FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

[MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Moderator: Arhain

<<

Blady

Avatar użytkownika

Posty: 2548

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 21:52

Lokalizacja: Legionowo/Warszawa

Frakcja: Khador

Post niedziela, 29 kwietnia 2018, 22:29

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Przede wszystkim Mr. Here graty za wygranie.
Organizacja w Poznaniu jak zawsze super.
Simon Maestro świetnie ale to juz tradycja:)
Dzieki wszystkim z bardzo mile gry.
Ekipa hostelowa na najwyższym poziomie:)
Dzieki i do następnego:)
Obrazek
<<

QcDWG

Posty: 1443

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 30 kwietnia 2018, 06:40

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Dzieki wielkie za turniej, organizacja pro i impreza pro. Specjalne usciski dla Maestra ze jeszcze robi i Vitusia ze dzielne rywalizujemy niszowa frakcja ;)
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 2972

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 30 kwietnia 2018, 10:24

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Wielkie dzięki za super mastera, strasznie się cieszę z wygranej a jeszcze bardziej z bezspinowych bitew mam nadzieję jakie miałem przyjemność zagrać. Gratki dla topu, cieszę się że ktoś przejął schedę po pomie (gratki Dziekan).

Gratki dla tych co wzięli nowe frakcje: Petero i Blady Heru i Chomik no i dla Muszy że się napił z nami w piątek.

Jedyna rzecz co mi może nie przeszkadzała bo właściwie pomogła wygrać mastera to te domki zawsze na środku stołu, imo to była trochę przesada. Przepraszam że nie wpadłem w sobotę na imprezę, się trochę zajebałem wcześniej. Może jednak granie na kacu jest gorsze niż na trzeźwo, sam nie wiem postaram się jeszcze potrenować.

I na koniec wielkie dzięki Maestro i Simonowi za pomoc i organizację.

Pozdrawiam i polecam, Krzysztof Hołowczyc.
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1215

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 30 kwietnia 2018, 11:12

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Bruce Willis w szklanej pulapce ratowal swiat na kacu. Pamietaj o tym :D
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 817

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Cricle Orboros

Post poniedziałek, 30 kwietnia 2018, 11:47

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Cień87 napisał(a):Dzięki za turniej ;) Organizacji, uczestnikom, przeciwnikom. Super się grało Musza następnym razem postaram się bardziej.


Dzięki! Świetnie się grało, jeden kamień bohaterem - robił za buttplug i tron się bał dupę posadzić :mrgreen:

Ja dziękuję organizatorom, że Wam się chciało i ogarnęliście jak trzeba. Dziękuję przeciwnikom za gry, cierpliwość i życzliwość, kiedy choroba dnia poprzedniego dawała się we znaki. Dziękuję sędziemu, że pomagał jak było trzeba i pilnował, kiedy należało. Ekipie hostelowej, bo jest najlepsza na świecie. Ekipie biforkowej, chociaż załatwili mnie na cacy. Ekipie pociągowej, bo te 6,5h w pociągu to bez właściwej atmosfery jest katastrofą. No i indywidualnie gratulacje dla Tutajca, bo wygrał.
<<

melfist

Avatar użytkownika

Posty: 1578

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 00:19

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 30 kwietnia 2018, 15:58

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Super Master
Turniejowo szkoda ze 0-2 , ale odbite na 4-2
Musza dzieki i przepraszam za biforka xd
Tutajec chuj bo zasnal o 10 w Sobote
Dzieki Blady za bycie best Uber na swiecie
Dzieki Dziekanek za nie pytanie sie czy dzik sra w lesie, tylko kupowanie wudi
Dzieki wszystkim opponentom poza Musza I Kamo , was nienawidze xd
Tutajec dzieki za melanz w piatek
I wogole dzieki wszystkim zajebiscie bylo wszystkich zobaczyc , Petero za suchary...
KRAWAT dzieki za Agrimonie, byla OP
Melfist napisał(a):Ty Dziekan, może cygnar kupisz ?


