Cyriss
Przeróżne blisterki
Army Lists – 2 Lists Required, 50 points
Painting- Wymóg Minimalnej Staranności*
Number of Rounds- Baseline. Wszelkie rundy nad limit będą rozgrywane poza klasyfikacją.
Game Timing- Death Clock
Scenarios- Wybrane losowo z listy:
#2 Supply and Demand
#3Close Quarters
#5 Incursion
#7 Outflank
#10 Rally Point
#12 Fire Support
Victory -Baseline
Final Standings- Baseline
W przypadku nieparzystej liczby graczy będzie grający bye (można zagrać, najpewniej z Cyriss, gra traktowana jest jak zwycięstwo. CPki i zniszczone punkty liczą się faktycznie zdobyte)
*Wymóg Minimalnej Staranności
-Modele muszą być w pełni złożone. Wyjątkiem są niechciane ornamenty.
-Wszystkie modele muszą mieć oznaczony Front Arc
-Jeśli w danej rozpisce wystawiane są wielokrotności takich samych modeli/oddziałów, muszą być od siebie wyraźnie rozróżnialne przez inne pomalowanie lub oznaczenia na podstawkach.
- Modele wielowoundowe tworzące oddziały muszą być od siebie odróżnialne w sposób widoczny dla przeciwnika.
- Skonwertowane modele (w tym te, które nie są oparte na modelu bazowym) są dopuszczone do gry o ile jest możliwe rozpoznanie jaki model reprezentują. Jeśli przeciwnik zgłasza wątpliwości to TO/Sędzia decyduje czy rozpoznanie jest możliwe.
Rozkład Jazdy:
Sobota
zapisy od 9:00
I bitwa 10:00-12:30
II bitwa 12:45- 15:15
III bitwa 15:30 do oporu
turniej Failmachine
Start: 21:00
Niedziela
IV bitwa 09:00-11:30
V bitwa 11:45- 14:15
Zasady Dodatkowe:
-Gracze zobowiązani są posiadać swoje własne minutniki, karty statystyk, kości, miarkę, komplet wzorników oraz znaczników zarówno furii/focusa jak i czarów oraz umiejętności, z których korzystają. Oznaczenia powinny znajdować się obok modeli, których dotyczą, nie na kartach.
-Uczestnik turnieju musi posiadać CZYTELNY zapis swoich rozpisek do wglądu dla przeciwnika oraz zasady Tierów jeśli z nich korzysta.
-Każdy z graczy otrzyma Kartę Gracza, na której zobowiązany jest zapisywania na niej wyników swoich bitew (odpowiednio zdobyte CP, zniszczone AP)
- Wszelkie kości z symbolami zamiast cyfr/kropek, nadto zdobione, za małe lub z innych powodów nieczytelne są zbanowane. O tym czy kości są czytelne decyduje TO/przeciwnik. W przypadku sporu gracze otrzymają sędziowski zestaw kości, a rzuty spornym zestawem są nieważne. Kości powinny być czytelne dla obu graczy, a nie utrudniać grę.
-Gracze zachowujący się niesportowo, nagminnie łamiący zasady gry lub dobrego wychowania mogą otrzymać od sędziego/TO Upomnienie. Pierwsze Upomnienie nie niesie za sobą ujemnych konsekwencji. Drugie będzie skutkować automatyczną przegrana w aktualnej grze. Trzecie usunięciem z turnieju. Oczywiście za ordynarne wały konsekwencje będą szybsze i surowsze.
Nocny Turniej FailMachine
Army Lists – 1 list, 20 points.
Armie muszą mieć dokładnie 20 punktów.
Można korzystać tylko z modeli frakcyjnych.
Zakaz dublowania czegokolwiek.
Armie Hordes muszą mieć możliwość generowania o 2 punkty FURY więcej niż ma Warlock
Painting - Baseline
Number of Rounds - Baseline
Game Timing - Death Clock (25min)
Scenarios - Baseline
Victory - Baseline
Final Standings - Baseline
What’s it all about – Zamieniamy się z przeciwnikiem armiami. Każdą bitwę gramy rozpiską przeciwnika. Have fun!