Posty: 4535
Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58
Lokalizacja: Warszawa / Pruszków
Frakcja: Protectorate of Menoth
DTM hotel Pruszków Master [9-10.02.2019]
Termin :
9-10 Luty, 2019.
Miejsce :
Hotel Comfort Biznes
ul. Bolesława Prusa 1, 05-800 Pruszków
Numer kontaktowy :
600 300 605 - Dziekan
Dzwońcie/piszcie w każdej sprawie i kiedykolwiek.
Problem z dojazdem, pomoc z ogarnięciem czegokolwiek, złe samopoczucie w czasie turnieju itd.
LINK DO TK :
https://tournykeeper.com/#/tournament/details/752
Wpisowe :
250 zł od drużyny
W cenie wpisowego :
- Uczestnictwo w doskonałym dwu dniowym turnieju na najwyższym poziomie.
- W cenie lunch w sobotę w postaci szwedzkiego stołu (dwa drugie dania, zupy, przekąski, napoje).
- Za dopłatą 30 zł (za osobę) lunch również w niedziele (wpisowe NIE obejmuje lunchu w niedzielę!!).
- Parking przed hotelem
Wpłata wpisowego i opcjonalnie lunchu niedzielnego, tylko i wyłącznie przelewem na poniższy adres :
Mateusz Dziewanowski
03 1140 2004 0000 3602 6926 9299
Tytuł przelewu -> DTM Pruszków, nazwa drużyny i za co płacimy, np .:
DTM Pruszków, TEAM XXX, wpisowe
DTM Pruszków, TEAM XXX, wpisowe + 3x niedziela lunch
WAŻNE :
Tylko jeden przelew za jedną drużyne - nie ma płacenia osobno.
Nocleg :
Pokój 1-dno osobowy 150 zł za dobę ze śniadaniem w cenie.
Pokój 2-wu osobowy 170 zł za dobę ze śniadaniem w cenie.
Możliwa dostawka, wtedy dopłacamy 45 zł
Oczywiście istnieje również opcja kupienia noclegu z piątku na sobotę.
Cena za nocleg z pt na sb oraz z sb na nd jest taki sam (taki jak powyżej podałem).
POKOJE REZERWUJECIE SAMI! :
Rezerwacja na hasło Merfolk.
recepcja@pruszkow.comfortbiznes.pl
Ważne:
Jeżeli 30 dni przed terminem nie wpłynie kasa to rezerwacja jest zwalniana.
Zapisy :
- wpłata za drużynę = zapisanie na turniej, ja później wszystko sam wrzucę do TK
- najpóźniej do 3-luty-2019 mają się znaleźć rozpiski na moim mailu : mdziewanowski@madsystem.pl
- najpóźniej do 27-styczeń-2019 opłata za turniej
- rozpiski zostaną opublikowane w oddzielnym temacie dzień lub dwa po deadlinie
Proszę kapitana o wysłanie jednego maila, z rozpiskami całej drużyny.
Harmonogram :
Sobota:
9:30-10:00 ZAPISY
1. Bitwa 10:00-12:30
12:45 - 13:15 obiad
2. Bitwa 13:30 - 16:00
3. Bitwa 16:00-18:30
Niedziela:
1. Bitwa 9:00 - 11:30
12:00 - 12:30 obiad
2. Bitwa 12:45-14:45
Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród: 15:00
Info dodatkowe :
- do dyspozycji mamy dwie sale 80+ m2.
- w czasie grania będzie dostępny barek hotelowy, można kupić coś do picia/jedzenia i spożywać w trakcie gry
- nie masz modeli, a chcesz zagrać ?
Po prostu do mnie napisz
UPDATE :
1. Formowanie drużyny:
Drużyna składa się z trzech osób z których jedna zostaje nominowana kapitanem.
Kapitan jest odpowiedzialny za proces parowania i kontakt w imieniu drużyny.
Drużyna musi mieć nazwę oraz wydrukowane lub czytelnie napisane listy.
Podczas zgłaszania się na turniej prosimy o informacje w której jest się drużynie.
W przypadku gdy ktoś nie ma drużyny, postaramy się dobrać mu pozostałych członków.
2. Selekcja list:
Każdy gracz konstruuje listy na 75-punktów zgodne z obowiązującymi zasadami Steamrollera (SR2018).
Jedyna restrykcja, która obowiązuje dodatkowo to wewnątrz drużyny nie może powtarzać się warlock/warcaster.
Kolejne inkarnacje warlocków/warcasterów traktowane są jako różne (np. wewnątrz drużyny może występować Kaya1, Kaya2 i Kaya3 natomiast żadna z wymienionych nie może się powtórzyć).
3. Proces parowania:
Kiedy dwie drużyny stają do walki zaczynają od wymiany list członków drużyny.
Następnie, drużyny mają kilka minut na osobności, żeby przestudiować listy przeciwników, obejrzeć stoły i omówić strategię.
Po omówieniu list kapitanowie rzucają D6, a zwycięzca tego rzutu będzie rzucał wyzwanie jako pierwszy.
Rzucanie wyzwania - kapitan wybiera jedną osobę spośród drużyny, która będzie rzucała wyzwanie.
Kartka z rozpiskami tej osoby zostaje potajemnie (odwrócona) przydzielona do jednego ze skrajnych stołów (są 3 stoły, nie można położyć listy na środkowym).
Następnie kapitan drużyny, która przegrała rzut kładzie jedną listę na przeciwległym stole.
Po tym wyborze następuje odwrócenie list i zapoznanie z rzucającymi wyzwanie.
Kapitanowie drużyn po krótkiej namowie parują jednego ze swoich pozostałych członków do osoby rzucającej wyzwanie, a drugiego kładą na środkowym stole.
Gdy obie drużyny są gotowe następuje odwrócenie list i proces parowania jest zakończony.
PRZYKŁAD :
stół 1, stół 2, stół 3
1
Drużyna A, kapitan rzuca 1 na D6
Drużyna X, kapitan rzuca 6 na D6
2
Drużyna X wygrała rzut i po namowie decydują, że gracz Z z ich drużyny zostanie przydzielony do stołu nr.1 (kapitan kładzie na tym stole odwróconą listę Z, żeby przeciwnicy nie widzieli kto to).
Drużyna A ma do wyboru już tylko stół nr.3. Przydzielają na ten stół swojego gracza B (kapitan kładzie na tym stole odwróconą listę B, żeby przeciwnicy nie widzieli kto to).
3.
Drużyny odkrywają na raz listy i pokazują przeciwnikom kogo przydzielili do stołów. Następuje krótka narada, a po niej kapitanowie przydzielają z dwóch pozostałych graczy jednego do tych rzucających wyzwanie na stołach 1 i 3.
Kapitan drużyny X przydziela kogoś (gracz X lub Y) do stołu nr.3 na którym jest gracz B. Decydują się na X.
Kapitan drużyny A przydziela kogoś (gracz A lub C) do stołu nr.1 na którym jest gracz Z. Decydują się na C.
4.
Dwóch graczy którzy nie zostali przydzieleni do stołów nr. 1 i 3, czyli gracz A i Y, zmierzą się na stole środkowym.
Lista zgłoszonych drużyn :
https://tournykeeper.com/#/tournament/details/752