FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Piu Piu Piu - Kevin strzela

<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 27 czerwca 2020, 11:56

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

A co ten liberator ma robić :?: Chyba, że liczysz, że mi opchniesz jakiegoś - mam już 2, jest tylko 1 caster, który chcę więcej niż jednego.
Poważnie. Owszem Ashen Veil jest lepszą zasadą defensywną niż Set Defense(pomijam modele odporne na ogień). Reszta statystyk defensywnych ta sama. M.in. po to mam młotki, żeby sobie ewentualnie jednego podstawiać pod Vanguarda i dać mu te +2 do defa, które łatwo ze strzelania nie umiera. Ofensywnie przeciwko wszystkiemu co nie jest tarczą(a aż tak dużej ilości modeli w mecie z tarczą nie kojarzę - jakiś randomowy templar, gallant czy toro, więcej w sumie nie kojarzę) jest słabszy bo ma atak mniej i PS na głównej broni o oczko mniejszy. Shield Guard nawet w liczbie 3 sztuk zamiast 6 jest przydatny. Gearhart ma jeden czar do ARC Node'owanie(ilość razy kiedy zostawiłem sobie model powyżej 12 cali od) i jest to BC xd Poważnie, nie wiem po co chcesz wystawiać liberatora tutaj.

Lepsza nie lepsza. Decel jest sytuacyjnie lepszy od Fail Safe, ale oba są bardzo ok. Snipe i Hot SHot są o niebo lepsze od Return Fire, tylko, że w dzisiejszej erze ekstremalnie dalekich threat rang'e chcesz mieć jednak Snipe na kluczowym modelu, więc nie masz tam Hot Shota. Mobility jest IMO lepszym o wiele czarem od BC, zwłaszcza w listach, które obaj casterzy chcą prowadzić. Jump start jest ok. Różnice robią plany, acz w liście bez strzelania piechotnego używam głównie tacticana. Problem z osobistym wygarem casterów jest taki, że:
a. Gearhart musi mieć de facto snipe na sobie - Vulcan bez snipe jest smutny, żonglowanie snipem między modelami to focus, którego nie mamy za dużo
b. papierowe staty Gearharta - ok, BigMac ma ten problem, że wszędzie ją widać i trafi ją nawet chmurkowy Gobber w melee, ale w u niej jeden focus na sobie na ogół wystarczy, żeby odstraszyć większość assasynacji, gdzie Gearhart z dwoma(6-1 za upkeep, -3 za decel) dalej jest bez większego problemu zabijalny. I tak teren odgrywa bardzo duże znaczenie, bo Covera wyłapać można, ale z drugiej strony Gearhart w cholerę lubi zaczynać(tj, wielu lubi, ale jednak threat Vulcana stojącego na środku stołu ze strzelaniem do 24" od drugiej tury to jest na ogół zbyt duży bonus żeby oddawać zaczynanie) co często oznacza, że będziemy musieli się namęczyć bardziej, żeby tego covera wyłapać. Dodatkowo nie możemy sobie nim stać na końcu stołu, bo feat ma relatywnie mały zasięg aplikowania. Ale tak, są listy na które wrzucany z 23 cali 2x shadow bind może zrobić grę - niestety jest to głównie Skorn, Cygnar i CG. Skorny mamy ze 3 w kraju, Cygnar porządny 1, a CG odkąd Krucker wrócił do CoC'a w sumie nie wiem, ale chyba ja xd Niby jest jeszcze Cryx na 2xBE i CoC na tepach, ale znów taki typ Cryxu w ostatnich 2 latach widziałem może 2x, a CoC chyba póki co bawi się aniołkami. Z kolei frakcję w których można zamrażać Archonty(FoD, Menoth) mają wystarczającą liczbę Shield Guardów xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2266

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 27 czerwca 2020, 14:07

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Ros nie ma enginów pod bindowanie? Napisz co to jest ta polska meta w armiach i ilościach bo np. jak mówisz 3 skorne to mówisz o 10% frewkencji madterówej a brzmisz jakby to było nic :D

Liberatory mówiłem pod Mkay bo po prostu bardziej mi sie model podoba przez tego ashynveila sprzedać mogę Ci najwyżej stormtroopery i kolejne młotki.

Osobiście uważam że np grajac na dedykowany gunline 3 SG a 6 SG to jest kolosalna różnica ale jak mówisz że nie ma w mecie to faktycznie po co :D Ja w lokalnej mecie też nie mam już dużo strzelania dlatego chce grać listami z 0 techu na to.

A tak w góle to czemu MKay a nie Syvestro jak Syvestro też daje bonusy do SPD, do tego ma duzo fajnych utylity jest fizycznie niezabijalny z dystansu ma więcej WJP też featem zwiększa dmg jeszcze sobie te młotki poleczysz :D
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 27 czerwca 2020, 20:02

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

3 Skorny na sensownym poziomie to są w kraju. Nie kojarzę w ostatnim roku/dwóch, żeby wszystkie były na jednym masterze, 2 się zdarzały xd Tyle w temacie Twoich 10% xd RoS - nie chcę nikogo obrażać, ale ile mi tych dobrych RoS'ów mamy. Krawat skończył przygodę z machiną, Yaro się chyba ostatnio przestawił na Grymkiny, Phasi chyba zresztą też. Techowanie się pod match up'y, których nie zagram w najbliższym półroczu jest mi mało do życia przydatne xd Zresztą jedyne 2 rzeczy pod które się chwilowo techuję to FoD i Infernale. Z czego z tymi pierwszymi to też raczej czysto teoretycznie bo muszą się odblokować wyjazdowe turnieje żebym miał szanse to zobaczyć.

Czemu BigMac a nie Sylvestro :?: Bo jak napisałem to takie sobie dywagacje z próbą stworzenia rozpiski z której będę zadowolony na każdym casterze we frakcji. Parę chwilowo mam Sylvestro i Gearhart, BigMac mogłaby w teorii zastąpić tego drugiego więc szukam sobie jakiejś sensownej listy zamiennej xd

Nie łapię koncepcji Liberatora pod czołgiem - ok, ma większą przeżywalność, jednocześnie posiada matematycznie mniejszy demage output, a jego side role jako Node'a w ogóle nie ma sensu, chyba, że mam chanellować return fire xd Ale tutaj się chyba nie dogadamy xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2266

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 27 czerwca 2020, 23:26

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

2 vulcany pod mkay fajnie wyglądają z raillesem.

A Ty napisz co jest metą a nie co nie jest :D Phasi akurat wrócił do rosu. Jak chcesz grać na FOD to tam nie ma dedykowanego mocnego strzelania i raczej robis to syvestro z pociągami, jak na infernale to Ci nie powiem bo się nie znam.
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 5 lipca 2020, 12:11

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Zaległa gra, dla Odmiany z Oborą.

https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lkiBlDldld

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Syvestro 1] Aurum Adeptus Syvestro [+28]
- Liberator [10]
- Suppressor [13]
- Toro [13]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist [4]
Hutchuk, Ogrun Bounty Hunter [0(6)]
Sergeant Nicolas Verendrye [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
- Doctor Alejandro Mosby [4]
Railless Interceptor [16]
Railless Interceptor [16]


https://conflictchamber.com/?c8201b_-2a ... mM4_mQmGmT

Circle
[Theme] The Devourer's Host

[Una 2] Una the Skyhunter [+29]
- Gorax Rager [7]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Tharn Blood Shaman [4]
Gallows Grove [0(2)]
Gallows Grove [0(2)]
Gallows Grove [0(2)]
Lord of the Feast [0(6)]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Boil Master & Spirit Cauldron [5]
Tharn Blood Pack (max) [15]
Tharn Bloodweavers [8]
- Tharn Bloodweaver Haruspex [4]
Tharn Wolf Riders (min) [11]
Well of Orboros [10]


Scenariusz Reckon II. Generalnie 2 gra Sylvestro. Cudowny popis niekompetencji z mojej strony, ale jedziemy xd
Wygrałem zaczynanie, Kamil wziął stronę gdzie LofT mógł się dobrze schować za impassem i mieć kruka w cała jedną stronę + większość drugiej. Pierwszy przykład nieogrania - mój deploy - tak się rozstawiłem, że Sylvestro łapał w bonus dla construktów owszem wszystko, ale mógł ruszyć się ze 3 cale xd - brak ogrania nr jeden. IMO starczyło łapać tylko ciuchcię, ewentualnie arc node'a. Anyway Admo na Liberatora, Transmutacja na Halabardy i do przodu ile się da. Tak, żeby nie dostać w ryj za mocno. Jedna z ciuchci staje 9,5 cala od studni, żeby w razie czego ją szarżować i mieć wzgląd w castera przeciwnika. Kamil w swojej, strzela ze Studni w Halabardy - 3 spadają i tyle z radości z przywracania xd Jaka ta studnia jest cudownie napisanym modelem xd 3 raiderki(HoF) i kapitanka wbijają jakieś 10 kropek w prawą ciuchcię. Aparrition na Blood Pack, Wind wall. Studnia wypluwa WhiteMana. W swojej w teorii mam możliwość próby CK, ale po mierzeniu wychodzi na to, że szarżując ciuchcią w studnie nie złapię dobrego konta na odpalanie wszystkiego. Plan b - wyjmujemy Raiderki i Championkę. Hutchuck wychodzi z ambusha na plecy, ma jedną raiderkę i kapitankę w zasięgu, strzela na plecy raiderki quakiem, nie trafia... Z Rapo angażuję jeną Raiderkę. A jakoś tak wyszło, że miałem idealnie na 18 cali ustawioną Rakietę od Championki. Plan C - szarżuje tam kolega trancer, ale kulanie jest trudne(albo raczej ja głupi jestem xd - wystarczyło policzyć, że trafiam od 11 na 3 kościach, a ja takich rzeczy nie kulam xd). Repo, żeby Angażować Championkę i Raiderkę. Rakieta strzela w ostatnią niezzangażowaną Raiderkę, trafia na 2 szóstkach i wbija 3 kratki w drugą. Prawa ciuchcia podjeżdża, odpala się w studnie, no, ale bez feata i debuffów ciuchcia nie powinna strzelać po ciężkich rzeczach - point taken xd Robi repo do tyłu. Druga ciuchcia podjeżdża zabija środkowe drzewo z pierwszego strzału, nie strzela dalej, bo nie chcę triggerować dodge'a na gryfach - ustawia się na 12,6 od najbliższego gryfa. Steellheadzi odpalają minifeata, podbiegają do przodu, taf na 4+ no knockdawn. Za nimi Supressor - ale mind fuck, w 12 calach od jednego gryfa. Mechanik biegnie do ojej flagi. Próbuję zblindować LofT'a z 2x Shadow Bind, ale nie rzucam kryta, palą sobie kratkę w arc nod'zie. Liberator stoi w zasięgu szarży 2 gryfów, ale z Admo. Toro biegnie do 2 strefy. Kończymy turę i przypominam sobie, że Kamil ma ambush xd Blood Veaverki zostawiają mi ciuchcię na 1 kropce i zabijają jednego typa od działa. Championka i Raiderki zabijają trancera(ginie raiderka i wbijam za 7 championce xd), Hutchucka, a Championka podjeżdża, zabija Halabadnika(nie był w minifeatcie) i mechanika. Studnia strzela w Halabardników blokujacych szarżę w Supresora, trafia, z 4 tafów zdaję jednego xd.Una feat, HoF na Blood Pack. Szamanka S&I na LofT'a, kocioł Pupper Master, ale jako, że Kamil żle ogarnął aktywacje to LofT musi iść w ciuchcię - zabija ją dopiero po użyciu PM na demage - z pow 15 w pierwszym boostowanym rzucie rzuca 1,1,1,2 xd. Dodatkowo zabija działo - nie robię take up'a bo i tak może dokupić ataci więc bez sensu. Jeden Gryf leci do supressora, drugi go szarżuję i zabija, wrzuca dodg;e na siebie. Kolejny Gryf leci do liberatora, drugi na niego szarżuję, wtedy odpalam admo i trzeci szarżujący nie ma flanka. Nie wbija praktycznie nic. Blood Pack strzela po ciuchci - wbija jakieś 20 kratek xd W swojej mierzę i mierzę i napalam się jak Rexio na szynkę. Wychodzi mi, że mogę wrzucić 2x Stygian Abyss w Unę na 1 transferze + władować w nią 3 strzały z ciuchci. Muszę tylko usunąć 3 gryfy z lini. Easy xd. Trancer szarżuję na plecy, trafia, wslammowuje Gryfa w 2, wbija za milard(na +1, 4 kości). Leżącego zabija działo ze znioski(ave ja i pamiętanie, które modele mają stealha xd) i wtedy kolejny mind fuck - nie gram już całe 3 miesiące hordami więc oczywiście, że można zapomnieć o zdejmowaniu Furii z zabitych bestii xd Una ma 2 transfery. Ale tunnel viosion ciąg dalszy, Rexio naprawdę chcę tą szynkę xd. Liberator biegnie do przodu, angażuje 2 Blood Packów. Sylvestro feat, stygian Abyss w Unę, trafia, bez kryta, wbija parę kratek(bez boosta),palę sobie 2 box Arc Node'a i jest dupa. Z braku pomysły rzucam Puryfikację, żeby zdjąć dodge'a z Gryfów. Tunnel Vision ciąg dalszy i zamiast z CK przestawić się na attrition i zabić wszystkie Gryfy, to zostawiam sobie Sylvestro gołego. Zamiast zasłonić go ciuchcią i zabijać nią Gryfy to ciuchcia próbuję zrobić to CK. mam 3 strzały, trafiam od 9, bije na -1. Trafiam 2, wymuszam 2 transfery i wbijam 16 kratek w Goraxa zostawiając mu Spirit. Nicolas zabija 1 Gryfa, Alyss wyłącza większość rzeczy na 2. Toro zabija Loft'a. W swojej Kamil ma 4 strzały z Blood Packa w Sylvestro i Gryfa na free strike z Nicolasa do dorzucenia. Też tunnel vision bo wystarczy mi zdjąć ciuchcię i liberatora i nie mam już nic do powiedzenia. Trafia 3 strzały, Sylvestro zostaję na 3 kratkach, Gryf z Free Strike'a dostaję za 18 zostaję oczywiście spirit, boostuje co się da, bo mind i body nie żyją i zabija mnie ostatnim attackiem. 1:0 dla mnie na scenariusz.


Generalnie gra będąca totalnym popisem z cyklu jak nie grać w tą grę xd W sensie pod kątem kminienia a nie używania mechanik xd Bardzo nieswojo się czułem grając Sylvestro, cały czas żałowałem, że nie mam Gearharta. Nie wiem czy jest lepszym dropem czy nie, ale na pewno mam dużo większe ogranie. Od samego początku składania rozpisek do CG jestem nagrzany na CK Sylestro, więc jak się tylko otworzyła szansa(a nie chcę mi się liczyć prawdopodobieństwa) to niczym łysy do fryzjera rzuciłem się i nawet w momencie jak jej główny warunek(blind) nie wszedł to i tak parłem do przodu. Trollami w życiu bym w to nie poszedł xd Oczekiwania vs. rzeczywistość xd

Wniosków całkiem sporo - począwszy od deploy'a, kończąc na tunnel vision. Problem jaki mam to taki, że właściwie do tej pory grałem tylko na Vulcanie + lekkich jackach do blokowania, więc za cholerę nie wiedziałem co robić z Supressorem i Toro. Rozpiska z neta i nawet jak rozumiem sens wystawiania większości rzeczy w niej, to właśnie potem taki cyrk jak supressor oddany z freako robią swoje.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 11 lipca 2020, 10:56

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Kolejny tydzień kolejna gra. W ogóle będzie potem jeszcze drugi post w wolnym momencie o nowym locku.

Dzisiaj raporcik z gry z Cieniem.

Anarchy. Matlak miał tylko Thagsa 2. Po głębszym przemyśleniu trza było wystawić Sylvestra, ale ja to ja więc Gearhart.

https://conflictchamber.com/?ca201b_-2i ... oRcoaYfTfT

Legion
[Theme] Ravens of War

[Thagrosh 2] Thagrosh, the Messiah [+25]
- Golab [17]
- Mekanoshredder [4]
- Neraph [12]
- Neraph [12]
- Seraph [14]
Blighted Nyss Sorceress & Hellion [0(6)]
Blighted Nyss Sorceress & Hellion [0(6)]
Craelix, Fang of Everblight [0(6)]
Fyanna the Lash [5]
Hermit of Henge Hold [5]
Spell Martyr [1]
Blighted Nyss Raptors (max) [18]
Hellmouth [6]
Hellmouth [6]

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Hermit [5]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]

Zaczynam. Cień jak usłyszał jaki mam Threat Range na Vulcanie od krawędzi stołu (31 cali) trochę czasu poświęcił na wymyślenie gdzie ustawić Hellmuty. Jeden poza zasięgiem, drugiego zasłania mi domek. Ja w swojej Snipe na kolosa i hura do przodu. Kolos nie pobiegł na maksa bo i tak musiałby się cofnąć. Matlak w swojej bonus do Arma na Raptory, Hyper Agressive na BG, generalnie i tak musi wejść w zasięgi kolosa. Jedna Sorcerka zakazuję mi strzelać na kolosie. W swojej mam spory problem. Neraphy mają threat Range 15 cali bez odpalania im Hyper Agressive, Kolos i tak nie może z bazy strzelać bo Sorc. Dodatkowo jest w melee z jedną macką i jednym raptorem więc muszę je ubić - nie chcę dostawać jakiś randomowych demagy + contestują mi scenar i w sumie są za free. Dodatkowo wstępny plan na turę miałem, żeby odstrzelić lewego Hemuta, ale wtedy dostaję w kolosa Nerapha z Manifest Destiny i Hermitem. A potem Golaba i 2 Neraphy z Feata. Nie chciałem tego liczyć, myślę, że jest całkiem niezgorsza szansa, że kolos umiera. Dłuższy moment rozważam ten trade, bo bez tego mam problem z wejściem do lewej strony, heaviki w moim featcie i tak powinny umrzeć. Z drugiej strony jestem żydem i tego nie robię :) Gearhart zabija Mackę ze strzelania i odpala tacticana. Raptora zabija Vanguard w melee. Trancer szarżuję w Sorcerkę - trafia, Slammuje o cal, Cień anuluje demage roll z Hermita :( Dalej mi nie pozwala strzelać. Trancer repo, żeby łapać Hermita. Sorcerkę odtrzeliwuje Ace z karabinku, z bomby zabija mackę, repo w cover. Obok niej 2 vanguardy(jeden bił po raptorzę) - tu mój błąd nie sprawdzam, że oba są w hermicie. Wstawiam na samą krawędż prawej strefy 3 młotki - są poza Helmutem, Cień ma 2 rapotory na ich zabicie. Zakładam, że jeden przeżyję bo nie ma ataku poza impactem jednym. Kolos zabija ze strzelania Fyanne i wyłączą z zakazem leczenia Nerhaphowi Spirita. Trancer biegnie do mojej flagi(błąd trzeba było robić to mechanikiem zamiast leczyć jakieś 2 randomowe obrażenia kolosowi). Z lewą stroną nie mam co zrobić. Oddaje za free, podobnie jak flagę Cienia. W swojej Cień zaczyna od zabicia mi macką z lewego helmuta trancera blokującego Hermita - easy. Hemir podchodzi odpala armour. Rapotory szarżę. Oczywiście Matlak trafia te impacty(od 7) i zabija (od 9) i naglę dupa bo ma łatwe pkt. Thagrosh Manifest i feat. Neraph(bez spirita) + Golab zabijają mi te 2 vanguardy. 2 Neraph biegnie do przodu. Z feata chcę mi zabić objective, ale zostaje na 5 kratkach. Spell Mertyr do flagi. Matlak pkt prawą strefę + swoją flagę, lewej nie, bo zapomniał zabić sobie macki. W mojej feat. Gearhart zabija większość Golaba, kończy go prospero. Vulcan w popisie niekompetencji mimo mata 9 i ps 21 ledwo zabija jednego narapha. I to tego rannego. Z 5 ataków na 5 trafiam 2, na +5 wbijam przeciętnie 9 kratek. Drugiego Nerapha musi zabijać ostatni Vanguard. Prey na Raptory - zabijam 3 z 4, ale to i tak pewno maks jaki mogłem zrobić - ostatni był ukryty w lesie - gdyby miał odblokowanego vanguarda to strzelał bym po hemucie(+ rakieta w celu obniżenia arma). Nie mam jak zakontestować flagi, nabijam pkt u siebie, kontestuję obie strefy. 3:1 dla Matlaka. Matlak w swojej musi zabić Ace'a i 2 typów z karabinkami od działa, obective i zapunktować swój.Spell Mark biegnie, żeby rzucić Scourge w Karabinek i Ace'a. Rzuca, trafia. Thagrosh jeszcze Manifest. Meca shredder animus na Serapha. Objective ginie, ostatni typek z karabinkiem ginie, przegrywam 6:1 na scenar.


Generalnie threaty na armii mnie trochę zbiły. Neraphy i Gołąb z 15 + manifest destiiny + hermit który lata do 20 cali :( Sylvestro byłby lepszy, bo mam w nim więcej modeli, ale i tak strasznie ciężka gra. Mimo, że zaczynałem, mimo 24 cali threata na strzelanie na vulcanie nie byłem sobie w stanie poradzić z armią, która biegnie,odpala się i pozwala helmutą score'ować. Mogłem inaczej zagrać Vanguardami, żeby ich nie tracić, ale i tak miałbym mało przyjamnie do ogrania na scenariusz - Matlak by sobie poczekał kolejną turę, zablokować mi jakimś śmieciem scorowanie i stabilnie sobie score'ował swoją flagę.

Co wyniosłem z tej gry? Próbowałem miarkę Cienia, ale się zorientował xd
Że muszę przestać grać tylko jedną listą xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
Poprzednia strona

Powrót do Crucible Guard: rozpiski

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość