FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Piu Piu Piu - Kevin strzela

<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 27 czerwca 2020, 11:56

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

A co ten liberator ma robić :?: Chyba, że liczysz, że mi opchniesz jakiegoś - mam już 2, jest tylko 1 caster, który chcę więcej niż jednego.
Poważnie. Owszem Ashen Veil jest lepszą zasadą defensywną niż Set Defense(pomijam modele odporne na ogień). Reszta statystyk defensywnych ta sama. M.in. po to mam młotki, żeby sobie ewentualnie jednego podstawiać pod Vanguarda i dać mu te +2 do defa, które łatwo ze strzelania nie umiera. Ofensywnie przeciwko wszystkiemu co nie jest tarczą(a aż tak dużej ilości modeli w mecie z tarczą nie kojarzę - jakiś randomowy templar, gallant czy toro, więcej w sumie nie kojarzę) jest słabszy bo ma atak mniej i PS na głównej broni o oczko mniejszy. Shield Guard nawet w liczbie 3 sztuk zamiast 6 jest przydatny. Gearhart ma jeden czar do ARC Node'owanie(ilość razy kiedy zostawiłem sobie model powyżej 12 cali od) i jest to BC xd Poważnie, nie wiem po co chcesz wystawiać liberatora tutaj.

Lepsza nie lepsza. Decel jest sytuacyjnie lepszy od Fail Safe, ale oba są bardzo ok. Snipe i Hot SHot są o niebo lepsze od Return Fire, tylko, że w dzisiejszej erze ekstremalnie dalekich threat rang'e chcesz mieć jednak Snipe na kluczowym modelu, więc nie masz tam Hot Shota. Mobility jest IMO lepszym o wiele czarem od BC, zwłaszcza w listach, które obaj casterzy chcą prowadzić. Jump start jest ok. Różnice robią plany, acz w liście bez strzelania piechotnego używam głównie tacticana. Problem z osobistym wygarem casterów jest taki, że:
a. Gearhart musi mieć de facto snipe na sobie - Vulcan bez snipe jest smutny, żonglowanie snipem między modelami to focus, którego nie mamy za dużo
b. papierowe staty Gearharta - ok, BigMac ma ten problem, że wszędzie ją widać i trafi ją nawet chmurkowy Gobber w melee, ale w u niej jeden focus na sobie na ogół wystarczy, żeby odstraszyć większość assasynacji, gdzie Gearhart z dwoma(6-1 za upkeep, -3 za decel) dalej jest bez większego problemu zabijalny. I tak teren odgrywa bardzo duże znaczenie, bo Covera wyłapać można, ale z drugiej strony Gearhart w cholerę lubi zaczynać(tj, wielu lubi, ale jednak threat Vulcana stojącego na środku stołu ze strzelaniem do 24" od drugiej tury to jest na ogół zbyt duży bonus żeby oddawać zaczynanie) co często oznacza, że będziemy musieli się namęczyć bardziej, żeby tego covera wyłapać. Dodatkowo nie możemy sobie nim stać na końcu stołu, bo feat ma relatywnie mały zasięg aplikowania. Ale tak, są listy na które wrzucany z 23 cali 2x shadow bind może zrobić grę - niestety jest to głównie Skorn, Cygnar i CG. Skorny mamy ze 3 w kraju, Cygnar porządny 1, a CG odkąd Krucker wrócił do CoC'a w sumie nie wiem, ale chyba ja xd Niby jest jeszcze Cryx na 2xBE i CoC na tepach, ale znów taki typ Cryxu w ostatnich 2 latach widziałem może 2x, a CoC chyba póki co bawi się aniołkami. Z kolei frakcję w których można zamrażać Archonty(FoD, Menoth) mają wystarczającą liczbę Shield Guardów xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2283

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 27 czerwca 2020, 14:07

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Ros nie ma enginów pod bindowanie? Napisz co to jest ta polska meta w armiach i ilościach bo np. jak mówisz 3 skorne to mówisz o 10% frewkencji madterówej a brzmisz jakby to było nic :D

Liberatory mówiłem pod Mkay bo po prostu bardziej mi sie model podoba przez tego ashynveila sprzedać mogę Ci najwyżej stormtroopery i kolejne młotki.

Osobiście uważam że np grajac na dedykowany gunline 3 SG a 6 SG to jest kolosalna różnica ale jak mówisz że nie ma w mecie to faktycznie po co :D Ja w lokalnej mecie też nie mam już dużo strzelania dlatego chce grać listami z 0 techu na to.

A tak w góle to czemu MKay a nie Syvestro jak Syvestro też daje bonusy do SPD, do tego ma duzo fajnych utylity jest fizycznie niezabijalny z dystansu ma więcej WJP też featem zwiększa dmg jeszcze sobie te młotki poleczysz :D
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 27 czerwca 2020, 20:02

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

3 Skorny na sensownym poziomie to są w kraju. Nie kojarzę w ostatnim roku/dwóch, żeby wszystkie były na jednym masterze, 2 się zdarzały xd Tyle w temacie Twoich 10% xd RoS - nie chcę nikogo obrażać, ale ile mi tych dobrych RoS'ów mamy. Krawat skończył przygodę z machiną, Yaro się chyba ostatnio przestawił na Grymkiny, Phasi chyba zresztą też. Techowanie się pod match up'y, których nie zagram w najbliższym półroczu jest mi mało do życia przydatne xd Zresztą jedyne 2 rzeczy pod które się chwilowo techuję to FoD i Infernale. Z czego z tymi pierwszymi to też raczej czysto teoretycznie bo muszą się odblokować wyjazdowe turnieje żebym miał szanse to zobaczyć.

Czemu BigMac a nie Sylvestro :?: Bo jak napisałem to takie sobie dywagacje z próbą stworzenia rozpiski z której będę zadowolony na każdym casterze we frakcji. Parę chwilowo mam Sylvestro i Gearhart, BigMac mogłaby w teorii zastąpić tego drugiego więc szukam sobie jakiejś sensownej listy zamiennej xd

Nie łapię koncepcji Liberatora pod czołgiem - ok, ma większą przeżywalność, jednocześnie posiada matematycznie mniejszy demage output, a jego side role jako Node'a w ogóle nie ma sensu, chyba, że mam chanellować return fire xd Ale tutaj się chyba nie dogadamy xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2283

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 27 czerwca 2020, 23:26

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

2 vulcany pod mkay fajnie wyglądają z raillesem.

A Ty napisz co jest metą a nie co nie jest :D Phasi akurat wrócił do rosu. Jak chcesz grać na FOD to tam nie ma dedykowanego mocnego strzelania i raczej robis to syvestro z pociągami, jak na infernale to Ci nie powiem bo się nie znam.
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 5 lipca 2020, 12:11

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Zaległa gra, dla Odmiany z Oborą.

https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lkiBlDldld

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Syvestro 1] Aurum Adeptus Syvestro [+28]
- Liberator [10]
- Suppressor [13]
- Toro [13]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist [4]
Hutchuk, Ogrun Bounty Hunter [0(6)]
Sergeant Nicolas Verendrye [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
- Doctor Alejandro Mosby [4]
Railless Interceptor [16]
Railless Interceptor [16]


https://conflictchamber.com/?c8201b_-2a ... mM4_mQmGmT

Circle
[Theme] The Devourer's Host

[Una 2] Una the Skyhunter [+29]
- Gorax Rager [7]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Tharn Blood Shaman [4]
Gallows Grove [0(2)]
Gallows Grove [0(2)]
Gallows Grove [0(2)]
Lord of the Feast [0(6)]
Tharn Wolf Rider Champion [0(7)]
Boil Master & Spirit Cauldron [5]
Tharn Blood Pack (max) [15]
Tharn Bloodweavers [8]
- Tharn Bloodweaver Haruspex [4]
Tharn Wolf Riders (min) [11]
Well of Orboros [10]


Scenariusz Reckon II. Generalnie 2 gra Sylvestro. Cudowny popis niekompetencji z mojej strony, ale jedziemy xd
Wygrałem zaczynanie, Kamil wziął stronę gdzie LofT mógł się dobrze schować za impassem i mieć kruka w cała jedną stronę + większość drugiej. Pierwszy przykład nieogrania - mój deploy - tak się rozstawiłem, że Sylvestro łapał w bonus dla construktów owszem wszystko, ale mógł ruszyć się ze 3 cale xd - brak ogrania nr jeden. IMO starczyło łapać tylko ciuchcię, ewentualnie arc node'a. Anyway Admo na Liberatora, Transmutacja na Halabardy i do przodu ile się da. Tak, żeby nie dostać w ryj za mocno. Jedna z ciuchci staje 9,5 cala od studni, żeby w razie czego ją szarżować i mieć wzgląd w castera przeciwnika. Kamil w swojej, strzela ze Studni w Halabardy - 3 spadają i tyle z radości z przywracania xd Jaka ta studnia jest cudownie napisanym modelem xd 3 raiderki(HoF) i kapitanka wbijają jakieś 10 kropek w prawą ciuchcię. Aparrition na Blood Pack, Wind wall. Studnia wypluwa WhiteMana. W swojej w teorii mam możliwość próby CK, ale po mierzeniu wychodzi na to, że szarżując ciuchcią w studnie nie złapię dobrego konta na odpalanie wszystkiego. Plan b - wyjmujemy Raiderki i Championkę. Hutchuck wychodzi z ambusha na plecy, ma jedną raiderkę i kapitankę w zasięgu, strzela na plecy raiderki quakiem, nie trafia... Z Rapo angażuję jeną Raiderkę. A jakoś tak wyszło, że miałem idealnie na 18 cali ustawioną Rakietę od Championki. Plan C - szarżuje tam kolega trancer, ale kulanie jest trudne(albo raczej ja głupi jestem xd - wystarczyło policzyć, że trafiam od 11 na 3 kościach, a ja takich rzeczy nie kulam xd). Repo, żeby Angażować Championkę i Raiderkę. Rakieta strzela w ostatnią niezzangażowaną Raiderkę, trafia na 2 szóstkach i wbija 3 kratki w drugą. Prawa ciuchcia podjeżdża, odpala się w studnie, no, ale bez feata i debuffów ciuchcia nie powinna strzelać po ciężkich rzeczach - point taken xd Robi repo do tyłu. Druga ciuchcia podjeżdża zabija środkowe drzewo z pierwszego strzału, nie strzela dalej, bo nie chcę triggerować dodge'a na gryfach - ustawia się na 12,6 od najbliższego gryfa. Steellheadzi odpalają minifeata, podbiegają do przodu, taf na 4+ no knockdawn. Za nimi Supressor - ale mind fuck, w 12 calach od jednego gryfa. Mechanik biegnie do ojej flagi. Próbuję zblindować LofT'a z 2x Shadow Bind, ale nie rzucam kryta, palą sobie kratkę w arc nod'zie. Liberator stoi w zasięgu szarży 2 gryfów, ale z Admo. Toro biegnie do 2 strefy. Kończymy turę i przypominam sobie, że Kamil ma ambush xd Blood Veaverki zostawiają mi ciuchcię na 1 kropce i zabijają jednego typa od działa. Championka i Raiderki zabijają trancera(ginie raiderka i wbijam za 7 championce xd), Hutchucka, a Championka podjeżdża, zabija Halabadnika(nie był w minifeatcie) i mechanika. Studnia strzela w Halabardników blokujacych szarżę w Supresora, trafia, z 4 tafów zdaję jednego xd.Una feat, HoF na Blood Pack. Szamanka S&I na LofT'a, kocioł Pupper Master, ale jako, że Kamil żle ogarnął aktywacje to LofT musi iść w ciuchcię - zabija ją dopiero po użyciu PM na demage - z pow 15 w pierwszym boostowanym rzucie rzuca 1,1,1,2 xd. Dodatkowo zabija działo - nie robię take up'a bo i tak może dokupić ataci więc bez sensu. Jeden Gryf leci do supressora, drugi go szarżuję i zabija, wrzuca dodg;e na siebie. Kolejny Gryf leci do liberatora, drugi na niego szarżuję, wtedy odpalam admo i trzeci szarżujący nie ma flanka. Nie wbija praktycznie nic. Blood Pack strzela po ciuchci - wbija jakieś 20 kratek xd W swojej mierzę i mierzę i napalam się jak Rexio na szynkę. Wychodzi mi, że mogę wrzucić 2x Stygian Abyss w Unę na 1 transferze + władować w nią 3 strzały z ciuchci. Muszę tylko usunąć 3 gryfy z lini. Easy xd. Trancer szarżuję na plecy, trafia, wslammowuje Gryfa w 2, wbija za milard(na +1, 4 kości). Leżącego zabija działo ze znioski(ave ja i pamiętanie, które modele mają stealha xd) i wtedy kolejny mind fuck - nie gram już całe 3 miesiące hordami więc oczywiście, że można zapomnieć o zdejmowaniu Furii z zabitych bestii xd Una ma 2 transfery. Ale tunnel viosion ciąg dalszy, Rexio naprawdę chcę tą szynkę xd. Liberator biegnie do przodu, angażuje 2 Blood Packów. Sylvestro feat, stygian Abyss w Unę, trafia, bez kryta, wbija parę kratek(bez boosta),palę sobie 2 box Arc Node'a i jest dupa. Z braku pomysły rzucam Puryfikację, żeby zdjąć dodge'a z Gryfów. Tunnel Vision ciąg dalszy i zamiast z CK przestawić się na attrition i zabić wszystkie Gryfy, to zostawiam sobie Sylvestro gołego. Zamiast zasłonić go ciuchcią i zabijać nią Gryfy to ciuchcia próbuję zrobić to CK. mam 3 strzały, trafiam od 9, bije na -1. Trafiam 2, wymuszam 2 transfery i wbijam 16 kratek w Goraxa zostawiając mu Spirit. Nicolas zabija 1 Gryfa, Alyss wyłącza większość rzeczy na 2. Toro zabija Loft'a. W swojej Kamil ma 4 strzały z Blood Packa w Sylvestro i Gryfa na free strike z Nicolasa do dorzucenia. Też tunnel vision bo wystarczy mi zdjąć ciuchcię i liberatora i nie mam już nic do powiedzenia. Trafia 3 strzały, Sylvestro zostaję na 3 kratkach, Gryf z Free Strike'a dostaję za 18 zostaję oczywiście spirit, boostuje co się da, bo mind i body nie żyją i zabija mnie ostatnim attackiem. 1:0 dla mnie na scenariusz.


Generalnie gra będąca totalnym popisem z cyklu jak nie grać w tą grę xd W sensie pod kątem kminienia a nie używania mechanik xd Bardzo nieswojo się czułem grając Sylvestro, cały czas żałowałem, że nie mam Gearharta. Nie wiem czy jest lepszym dropem czy nie, ale na pewno mam dużo większe ogranie. Od samego początku składania rozpisek do CG jestem nagrzany na CK Sylestro, więc jak się tylko otworzyła szansa(a nie chcę mi się liczyć prawdopodobieństwa) to niczym łysy do fryzjera rzuciłem się i nawet w momencie jak jej główny warunek(blind) nie wszedł to i tak parłem do przodu. Trollami w życiu bym w to nie poszedł xd Oczekiwania vs. rzeczywistość xd

Wniosków całkiem sporo - począwszy od deploy'a, kończąc na tunnel vision. Problem jaki mam to taki, że właściwie do tej pory grałem tylko na Vulcanie + lekkich jackach do blokowania, więc za cholerę nie wiedziałem co robić z Supressorem i Toro. Rozpiska z neta i nawet jak rozumiem sens wystawiania większości rzeczy w niej, to właśnie potem taki cyrk jak supressor oddany z freako robią swoje.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 11 lipca 2020, 10:56

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Kolejny tydzień kolejna gra. W ogóle będzie potem jeszcze drugi post w wolnym momencie o nowym locku.

Dzisiaj raporcik z gry z Cieniem.

Anarchy. Matlak miał tylko Thagsa 2. Po głębszym przemyśleniu trza było wystawić Sylvestra, ale ja to ja więc Gearhart.

https://conflictchamber.com/?ca201b_-2i ... oRcoaYfTfT

Legion
[Theme] Ravens of War

[Thagrosh 2] Thagrosh, the Messiah [+25]
- Golab [17]
- Mekanoshredder [4]
- Neraph [12]
- Neraph [12]
- Seraph [14]
Blighted Nyss Sorceress & Hellion [0(6)]
Blighted Nyss Sorceress & Hellion [0(6)]
Craelix, Fang of Everblight [0(6)]
Fyanna the Lash [5]
Hermit of Henge Hold [5]
Spell Martyr [1]
Blighted Nyss Raptors (max) [18]
Hellmouth [6]
Hellmouth [6]

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Hermit [5]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]

Zaczynam. Cień jak usłyszał jaki mam Threat Range na Vulcanie od krawędzi stołu (31 cali) trochę czasu poświęcił na wymyślenie gdzie ustawić Hellmuty. Jeden poza zasięgiem, drugiego zasłania mi domek. Ja w swojej Snipe na kolosa i hura do przodu. Kolos nie pobiegł na maksa bo i tak musiałby się cofnąć. Matlak w swojej bonus do Arma na Raptory, Hyper Agressive na BG, generalnie i tak musi wejść w zasięgi kolosa. Jedna Sorcerka zakazuję mi strzelać na kolosie. W swojej mam spory problem. Neraphy mają threat Range 15 cali bez odpalania im Hyper Agressive, Kolos i tak nie może z bazy strzelać bo Sorc. Dodatkowo jest w melee z jedną macką i jednym raptorem więc muszę je ubić - nie chcę dostawać jakiś randomowych demagy + contestują mi scenar i w sumie są za free. Dodatkowo wstępny plan na turę miałem, żeby odstrzelić lewego Hemuta, ale wtedy dostaję w kolosa Nerapha z Manifest Destiny i Hermitem. A potem Golaba i 2 Neraphy z Feata. Nie chciałem tego liczyć, myślę, że jest całkiem niezgorsza szansa, że kolos umiera. Dłuższy moment rozważam ten trade, bo bez tego mam problem z wejściem do lewej strony, heaviki w moim featcie i tak powinny umrzeć. Z drugiej strony jestem żydem i tego nie robię :) Gearhart zabija Mackę ze strzelania i odpala tacticana. Raptora zabija Vanguard w melee. Trancer szarżuję w Sorcerkę - trafia, Slammuje o cal, Cień anuluje demage roll z Hermita :( Dalej mi nie pozwala strzelać. Trancer repo, żeby łapać Hermita. Sorcerkę odtrzeliwuje Ace z karabinku, z bomby zabija mackę, repo w cover. Obok niej 2 vanguardy(jeden bił po raptorzę) - tu mój błąd nie sprawdzam, że oba są w hermicie. Wstawiam na samą krawędż prawej strefy 3 młotki - są poza Helmutem, Cień ma 2 rapotory na ich zabicie. Zakładam, że jeden przeżyję bo nie ma ataku poza impactem jednym. Kolos zabija ze strzelania Fyanne i wyłączą z zakazem leczenia Nerhaphowi Spirita. Trancer biegnie do mojej flagi(błąd trzeba było robić to mechanikiem zamiast leczyć jakieś 2 randomowe obrażenia kolosowi). Z lewą stroną nie mam co zrobić. Oddaje za free, podobnie jak flagę Cienia. W swojej Cień zaczyna od zabicia mi macką z lewego helmuta trancera blokującego Hermita - easy. Hemir podchodzi odpala armour. Rapotory szarżę. Oczywiście Matlak trafia te impacty(od 7) i zabija (od 9) i naglę dupa bo ma łatwe pkt. Thagrosh Manifest i feat. Neraph(bez spirita) + Golab zabijają mi te 2 vanguardy. 2 Neraph biegnie do przodu. Z feata chcę mi zabić objective, ale zostaje na 5 kratkach. Spell Mertyr do flagi. Matlak pkt prawą strefę + swoją flagę, lewej nie, bo zapomniał zabić sobie macki. W mojej feat. Gearhart zabija większość Golaba, kończy go prospero. Vulcan w popisie niekompetencji mimo mata 9 i ps 21 ledwo zabija jednego narapha. I to tego rannego. Z 5 ataków na 5 trafiam 2, na +5 wbijam przeciętnie 9 kratek. Drugiego Nerapha musi zabijać ostatni Vanguard. Prey na Raptory - zabijam 3 z 4, ale to i tak pewno maks jaki mogłem zrobić - ostatni był ukryty w lesie - gdyby miał odblokowanego vanguarda to strzelał bym po hemucie(+ rakieta w celu obniżenia arma). Nie mam jak zakontestować flagi, nabijam pkt u siebie, kontestuję obie strefy. 3:1 dla Matlaka. Matlak w swojej musi zabić Ace'a i 2 typów z karabinkami od działa, obective i zapunktować swój.Spell Mark biegnie, żeby rzucić Scourge w Karabinek i Ace'a. Rzuca, trafia. Thagrosh jeszcze Manifest. Meca shredder animus na Serapha. Objective ginie, ostatni typek z karabinkiem ginie, przegrywam 6:1 na scenar.


Generalnie threaty na armii mnie trochę zbiły. Neraphy i Gołąb z 15 + manifest destiiny + hermit który lata do 20 cali :( Sylvestro byłby lepszy, bo mam w nim więcej modeli, ale i tak strasznie ciężka gra. Mimo, że zaczynałem, mimo 24 cali threata na strzelanie na vulcanie nie byłem sobie w stanie poradzić z armią, która biegnie,odpala się i pozwala helmutą score'ować. Mogłem inaczej zagrać Vanguardami, żeby ich nie tracić, ale i tak miałbym mało przyjamnie do ogrania na scenariusz - Matlak by sobie poczekał kolejną turę, zablokować mi jakimś śmieciem scorowanie i stabilnie sobie score'ował swoją flagę.

Co wyniosłem z tej gry? Próbowałem miarkę Cienia, ale się zorientował xd
Że muszę przestać grać tylko jedną listą xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2283

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 12 lipca 2020, 08:49

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Nie przestawaj grać jedna lista
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 12 lipca 2020, 10:29

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Widzę QC, że zgodnie z podpisem własnym xd

Ktoś coś czytał(bo sądząc z ilości graczy CG w Polsce to czasownik kminił raczej się średnio nadaję) Major Benett CG nowego rocketmanowskiego castera do CG :?: Ja mam bardzo mieszane uczucia. Generalnie ma fajnie napisane zasady, ok feat'a. Tylko, że jej signature spell Raid w sumie to jest bez sensu. Rocketmanom generalnie się on raczej nie przydaje. Jeżeli przeciwnik jest w melee to ok, można sobie zaszarżować ale praktycznie w każdym innym przypadku wolę wykonać ruch + mieć normalny zasięg strzału. Czar IMO będzie rzucany tylko po to, aby zwiększyć o 2 cale assasynacje. W sensie, żeby Bennet poleciała dalej w celu odpalenia feat'a. Zresztą, jakoś tak nie wydaje mi się, żeby ona na tych rocketmanach poza featowymi miała i tak grać. Daję im w sumie tylko flaying high co jest spoko zasadą, ale czy im potrzebną. Jakby dawała zboostowaną kość na szarżę gunfighterem to by była ciekawsza i Raid miałby sens :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2283

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 12 lipca 2020, 12:35

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Raid jest naszym zdaniem (głównie Radka on gra CG) po prostu źle zapisany i będą to zmieniać bo jest bez sensu.

Poza tym caster pod rocketmanów którzy sami gry nie wygrają + brak bonusu do defa dla nich co turę żeby byli jeszcze bardziej upierdliwi? Nie jestem przekonany.

Chciałem merytorycznie ale przegrałeś z Legionem więc musze najpierw to przetrawić :D
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 12 lipca 2020, 15:16

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Dla mnie poza featem nic w tym casterze nie krzyczy Rocketmani - tj ma smieszny wektor assasynacji, ale tam dopiero ostatnim ogniwem są sfeatowani Rocketmani. Imo poza Raidem jest spoko. Tylko nie pod to do czego ma byc dedykowany xd
BTW bo nie mam - jaki jest odbiór tego castera na fejsie? Jest szansa na jego zmiany :?:

Imo akurat Legion(dość regularnie gram z Matlakiem) wcale nie jest taki zły jak mi internet mówi. Nie we wszystkich założeniach, mnie akurat ta lista Cienia bardzo zaskoczyła i trochę się boję tego CiD, zwłaszcza że będzie theorymachine. Zobaczymy w środę ;)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

PeterO

Posty: 1020

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 12 lipca 2020, 17:01

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Kevin napisał(a):Co wyniosłem z tej gry? Próbowałem miarkę Cienia, ale się zorientował xd

Smiechnalem xd

Fajnie, ze Thag2 sie sprawdza :D z Mechanoshredderem robi sie duzo ciekawszy, co? ;)

A co do Benett, to brakuje jej powera, ale cale szczescie w CG jest spoko modeli, ktore obnizaja arm przeciwnikowi, albo podbijaja fire damage ;) Mam nadzieje, ze to nie jest jej ostateczna wersja, bo jeden czy dwa spelle mozna jej zmienic. Feat mi sie za to podoba. Swietny oddzial do contestu, albo ciekawa opcja na CK za friko? :D czemu nie!
Żbik napisał(a): Lepiej się przypierdolić i przeprosić, niż się nie przypierdolić i potem żałować.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2283

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 12 lipca 2020, 20:40

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Kevin napisał(a):Dla mnie poza featem nic w tym casterze nie krzyczy Rocketmani - tj ma smieszny wektor assasynacji, ale tam dopiero ostatnim ogniwem są sfeatowani Rocketmani. Imo poza Raidem jest spoko. Tylko nie pod to do czego ma byc dedykowany xd
BTW bo nie mam - jaki jest odbiór tego castera na fejsie? Jest szansa na jego zmiany :?:

Imo akurat Legion(dość regularnie gram z Matlakiem) wcale nie jest taki zły jak mi internet mówi. Nie we wszystkich założeniach, mnie akurat ta lista Cienia bardzo zaskoczyła i trochę się boję tego CiD, zwłaszcza że będzie theorymachine. Zobaczymy w środę ;)