Dziekan napisał(a):NIGDY,Wolałbym umrzeć i srać non-stop rzadką sraką
<<

Shaysome

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 362

Dołączył(a): sobota, 21 czerwca 2014, 18:54

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 2 maja 2018, 10:28

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

No to jeszcze ja z opóźnieniem.
Wielkie podziękowania dla Maestro za organizację turnieju - jak zwykle turniej na poziomie :)
Simon - dzięki wielkie za sędziowanie i rozmowy podczas mojej 6 gry :)
Wszystkim przeciwnikom za wymagające gry - poza Vincusiem bo Ty to przegiąłeś z rzutami, ale i tak JESZCZE Cię lubię - przestanę jak powtórzysz te rzuty :P
Ekipie afterkowej za ubaw co nie miara, warto było walczyć ze zmęczeniem.
Mój wynik daje wiele do życzenia - sporo moich błędów, pechowe rzuty kostką (Fyanna która nie umie trafić na 7 w 5 rzutach) no i nie raz fart przeciwników mnie dobiły.

Mam niestety 2 dosyć spore ALE.
1. Domki 2D IMO to zły pomysł, wygląda to źle, nie wiadomo do końca jak traktować (po obrysie czy po krawędziach domków) - jak reszta terenów jest uzasadniona bo czasami ciężko postawić model w lesie czy na górce, tak tutaj mi się to nie podobało.
2. Rozstawienie terenów. Ponad połowa stołów była identyczna i ciężko cokolwiek z terenów mieć - tylko w 1 grze teren miał wpływ na grę, w reszcie po prostu był. Nie wiem skąd to wynika ale lustrzane strony na stole to trochę lipa - nawet niech przy deploy'u jednej strony będzie patelnia a przy drugiej w ciul terenów - już wtedy warto wybierać stronę. To samo z idealnie na środku domkiem - tylko raz miałem tam las i to w tej grze coś teren wpłynął na rozgrywkę. Strony muszą koniecznie się różnić bo inaczej ta gra trochę sens traci - nie raz czułem się jakbym grał na pustym stole z domkiem na środku bo cała reszta terenów po prostu sobie stoi na bokach. W takim przypadku abilitki pokroju Prowla nie mają sensu bo po prostu nie ma jak z niego skorzystać (no chyba że biegnie się 2" od krawędzi stołu bo tam miałem laski w 4 grach).

Podsumowując - dzięki raz jeszcze za możliwość poprzesuwania figurek i spędzenia miłego weekendu - będę na następnym. Chłopaki - wielka odpowiedzialność na Was spoczywa, skoro przejmiecie funkcję orga po Maestro :)
<<

QcDWG

Posty: 1443

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post środa, 2 maja 2018, 16:02

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Probowales kiedys boostowac te ataki xD?
<<

Shaysome

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 362

Dołączył(a): sobota, 21 czerwca 2014, 18:54

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 2 maja 2018, 17:18

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Sprawdzaliśmy - jakbym boostował trafienie to nie miałem wystarczająco obrażeń żeby to siadło :)
Nie twierdzę, że to tylko kostki przesądziły o moim wspaniałym 1-5 :P
W Szczecinie będzie lepiej mi szło - obiecuję się wyspać :P
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 1398

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post środa, 2 maja 2018, 17:46

Re: [MAESTER] POZNAŃ- Steamhorn Wars vol.3 - 28-29.04.2018

Shaysome napisał(a):Sprawdzaliśmy - jakbym boostował trafienie to nie miałem wystarczająco obrażeń żeby to siadło :)
Nie twierdzę, że to tylko kostki przesądziły o moim wspaniałym 1-5 :P
W Szczecinie będzie lepiej mi szło - obiecuję się wyspać :P


Taaaaaa, ze mną w pokoju sen :)
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Turnieje w Polsce

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości