[Warszawa] Drużynowy Turniej Miast 18-19.01
Napisane: czwartek, 14 listopada 2019, 10:36
Wraz ze sklepem Merfolk, serdecznie zapraszam na kolejną edycję Drużynowego Turnieju Miast!
Termin :
18-19 stycznia, 2020.
Sędzia: Yaro, Elros, Mefju
Miejsce :
Szkoła Podstawowa nr. 1
Topolowa 10
05-800 Pruszków
Ze względu na rozmiary wydarzenia i połączenie tego turnieju z międzynarodową drużynówką w AoSa będziemy w tym roku grali w szkole, która znajduje się na przeciwko hotelu w którym były rok temu DTMy i Master. Wkrótce wrzucę informacje odnośnie oferty hotelowej dla uczestników turnieju. Będziemy mieli zagwarantowany duży komfort na granie, ponieważ będziemy mieli całe jedno piętro w szkole.
LINK DO TK :
https://tournykeeper.com/#/tournament/details/922
Wpisowe :
Do 31.12.2019 - 300zł od drużyny
Po 1.01.2020 - 390zł od drużyny
W cenie wejściówki:
- Niesamowita atmosfera i wysoki poziom organizacji eventu
- Obiad do wyboru w sobotę
- Darmowy parking pod szkołą
- Puchary i medale dla czołówki, oraz nagrody niespodzianki
W tytule proszę wpisywać: Imię i nazwisko kapitana, nazwa drużyny
WPŁAT DOKONUJEMY TYLKO NA PODANE PONIŻEJ KONTO ZA CAŁĄ DRUŻYNĘ!
Mateusz Szulc - bank millenium
81 1160 2202 0000 0002 7169 4697
Nocleg:
Nie ma już wolnych miejsc i możliwości rezerwacji w Hotelu ComfortBinzes w Pruszkowie w lokalizacji obok miejsca turnieju.
W pobliżu turnieju znajduje się również drugi hotel z pokojami w przyzwoitej cenie:
https://www.desilva.pl/
Jak będziecie jechali samochodem to można również szukać noclegu w Warszawie w okolicy drogi ekspresowej S2.
np. http://www.pulawskaresidence.com.pl/
Obiad w sobotę:
W cenie wejściówki znajduje się do wyboru jeden z obiadów podany poniżej. Proszę o informację jakie obiady kto chce na maila: mefju16@gmail.com. Proszę żeby kapitan wysłał maila za całą drużynę
Opcje w cenie:
- Obiad domowy (co dokładnie, będzie wiadomo na miejscu, ale bardzo smaczne - polecam)
- Penne (makaron w sosie pomidorowym z kurczakiem, szpinakiem i czosnkiem zapiekane z serem mozarella)
- Gniocchi wege (włoskie kopytka ziemniaczane w sosie śmietanowym z serem gorgonzola, szpinakiem i czosnkiem)
Za dopłatą 10zł lub wzięte na 2 osoby:
Pizza capriciosa (szynka, pieczarki)
Pizza polo e pepperoni (kurczak, pieczarki, papryka, czerwona cebula, czosnek)
Pizza tutto quanto (szynka, boczek, salami, pieczarki, papryka, papryka jalapeno, czosnek, tabasco)
Pizza vegetariana (cukinia, papryka, pieczarki, pomidorki koktajlowe, cebula, czarne oliwki)
Zapisy :
- wpłata za drużynę = zapisanie na turniej
- przesłanie list całej drużyny do 12.01.2010 godz. 23:59
- najpóźniej do 12.01.2020 opłata za turniej
- rozpiski zostaną opublikowane w oddzielnym temacie dzień lub dwa po deadlinie
Proszę kapitana o wysłanie jednego maila, z rozpiskami całej drużyny na maila: mefju16@gmail.com
W związku z tym, że przy obecnej liczbie drużyn wychodzi na to, że powinniśmy grać tylko 4 rundy przez cały weekend, podjąłem decyzję o zmianie formatu w jakim będziemy rozgrywać turniej. Kierowałem się przy tej zmianie głównie tym, że smutno mi by było gdybym pojechał na turniej poza swój ośrodek i miał zagrać przez dwa dni tylko cztery gry. Zawsze DTMy były świętem warmachinki w Polsce i uważam, że tak powinno pozostać. W związku z powyższą zmianą będę starał się też trzymać założonego harmonogramu czasowego.
NOWY FORMAT:
DTM QUALIFIER (18.01.2019)
Liczba drużyn: 16
Liczba rund: 3
Po zakończeniu turnieju następuje odcięcie top 8 drużyn.
DTM MASTERS (18.01.2019-19.01.2019)
Liczba drużyn: 8
TOP 8 drużyn z turnieju DTM Qualifier
Liczba rund: 3
DTM PRETENDER (18.01.2019-19.01.2019)
Liczba drużyn: 8
LOW 8 drużyn z turnieju DTM Qualifier
Liczba rund: 3
Biorąc pod uwagę propozycje i wątpliwości odnośnie nagród i tego, że pierwszy turniej ma niewielkie znaczenie postanowiłem trochę dodać całości pikanterii
W pierwszej rundzie turniejów MASTERS i PRETENDER będziemy parować w następujący sposób:
Drużyna 1 z Drużyną 8
Drużyna 2 z Drużyną 7
Drużyna 3 z Drużyną 6
etc.....
Drużyna 9 z drużyną 16
etc.....
Kolejne rundy obu turniejów będą już ustalane według systemu TK.
Będzie się dużo bardziej opłacało zająć jak najwyższe miejsce, a z drugiej strony kalkulowane przegranie nie będzie aż tak korzystne bo zawsze można wylądować na miejscu 8
HARMONOGRAM CZASOWY:
Na prośbę Yaro, który będzie sędziował nam DTMy, wrzucam informację co będzie wchodziło w skład czasu przeznaczonego na jedną grę.
Czas na grę: 2h 30min
Przeniesienie modeli i przygotowanie do parowania: 10min
Parowanie: 10 min
Gra: 2h
Posprzątanie po grze i przygotowanie scenariusza na kolejną grę: 10min
Po upływie 2h 30min od wystartowania master clocka, będzie ogłaszany dice down i wszyscy, którzy do tego czasu nie skończą grania dostają lossa.
W praktyce będzie to wyglądało następująco:
Sobota 18.01.2019
9:00-9:30 ZAPISY
1. Bitwa DTM QUALIFIER 9:30-12:00
(9:40 koniec parowania,
11:50 dice down)
Obiad 12:00 - 12:30
2. Bitwa DTM QUALIFIER 12:30-15:00
(12:40 koniec parowania,
14:50 dice down)
3. Bitwa DTM QUALIFIER 15:00-17:30
{15:10 koniec parowania,
17:20 dd)
Przerwa na kolację 17:30-18:00
1. Bitwa DTM MASTERS i DTM PRETENDER 18:00-20:30
(18:10 koniec parowania,
20:20 dd)
Niedziela:
2. Bitwa DTM MASTERS i DTM PRETENDER 9:00 - 11:30
(9:10 koniec parowania,
11:20 dd)
12:00 - 12:30 obiad
3. Bitwa DTM MASTERS i DTM PRETENDER 12:45-14:45
(12:55 koniec parowania,
14:35 dd)
Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród: 15:00
UWAGA! W związku ze zmianą formatu, przewidujemy nagrody zarówno dla TOP 3 turnieju DTM Masters jak i DTM Pretendent
1. Formowanie drużyny:
Drużyna składa się z trzech osób z których jedna zostaje nominowana kapitanem.
Kapitan jest odpowiedzialny za proces parowania i kontakt w imieniu drużyny.
Drużyna musi mieć nazwę oraz wydrukowane lub czytelnie napisane listy.
Podczas zgłaszania się na turniej prosimy o informacje w której jest się drużynie.
W przypadku gdy ktoś nie ma drużyny, postaramy się dobrać mu pozostałych członków.
2. Selekcja list:
Każdy gracz konstruuje listy na 75-punktów zgodne z obowiązującymi zasadami Steamrollera (SR2019).
Jedyna restrykcja, która obowiązuje dodatkowo to wewnątrz drużyny nie może powtarzać się warlock/warcaster.
Kolejne inkarnacje warlocków/warcasterów traktowane są jako różne (np. wewnątrz drużyny może występować Kaya1, Kaya2 i Kaya3 natomiast żadna z wymienionych nie może się powtórzyć).
3. Proces parowania:
Kiedy dwie drużyny stają do walki zaczynają od wymiany list członków drużyny.
Następnie, drużyny mają kilka minut na osobności, żeby przestudiować listy przeciwników, obejrzeć stoły i omówić strategię.
Po omówieniu list kapitanowie rzucają D6, a zwycięzca tego rzutu będzie rzucał wyzwanie jako pierwszy.
Rzucanie wyzwania - kapitan wybiera jedną osobę spośród drużyny, która będzie rzucała wyzwanie.
Kartka z rozpiskami tej osoby zostaje potajemnie (odwrócona) przydzielona do jednego ze skrajnych stołów (są 3 stoły, nie można położyć listy na środkowym).
Następnie kapitan drużyny, która przegrała rzut kładzie jedną listę na przeciwległym stole.
Po tym wyborze następuje odwrócenie list i zapoznanie z rzucającymi wyzwanie.
Kapitanowie drużyn po krótkiej namowie parują jednego ze swoich pozostałych członków do osoby rzucającej wyzwanie, a drugiego kładą na środkowym stole.
Gdy obie drużyny są gotowe następuje odwrócenie list i proces parowania jest zakończony.
4. Konwersje
Wszystkie konwersje muszą zostać dopuszczone przez organizatora. Proszę wysyłać zdjęcia konwersji do 12.01.2020 roku na adres: mefju16@gmail.com
PRZYKŁAD :
stół 1, stół 2, stół 3
1
Drużyna A, kapitan rzuca 1 na D6
Drużyna X, kapitan rzuca 6 na D6
2
Drużyna X wygrała rzut i po namowie decydują, że gracz Z z ich drużyny zostanie przydzielony do stołu nr.1 (kapitan kładzie na tym stole odwróconą listę Z, żeby przeciwnicy nie widzieli kto to).
Drużyna A ma do wyboru już tylko stół nr.3. Przydzielają na ten stół swojego gracza B (kapitan kładzie na tym stole odwróconą listę B, żeby przeciwnicy nie widzieli kto to).
3.
Drużyny odkrywają na raz listy i pokazują przeciwnikom kogo przydzielili do stołów. Następuje krótka narada, a po niej kapitanowie przydzielają z dwóch pozostałych graczy jednego do tych rzucających wyzwanie na stołach 1 i 3.
Kapitan drużyny X przydziela kogoś (gracz X lub Y) do stołu nr.3 na którym jest gracz B. Decydują się na X.
Kapitan drużyny A przydziela kogoś (gracz A lub C) do stołu nr.1 na którym jest gracz Z. Decydują się na C.
4.
Dwóch graczy którzy nie zostali przydzieleni do stołów nr. 1 i 3, czyli gracz A i Y, zmierzą się na stole środkowym.
Lista zgłoszonych drużyn :
https://tournykeeper.com/#/tournament/details/922
Rozpiski:
https://drive.google.com/open?id=1Ni-gu ... CxKqPUCSTh
SPONSORZY:
Termin :
18-19 stycznia, 2020.
Sędzia: Yaro, Elros, Mefju
Miejsce :
Szkoła Podstawowa nr. 1
Topolowa 10
05-800 Pruszków
Ze względu na rozmiary wydarzenia i połączenie tego turnieju z międzynarodową drużynówką w AoSa będziemy w tym roku grali w szkole, która znajduje się na przeciwko hotelu w którym były rok temu DTMy i Master. Wkrótce wrzucę informacje odnośnie oferty hotelowej dla uczestników turnieju. Będziemy mieli zagwarantowany duży komfort na granie, ponieważ będziemy mieli całe jedno piętro w szkole.
LINK DO TK :
https://tournykeeper.com/#/tournament/details/922
Wpisowe :
Do 31.12.2019 - 300zł od drużyny
Po 1.01.2020 - 390zł od drużyny
W cenie wejściówki:
- Niesamowita atmosfera i wysoki poziom organizacji eventu
- Obiad do wyboru w sobotę
- Darmowy parking pod szkołą
- Puchary i medale dla czołówki, oraz nagrody niespodzianki
W tytule proszę wpisywać: Imię i nazwisko kapitana, nazwa drużyny
WPŁAT DOKONUJEMY TYLKO NA PODANE PONIŻEJ KONTO ZA CAŁĄ DRUŻYNĘ!
Mateusz Szulc - bank millenium
81 1160 2202 0000 0002 7169 4697
Nocleg:
Nie ma już wolnych miejsc i możliwości rezerwacji w Hotelu ComfortBinzes w Pruszkowie w lokalizacji obok miejsca turnieju.
W pobliżu turnieju znajduje się również drugi hotel z pokojami w przyzwoitej cenie:
https://www.desilva.pl/
Jak będziecie jechali samochodem to można również szukać noclegu w Warszawie w okolicy drogi ekspresowej S2.
np. http://www.pulawskaresidence.com.pl/
Obiad w sobotę:
W cenie wejściówki znajduje się do wyboru jeden z obiadów podany poniżej. Proszę o informację jakie obiady kto chce na maila: mefju16@gmail.com. Proszę żeby kapitan wysłał maila za całą drużynę
Opcje w cenie:
- Obiad domowy (co dokładnie, będzie wiadomo na miejscu, ale bardzo smaczne - polecam)
- Penne (makaron w sosie pomidorowym z kurczakiem, szpinakiem i czosnkiem zapiekane z serem mozarella)
- Gniocchi wege (włoskie kopytka ziemniaczane w sosie śmietanowym z serem gorgonzola, szpinakiem i czosnkiem)
Za dopłatą 10zł lub wzięte na 2 osoby:
Pizza capriciosa (szynka, pieczarki)
Pizza polo e pepperoni (kurczak, pieczarki, papryka, czerwona cebula, czosnek)
Pizza tutto quanto (szynka, boczek, salami, pieczarki, papryka, papryka jalapeno, czosnek, tabasco)
Pizza vegetariana (cukinia, papryka, pieczarki, pomidorki koktajlowe, cebula, czarne oliwki)
Zapisy :
- wpłata za drużynę = zapisanie na turniej
- przesłanie list całej drużyny do 12.01.2010 godz. 23:59
- najpóźniej do 12.01.2020 opłata za turniej
- rozpiski zostaną opublikowane w oddzielnym temacie dzień lub dwa po deadlinie
Proszę kapitana o wysłanie jednego maila, z rozpiskami całej drużyny na maila: mefju16@gmail.com
W związku z tym, że przy obecnej liczbie drużyn wychodzi na to, że powinniśmy grać tylko 4 rundy przez cały weekend, podjąłem decyzję o zmianie formatu w jakim będziemy rozgrywać turniej. Kierowałem się przy tej zmianie głównie tym, że smutno mi by było gdybym pojechał na turniej poza swój ośrodek i miał zagrać przez dwa dni tylko cztery gry. Zawsze DTMy były świętem warmachinki w Polsce i uważam, że tak powinno pozostać. W związku z powyższą zmianą będę starał się też trzymać założonego harmonogramu czasowego.
NOWY FORMAT:
DTM QUALIFIER (18.01.2019)
Liczba drużyn: 16
Liczba rund: 3
Po zakończeniu turnieju następuje odcięcie top 8 drużyn.
DTM MASTERS (18.01.2019-19.01.2019)
Liczba drużyn: 8
TOP 8 drużyn z turnieju DTM Qualifier
Liczba rund: 3
DTM PRETENDER (18.01.2019-19.01.2019)
Liczba drużyn: 8
LOW 8 drużyn z turnieju DTM Qualifier
Liczba rund: 3
Biorąc pod uwagę propozycje i wątpliwości odnośnie nagród i tego, że pierwszy turniej ma niewielkie znaczenie postanowiłem trochę dodać całości pikanterii
W pierwszej rundzie turniejów MASTERS i PRETENDER będziemy parować w następujący sposób:
Drużyna 1 z Drużyną 8
Drużyna 2 z Drużyną 7
Drużyna 3 z Drużyną 6
etc.....
Drużyna 9 z drużyną 16
etc.....
Kolejne rundy obu turniejów będą już ustalane według systemu TK.
Będzie się dużo bardziej opłacało zająć jak najwyższe miejsce, a z drugiej strony kalkulowane przegranie nie będzie aż tak korzystne bo zawsze można wylądować na miejscu 8
HARMONOGRAM CZASOWY:
Na prośbę Yaro, który będzie sędziował nam DTMy, wrzucam informację co będzie wchodziło w skład czasu przeznaczonego na jedną grę.
Czas na grę: 2h 30min
Przeniesienie modeli i przygotowanie do parowania: 10min
Parowanie: 10 min
Gra: 2h
Posprzątanie po grze i przygotowanie scenariusza na kolejną grę: 10min
Po upływie 2h 30min od wystartowania master clocka, będzie ogłaszany dice down i wszyscy, którzy do tego czasu nie skończą grania dostają lossa.
W praktyce będzie to wyglądało następująco:
Sobota 18.01.2019
9:00-9:30 ZAPISY
1. Bitwa DTM QUALIFIER 9:30-12:00
(9:40 koniec parowania,
11:50 dice down)
Obiad 12:00 - 12:30
2. Bitwa DTM QUALIFIER 12:30-15:00
(12:40 koniec parowania,
14:50 dice down)
3. Bitwa DTM QUALIFIER 15:00-17:30
{15:10 koniec parowania,
17:20 dd)
Przerwa na kolację 17:30-18:00
1. Bitwa DTM MASTERS i DTM PRETENDER 18:00-20:30
(18:10 koniec parowania,
20:20 dd)
Niedziela:
2. Bitwa DTM MASTERS i DTM PRETENDER 9:00 - 11:30
(9:10 koniec parowania,
11:20 dd)
12:00 - 12:30 obiad
3. Bitwa DTM MASTERS i DTM PRETENDER 12:45-14:45
(12:55 koniec parowania,
14:35 dd)
Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród: 15:00
UWAGA! W związku ze zmianą formatu, przewidujemy nagrody zarówno dla TOP 3 turnieju DTM Masters jak i DTM Pretendent
1. Formowanie drużyny:
Drużyna składa się z trzech osób z których jedna zostaje nominowana kapitanem.
Kapitan jest odpowiedzialny za proces parowania i kontakt w imieniu drużyny.
Drużyna musi mieć nazwę oraz wydrukowane lub czytelnie napisane listy.
Podczas zgłaszania się na turniej prosimy o informacje w której jest się drużynie.
W przypadku gdy ktoś nie ma drużyny, postaramy się dobrać mu pozostałych członków.
2. Selekcja list:
Każdy gracz konstruuje listy na 75-punktów zgodne z obowiązującymi zasadami Steamrollera (SR2019).
Jedyna restrykcja, która obowiązuje dodatkowo to wewnątrz drużyny nie może powtarzać się warlock/warcaster.
Kolejne inkarnacje warlocków/warcasterów traktowane są jako różne (np. wewnątrz drużyny może występować Kaya1, Kaya2 i Kaya3 natomiast żadna z wymienionych nie może się powtórzyć).
3. Proces parowania:
Kiedy dwie drużyny stają do walki zaczynają od wymiany list członków drużyny.
Następnie, drużyny mają kilka minut na osobności, żeby przestudiować listy przeciwników, obejrzeć stoły i omówić strategię.
Po omówieniu list kapitanowie rzucają D6, a zwycięzca tego rzutu będzie rzucał wyzwanie jako pierwszy.
Rzucanie wyzwania - kapitan wybiera jedną osobę spośród drużyny, która będzie rzucała wyzwanie.
Kartka z rozpiskami tej osoby zostaje potajemnie (odwrócona) przydzielona do jednego ze skrajnych stołów (są 3 stoły, nie można położyć listy na środkowym).
Następnie kapitan drużyny, która przegrała rzut kładzie jedną listę na przeciwległym stole.
Po tym wyborze następuje odwrócenie list i zapoznanie z rzucającymi wyzwanie.
Kapitanowie drużyn po krótkiej namowie parują jednego ze swoich pozostałych członków do osoby rzucającej wyzwanie, a drugiego kładą na środkowym stole.
Gdy obie drużyny są gotowe następuje odwrócenie list i proces parowania jest zakończony.
4. Konwersje
Wszystkie konwersje muszą zostać dopuszczone przez organizatora. Proszę wysyłać zdjęcia konwersji do 12.01.2020 roku na adres: mefju16@gmail.com
PRZYKŁAD :
stół 1, stół 2, stół 3
1
Drużyna A, kapitan rzuca 1 na D6
Drużyna X, kapitan rzuca 6 na D6
2
Drużyna X wygrała rzut i po namowie decydują, że gracz Z z ich drużyny zostanie przydzielony do stołu nr.1 (kapitan kładzie na tym stole odwróconą listę Z, żeby przeciwnicy nie widzieli kto to).
Drużyna A ma do wyboru już tylko stół nr.3. Przydzielają na ten stół swojego gracza B (kapitan kładzie na tym stole odwróconą listę B, żeby przeciwnicy nie widzieli kto to).
3.
Drużyny odkrywają na raz listy i pokazują przeciwnikom kogo przydzielili do stołów. Następuje krótka narada, a po niej kapitanowie przydzielają z dwóch pozostałych graczy jednego do tych rzucających wyzwanie na stołach 1 i 3.
Kapitan drużyny X przydziela kogoś (gracz X lub Y) do stołu nr.3 na którym jest gracz B. Decydują się na X.
Kapitan drużyny A przydziela kogoś (gracz A lub C) do stołu nr.1 na którym jest gracz Z. Decydują się na C.
4.
Dwóch graczy którzy nie zostali przydzieleni do stołów nr. 1 i 3, czyli gracz A i Y, zmierzą się na stole środkowym.
Lista zgłoszonych drużyn :
https://tournykeeper.com/#/tournament/details/922
Rozpiski:
https://drive.google.com/open?id=1Ni-gu ... CxKqPUCSTh
SPONSORZY: