Post czwartek, 31 października 2019, 13:22

[W-Wa] 09.11 Moment of Clarity - WM/H PLAYGROUND 10 - 30pkt

Zapraszamy na turniej Warmachine / Hordes w Warszawie.


Bardzo proszę nie zwlekać do ostatniej chwili z zapisami!

TERMIN: 9 listopada 2019
MIEJSCE: Gentleman's club, Chmielna 122/113 (5 minut drogi od Dworca Centralnego)
WPISOWE:20zł (10zł składka na rzecz GC, 10zł na klucz do klubu przez cały miesiąc )

ZAPISY TYLKO ZA POŚREDNICTWEM TOURNEYKEEPER :

https://tournykeeper.com/#/tournament/details/912

HARMONOGRAM:
Zapisy 10.15
10.30-12.00
12.15-13.45
14.00-15.30



WM/H PLAYGROUND - FORMAT:

Modele muszą być sklejone oraz mieć oznaczony front arc. Modele nie muszą być pomalowane. Proxy nie są dopuszczone. Alternatywne modele odpowiadające wyglądem i wyposażeniem oryginałom są dopuszczone.

Limit graczy: w klubie jednocześnie mogą grać 32 osoby.

Ilość rund: 3

Czas gry: Death Clock –relaxed : 45 minut na gracza / 90 minut runda

Należy mieć wydrukowaną rozpiskę, obowiązuje schemat: https://conflictchamber.com


Uproszczone zasady WM&H Playground

Kompozycja armii

Tworzymy armie warte 30pkt. Zabronione jest używanie Theme Forces oraz modeli na Huge Base.


We wszystkich bitwach rozgrywany jest poniższy, uproszczony scenariusz.


Na każdym stole rozstawione będą dwie strefy scenariuszowe. Wszystkie funkcjonują identycznie, niezależnie od rozmiaru i położenia. Strefa nie wpływa w żaden sposób na ruch, pole widzenia itp. elementy gry – służy tylko do punktacji scenariusza.

Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy rzuca kostką. Gracz, który wygra rzut wybiera, czy chce zaczynać grę czy wybrać stronę z której się rozstawi. Jeśli wybierze zaczynanie, stronę rozstawienia wybiera przeciwnik.

Gracz zaczynający rozstawia całą swoją armię nie dalej niż 7” od swojej krótkiej krawędzi stołu. Następnie drugi gracz rozstawia się nie dalej niż 10” od swojej krawędzi. Advanced Deployment itp. zasady pozwalające wystawić się dalej działają normalnie.

Poczynając od drugiej tury drugiego gracza, grający mogą zdobywać Control Points (CP)
. Jeśli na koniec tury gracz ma dowolny model na obszarze strefy (choćby tylko częściowo) i na obszarze tej strefy (również choćby tylko częściowo) nie ma żadnych wrogich modeli, gracz ten zdobywa 1CP.

!Wyjątkiem są oddziały - by zdobyć CP, wszystkie ocalałe modele z oddziału muszą być choćby częściowo na obszarze strefy!

UWAGA! – punkty zdobywa się na koniec tury każdego z graczy, czyli można zdobyć CP również na koniec tury przeciwnika, jeśli nie zdoła on usunąć punktującego modelu lub umieścić swojego modelu wewnątrz strefy by uniemożliwić punktowanie.

Grę NATYCHMIAST wygrywa gracz, który:

- Uzyska przewagę CZTERECH CP nad przeciwnikiem
lub
- Zabije wrogiego Warcastera/ Warlocka
lub
-Jego przeciwnikowi skończy się czas przeznaczony na grę

Jeśli żaden z powyższych warunków nie zostanie spełniony, bitwa trwa 7 rund. Po zakończeniu bitwy wygrywa gracz, który zdobył więcej CP, a w wypadku remisu, zniszczył więcej Army Points.

(Army Points liczymy podsumowując wartość punktową zabitych warjacków/bestii/solosów, wybitych do ostatniego modelu oddziałów i dodając 10 jeśli został zabity Warcaster/Warlock)

Harmonogram kolejnych turniejów: http://www.warmachina.com.pl/viewtopic.php?f=54&t=7374