Akurat Legion ma bardzo aktywny fandom i mocno bedą CIDować. ALe circle też był dobrze baterpowany ale response PP był tragiczny.
Co do CG nie wiadomo, nie widze też specjalnego oddzwieku na fejsie bo nie jestem w CG grupie
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 19 lipca 2020, 10:47

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Wczoraj lokal więc poszedłem sprawdzać nowe zabawki poza podziemie :) Kulturalne 10 osób akurat, ze salką ze sporymi przestrzeniami więc okejka :)

Listy które wziąłem:

https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lkiBlDldld

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Retaliator [9]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Trancer [3]
Crucible Guard Infantry (max) [15]
- Crucible Guard Infantry Officer & Standard [4]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Syvestro 1] Aurum Adeptus Syvestro [+28]
- Liberator [10]
- Suppressor [13]
- Toro [13]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist [4]
Hutchuk, Ogrun Bounty Hunter [0(6)]
Sergeant Nicolas Verendrye [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
- Doctor Alejandro Mosby [4]
Railless Interceptor [16]
Railless Interceptor [16]

Sylvestro klasyka internetowa(acz ciekawią mnie te buildy na 2 retaliatorach bez Toro - głównie dlatego, że ich nie rozumiem xd) oraz kolejna wariacja Gearharta. Bardziej klasyczna z dużym oddziałem piechoty(acz naprawdę w dobie dzisiejszego SR gdyby UA nie dawało repo to bym go nie brał), acz zamiast ciuchci 2 vanguardy - IMO ta lista w wersji pierwotnej z góry pokazuje którą liste wybierzesz do scenariusza bo nie ma tam za bardzo co wpychać do przeciwnika żeby nam nie było żal. A Vanguardów żal nam nie jest :) Pewno jeszcze wuchtę razy zmienię :)


Pierwsza gra, Maestro i Cyrenia.

https://conflictchamber.com/?c2201b_-1p ... 3z2_ninini

Protectorate
[Theme] The Faithful Masses

[Cyrenia 1] High Exemplar Cyrenia [+28]
- Dervish [7]
- Dervish [7]
- Sanctifier [14]
- Hierophant [3]
Avatar of Menoth [18]
Allegiant of the Order of the Fist [3]
Allegiant of the Order of the Fist [3]
Champion of the Order of the Wall [8]
Champion of the Order of the Wall [8]
Hermit of Henge Hold [5]
Menite Archon [8]
Menite Archon [8]
The Covenant of Menoth [4]
Vassal of Menoth [3]
Choir of Menoth (min) [4]
Initiates of the Wall [0(7)]
Initiates of the Wall [0(7)]
Initiates of the Wall [0(7)]

King of the Hill. Wybieram Sylvestro. Nie dlatego, że widzę w tym jakieś szanse - choć pewno jak się ma ograny match up i armie to pewno jakieś są :) Chcę sobie trochę pograć czymś innym niż Gearhart :) Gra trochę bez historii. Ja przez całą grę mam problem z zewnętrznymi strefami - jednego mnicha w całej grze z Hutchucka i Supressora nie trafiam ani razy, drugi mnich 3 razy zdaję tafa(wybuch trancera, 2x duże kombajny ze steelheadów). Nie ma to większego znaczenia - o środek właściwie nie mam co walczyć - Avatar łapię mi w Gaze'a jedną ciuchcię - Meastro wrzuca nam Enliven i no knock Dawn z książki, więc nawet jeśli jestem w stanie w Avatara wrzucić Toro to mam 2 hity na to - trochę mało xd Tracę cały środek przez swoją nie uwagę, w momencie jak Santifire zabija mi Toro gra się de facto kończy. Feat też nie pomaga, po co Ci S&I skoro wszystkie ataki z ciuchci i Supressorato za mało jak na jednego Archonta. Dostaje 6:1 na scenariusz. Spora w tym wina mojego ogrania, albo raczej nie ogrania z Cyrenia. Już pomijam co uważam o 3 paczkach Initiatów za frico - #fair&balanced.


Druga gra i kolega Czarli z Bydgoszczy - wielkie brawa dla chłopaków, że im się chciało do nas przyjechać, mam nadzieję, że jeśli im czas będzie pozwalał jeszcze nie raz się zobaczymy i powodzenia w próbach podniesienia Bydgoszczy z maszynkowego limbo :)
Czarli ma Vlada2 w JotW i oldschoolową 2Babcię w Winterguardach. Jako, że obie moje listy strzelają obstawiam, że Czarli wybierze babcie i się nie mylę. Ja Sylvestro.

https://conflictchamber.com/?c3201b_-1R ... 7T7W7R7T7W

Khador
[Theme] Winter Guard Kommand

[Old Witch 2] Zevanna Agha, the Fate Keeper [+27]
- Berserker [8]
- Victor [34]
- Reinholdt, Gobber Speculator [4]
Kovnik Jozef Grigorovich [0(4)]
Winter Guard Artillery Kapitan [0(3)]
Winter Guard Artillery Kapitan [0(3)]
Lady Aiyana & Master Holt [8]
- Valachev [4]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [0(4)]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [4]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Infantry (min) [6]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [4]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]

Recon. Zaczynam, trancerzy biegną do przodu w covery, Admo na Liberatora, Explosivo na jedną ciuchcię, Trans na Steelheadów. Z zasięgu victora trudno wyjść, ale w sumie wystawiam tylko paru Halabardnikó(ale Verendrye więc się nie martwię) i trancerów. Reszta poza zasięgami, przygotowuję kilku kolejnych solosów(Alyce, Gorman, Mechanik do scorowania swojej flagi. W swojej Czarli podchodzi - zostawia modele właściwie tylko w zasięgu jednej Ciuchci jak odpale jej +2 do speeda - przy czym jest to jakiś 3 typków, którzy i tak są zwykłymi Blunderbussami. Victor w przypływie szczęścia trywialnie trafia Trancera w Coverze(ach te 19 defa xd). Ja w swojej nie decyduje się wchodzić w przeciwnika. ALyce do mojej flagi, bo trzeba zabijać na 2x, Trancer kontestuje flagę przeciwnika będąc w większości w coverze. Długo walczyłem ze sobą czy nie pobiec nim i nie związać 2 winterguardów i jednej rakiety, ale tylko winter guaradzi łapali się w wybuch, więc uznałem, że bezpieczne contestowanie w coverze jest lepsze. Wstawiam za mały impass Rakiete - jest w stanie na oko wrzucić tam strzał z 1 rakiety, ale take up, dodatkowo ze strefą styka się ciuchcia. Do drugiej strefy wchodzi Toro - na 11,5 od Vulcana(pisząc raport ogarniam, że toro z +2 od Sylvestra ma 12 cali threata a nie 11 xd). Liberator w coverze od impassa ustawia się w 11 calach od Victora, ale Admo - Czarli zresztą i tak mówi, że nie szedłby w ten trade nawet jakbym nie miał Admo :) Druga ciuchcia na środku czeka na lepsze rzeczy. Sylvestro super Stealh. Supressor gdzieś na środku. Halabardnicy biegną do przodu w dwójkach i trójkach z taf no knock dawn a Mosby z Verendrye za impassem. Czarli w swojej trochę mierzy i wychodzi mu, że praktycznie nie możliwe dla niego jest ustawienie Ayany tak żeby rzucić Kissa w CIuchcię - zasięg ma, ale musi stać na fladzę czego nie może - brakuję mu jakiegoś ułamka cala. I dobrze, bo 5 rakiet i 1 blunderbuss zostawiają mi ciuchcię na 8 kropkach xd Żeby było śmieszniej - 3 rakiety, duży strzał z Victora i 2 małe zabijają mi toro xd. Czarli tak się boi ciuchci, że prawie nic nie wstawia do stref - w jednej jest 2 winter guardów, w 2 1. Przez strzelanie po toro nie ma mi czym zablokować scorowania włąsnej flagi. Sam swojej nie scoruję, bo pod koniec tury się orientuje, że kapitan artlerii nie dobiega do swojej flagi bo ją zastawił ludkami po repo. 1:0 dla mnie. W mojej już bez większych historii. Sylvestro ładuje Liberatora i Supressora, podchodzi do przodu, puszcza feata i Super Fuel. Prawa ciuchcia zabija wiaderko winter guardów i objective, repo do strefy. Lewa ciuchcia zabija paru winterguardów. Scoruję swoją flagę, obie strefy i objective. Wykonuje jeszcze aktywacje Supressora - ze spreyek zabijam kolejnych 3 winterguardów - noe potrzebuję, ale dzięki temu wbjam achivement dla siebie - ciuchcia zaczynałą turę z 8 kropkami, skończyła nówka fumfel nieśmigana. 5:0 na scenar, koniec gry.

3 gra i Tecław. Tecław ma Trolle xd Jedną listę. I jest to Kolgrimma. Obie moje strzelające rozpiski cieszą się jak szczerbaty na suchary xd

https://conflictchamber.com/?c7201b_-28 ... iZezezj5iT

Trollbloods
[Theme] Storm of the North

[Kolgrima 1] Kolgrima Stonetruth, Winter Witch [+28]
- Dire Troll Mauler [15]
- Earthborn Dire Troll [14]
- Trollkin Runebearer [0(5)]
Dhunian Archon [0(6)]
Valka Curseborn, Chieftain of the North [0(6)]
Krielstone Bearer & Stone Scribes (min) [6]
- Northkin Elder [3]
Northkin Bear Handlers & Battle Bears [10]
Northkin Bear Handlers & Battle Bears [10]
Northkin Fire Eaters [7]
Northkin Fire Eaters [7]
Northkin Raiders (max) [15]
Trollkin Champions (max) [16]

Spread the net. Wybieram Gearharta - jakoś tak 4 spreyki mniej na ciuchciach mnie odstraszyły od Sylvestra, podobnie jak zakaz czarowanie na Kolgrimie. Zaczynam. I dobrze bo nie mam pojęcia co bym zrobił jakbym nie zaczynał. Chwilę sobie mierzę i wychodzi mi, że Teciu jak będzie chciał to mi sfeatuje na całkiem sporo rzeczy. Więc bejtuje feat;a. Vulcan, 2 Vanguardy i Reteliator do przodu, żeby tego feat'a wybejtować(mój błąd, Reltaliatora było trzeba sobie zostawić). Snipe na kolosa, Gearhart ustawia się, żeby mieć zasięg na lewą stronę, jednocześnie poza potencjalnym zasięgiem feat'a. Poza Featem również cały oddział piechoty i kapitanka. Trancerzy do przodu. Tecław w swojej zgodnie z moimi przewidywaniami hura i do przodu. Feat i chmurki - cały oddział Raidersów stoi bardzo blisko siebie, NFE wchodzą do lasu, żeby się podpalić. Moja tura. Trancer szarżuję w NFE - zmusza do tafu jednego, drugiego zabija ze slamu. 2 trancer podchodzi sobie, slamuje Raidersa w Raidersa - zabija 2. Gearhart dostaje Eyeless sighra od Alyss, strzela 2x po Raidersach - zabija 1, ale koroduje 4 i 3 fire eaterów. Vulcan poza strefę(bo byłby w 12 od champów). Piechota delikatnie do przodu. Kapitanka w coś tam strzela i repo. Vanguard do mojej strefy, 2 do środkowej strefy(liczę na szarże champów - ustawiam się pod 2 jeśli rzuci hunter marka). Oddaje turę, mogę scorować tylko swoją strefę, Teciu może zaskorować za 3, ale nic z tym nie zrobię. I tu na szczęcie wychodzi słabość rozpiski Tecia - nie ma śmieciowych solosów. Do swojej flagi może dotrzeć tylko runebearer, który jak tam pójdzie to zginie od kapitanki. Swoją strefę zapunktuje Eartbornem, ale jest to tak daleko, że ten EBDT nic mi nie zrobi w kolejnej turze. Środek może próbować Scorować, ale musi zabić Vanguarda(ma na to 2 champów po huntersmarku i kilku Raidersów). Zaczyna ture i 3 Raidersów ginie od korozji. Kolejnych 2 NFE traci z kombinacji ognia i korozji(nie fart bo prawie nic mu nie pospadało, kulnął 1 na liczbę furii na kamieniu i miał dość wysokie rzuty na demage z ognia). Valka biegnie do mojej flagi, ale koledzy Raidersi nie dają radę wyczyścić kilku piechociarzy + trancera. Nie pomaga fakt, że piechota jest odporna na ogień bo nie może strzelać w nią. Teciu nie decyduje się rzucać Huntermarka w Vanguarda bo mu kolos odstrzeli Kolgrimme, zamiast tego zasłania się 2 chmurkami i resztę kampi. Biegnie champami do przodu, żeby mnie zlockować przed strefą. 1;1 na scenariusz. W mojej już do przodu. Gearhart feat, pray na Valkę, slamujacy strzał i pray na Raidersów. Piechota i Trancer zabijają resztę Raidersów. Pray na Champy. Trancer po drugiej stronie slamuje Maulera, żeby leżał. Przy okazji trafia w kamień xd Kombinacja Rakiety(-2 do arma i brak tafa), 2 vanguardów i kapitanki zabija wszystkie champy. Druga Rakieta dostaje eyeless od ALyce i trafia w Maulera, żeby mu obniżyć arma. Podchodzi Retaliator i wbija GW i parę kropek. Vulcan podchodzi strzela, zabija cały kamień na self sacu(bo jestem debilem i najpierw spreyowałem xd) i zostawia Maulera z sprawnym SPiritem, ale leżacego, bez body i Minda. Scoruję swoją strefę. Teciu poddaje grę. Jest wprawdzie 2;2 na scenar, ale ja straciłem 2 trancery, jemu został caster, archont, 2 bestie i ua do kamienia i castera.

Wnioski z gier - nie umiem jeszcze grać Sylvestro. Jacki u niego to dla mnie czarna magia póki co - na ogół ustawiam je tak, ze albo nic nie robią, albo giną jak szmaty. Z grubsza to samo robię z Halabardami. Ale to kwestia tego, że nie wiem jak robić deploy tą rozpiską. W teorii chcę skorzystać z tego, ze mam duże szanse na zaczynanie(reroll) i z tego, ze mogę odpalić super fuel i być na środku stołu. Ale jak ustawię 2 ciuchcię obok Sylvestro to muszę wysyłać halabardy na którąś stronę bo się nie mieszczą. W dodatku mimo, ze oddział kosztuje zabawne 11 pkt, to w obu grach bałem się go zostawiać w threatach przeciwnika - bo Archont ma dispel a Victor ciastko 5 calowe. Muszę sobie obejrzeć jakiegoś streama z grania tą rozpiską, bo chcę zobaczyć jak ktoś kto tym trochę pograł na wyższym poziomie robi deploy.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 19 lipca 2020, 13:46

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

No i wyciągnąłem coś z obejrzenia rozstawienia na streamie. Że czytanie jest trudne. Cały czas grałem, że construkty musza zacząć aktywacje w 5 calach od syvestra żeby mieć bonus do speeda. A nie muszą;) Muszą być w 5 jak odpala umiejkę xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 25 lipca 2020, 15:28

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Raporty lecą szybciej niż komentarze moich czytelników więc jedziemy z kolejnym :)
Wczoraj wpadł do mnie Tecław spróbować poprawić wynik z ostatniego lokala, a przy okazji nabić parę punkcików do zaczętej wczoraj Ligii lokalnej. Teciu wprawdzie już trochę gra, ale gra trollami, a jako, że uważa mnie za specjalistę, to poprosił mnie o pomoc przy konstrukcji listy i taktyce w trakcie gry :) Spoiler alter, przesadziłem :) Przegrałem xd

Teciu wziął Ragnora - mechanika rozpy taka sama jak mój pomysł na DTM'y z drobnymi zmianami w oparciu o posiadane modele.

https://conflictchamber.com/?c7201b_-28 ... iZiZezez6m

Trollbloods
[Theme] Storm of the North

[Ragnor 1] Ragnor Skysplitter, the Runemaster [+30]
- Dire Troll Mauler [15]
- Earthborn Dire Troll [14]
- Trollkin Runebearer [0(5)]
Dhunian Archon [0(6)]
Fell Caller Hero [0(5)]
Troll Whelps [4]
Farrow Valkyries [8]
Krielstone Bearer & Stone Scribes (min) [6]
- Northkin Elder [3]
Northkin Bear Handlers & Battle Bears [10]
Northkin Bear Handlers & Battle Bears [10]
Northkin Fire Eaters [7]
Northkin Fire Eaters [7]
Trollkin Long Riders (max) [20]

Ja się chwilę zastanawiałem nad wyborem, ale w kontekście feat'a Ragnora + wyłączenia mi 4 sprayek bo SotN wybrałem Gearharta.

https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lElxlylklk

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Retaliator [9]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Trancer [3]
Crucible Guard Infantry (max) [15]
- Crucible Guard Infantry Officer & Standard [4]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]

Wygrałem zaczynanie. Specjalnie ułożyliśmy stoły, żeby byłą dysproporcja. Pozwoliłem Teciowi zacząć. To był pierwszy błąd. Tj, nieoczywisty bo scenar Anarchy, a kontrola scorowania jest zawsze dobra. Błąd, bo sam wymyśliłem ten koncept rozpy trollowej - biegnie na hura engeguje, odpala feata i scoruje :) Drugi błąd wybrałem złą stronę. Chciałem pozbawić Tecia możliwości chowania się sensownego przed strzelaniem i oddałem mu stronę gdzie dojść do flagi mogę tylko Ace'em. No nic. Teciu zaczął, Pulvanizer na EBDT, który ustawia się by mieć +2 do speeda - oboje wiemy, że EBDT będzie miał znaczenie dopiero w 3 turze bo tylko biega wcześniej - ale od 2 ma bonus i do speeda i do arma. Reszta armii żebym za bardzo nie strzelał - dostaję 2 bizony w zasięgu, jeden ma Shield Guarda. Z NFE po lewej nie mam jak strzelać bo mi zasłania las, po prawej mogę zabić jednego. I tak robię. W swojej zabijam go na 2 duże kombajny(taf), kolos wbija jakieś kratki na śwince. Delikatnie do przodu, poza zasięgi. W swojej Tecław gra turę dokładnie tak jak ją zaplanowaliśmy xd Łatwiej takie rzeczy ogarniać jak się komus pomaga, wie co mogą zrobić obie armie. Np. decydujemy, żeby wyjść misiami z lewej strony tylko i wyłącznie po to, żeby zjammować lewą rakietę - ani się nie łapią w feat'a ani poza tą rakietą nic nie robią - dodatkowo decydujemy, żeby cofnąć hanldera do lasu na skraju strefy, bo prowl - sam bym nie wyszedł na bank ambushe, ale jako gracz CG wiedziałem jak zaboli mnie brak rakiety/konieczność jej odjammowania, Kamień podbiega do przodu, odpala się za budynkiem. Whelp do flagi. 3 kawalerzystów jammuje mi kolosa +2 vanguardy, kolejne 2 stoją po drodze. Łapiemy je w Archonta w coverze, z 2 shieldguardami. Ragnor podchodzi, zakopuje siebie, odpala feat. Po prawej EBDT podchodzi, łapie się w oba bonusy, feat i kamień. Lewi NFE stoją poza moimi sensownymi zasięgami(za lasem więc kolos ich nie widzi). Prawi zabijają Trancera. Teciu oddaje mi turę i orientuję się, że tak dobrze zagraliśmy turę trolli, że jestem w czarnej dupie xd Teciu może zascorować teraz 2 bo mam duży problem z zacontestowaniem mu lewej strefy(a tutaj dopiero wyczyniam cud xd), do jego flagi mam tylko Ace'a, a sam scorować mogę tylko swoją flagę jak zabije 3 kawy w feat'cie, kamieniu i archoncie xd Prospero i Alyce łądują kolosa na maksa, Gearhart daję Vanguardom po 2 focusy. I teraz maestria mojego plany trolli pokazuje jaka jest dobra. Pray idzie na lewe misie(w sumie to prawe jeszcze nie wyszły więc trudno, żeby tam był pray xd) - jednego na 2 strzały zabija Gearhart slammującym. Drugiego zabija Trancer po tej stronie, ale jest problem. Po tej stronie mam jeszcze działko(właśnie odjammowane + kolosa). a sam kazałem Teciowi wejść do lasu, żeby miała prowla. Potrzebuje feat'a, żeby zabijać te bizony. Trancer z repo wchodzi do strefy przeciwnika. Opcje Teciu ma 2. Albo mu contestuje scenar, albo zabija mi trancera na free strike z hanldera, ale wypycham go z lasu i mam opcje na przerzucenie pray'a bez aktywacji kolosa. Zabija, wypycham. Handler ginie z działka. Nie mam jak contestować tej strefy xd Kolos, 2 vanguardy i jedno działo nie dają sobie rady z 3 bizonami xd Decyduje się kolosami strzelać, bo nie mam innej opcji na zabicie ostatniego bizona w zasięgu flagi. Niestety po wsadzeniu wszystkich ataków(a nie grzeszymy z Teciem dobrymi rzutami na demage) wychodzi na to, że nie mam jak zascorować swojej flagi i jest w ogóle mogiła. Kapitanka zabija whelpa, po repo i swifthunterze contestuje. Z lewej strony w feat'cie Ragnora mogę EBDT pomachać, zabijam NFE oboj niego. Ja nie scoruję nic, Teciu scoruje za 1. Znów liczymy pkt, wychodzi, ze Teciu jak pociśnie, to moze wygrać już teraz. Jego flaga, mój objective(EBDT po tramplu z PS20) i obie strefy. Wychodzimy prawymi misiami,żeby razem z 2 świnkami(vengeance) i osttanim NFE(malee) zabić jak najwięcej CGI - jest szansa wyczyścić wszystkich, wtedy EBDT może tramplować do objective. Zaczynamy jednak od próby wyczyszczenia kapitanki - plecami ustawiony UA do kamienia w btb z ACe'em. Teciu nie trafia knowkdawna, nie ma jak zabijać, więc zmieniamy plan na attrition + pkt, bo nie ma sensu tracić obu heavikó w tej turze. Mauler podchodzi bez buffów do siły do Hanguarda, zabija 3/4 i know danwuje. Tecław trafia wszystkie atacki w CGI i czyści strefę ze sporym zapasem furii na EBDT(obie świnki trafiły na strzelanie, Pyg nie podpalony z NFE zabija w szarży typa misie trafiły wszystkie ataki bez gangu xd). 3 bizony wchodzą w kolosa, ale Tecław nie ma dużo lepszych rzutów na demage niż ja. Prawi NFE zabijają leżącego po maulerze Vanguarda. Tecław 3;0, ja dalej rzeźbie gównie bo nie mam jak scorować, a gdyby nie nietrafiona zboostowana 8 już byłoby po zawodoach. Kolos i Vanguard ledwo zabijają Maulera xd (nie trafiam kolosem z Matem 7 3 atakó xd)Kapitanka zabija kolejne modele i contestuje. Ale nie ma to znaczenia bo nie mam jak sam zascorować. Blokuję mu lewą strefę działem i trancerem zabijając 2 NFE. DO prawej strefy wsadzam ziomków od działą i Trancera(zabijam 1 misia i handlera) i ustawiam paru ostatnich(3 mi zostało) CGI, żeby blokowali EBDT. W swojej teciu kończy. Ragnor dostaję +2 do mata od Fellcalera i trafia pierwszym boostem w ace'a. EBDT, 1 świnka + jeden miś czyszczę prawą strefę i po zawodach xd
Czego mnie nauczyła ta gra :?: Że trollami gram lepiej xd

Gearhart poszedł na półkę, szukam alternatywy na Infernale. Wersja(IMO lepsza w grze) malee ma problem z prędkością, wersja strzelająca nie radzi sobie z dynamicznymi scenarami.


Druga gierka z tego tygodnia - Matlak i Legion z CiD.

https://conflictchamber.com/?ca201b_-2f ... kabra_b0jx

Legion
[Theme] Children of the Dragon

!!! This army must contain at least 100 total points.

[Rhyas 1] Rhyas, Sigil of Everblight [+30]
- Angelius [15]
- Zuriel [18]
Archont[8]
- Mekanoshredder [4]
Archont[8]
- Raek [6]
Blighted Nyss Warlord [0(5)]
Craelix, Fang of Everblight [0(6)]
Blackfrost Shard [9]
Blighted Nyss Swordsmen (max) [15]
- Blighted Nyss Swordsman Abbot & Champion [0(6)]
Ice Witches [7]
Throne of Everblight[16]

Jako, że CC jeszcze nie ma update'u midCiDowego to rozpa pisana ręcznie - nie jestem pewien czy się z niczym nie pomyliłem
Matlak złożył jak na kolanie, żeby wrzucić parę rzeczy z CiD do testowania, a nie, żeby zniszczyć wszechświat.

Ja z nową wersją Sylvestro.

https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lkiBlDldld

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Syvestro 1] Aurum Adeptus Syvestro [+28]
- Liberator [10]
- Suppressor [13]
- Toro [13]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Hermit of Henge Hold [5]
Rocketman Ace [4]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Dragon's Breath Rocket [0(5)]
Dragon's Breath Rocket [5]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
- Doctor Alejandro Mosby [4]
Railless Interceptor [16]
Railless Interceptor [16]

Scenar Reckon2. Zaczynam, dostaję teoretycznie gorszą stronę. Transmutacja na Steelheadów, Admo na toro, Super fuel(bo już wiem jak działa xd i szarża do przodu. Reszta na hurra do przodu poza threat Range. Matlak podchodzi, Archonty Dragon blood na throne i Rays. W mojej 15 minut przerwy na zegarku - mam dobre CK - liczymy, ustawiamy, mamy jakieś 70% pewności, ze wchodzi - Rays na 3 transferach dostaję 2xStygian Abyss w feat'cie Sylvestro i 6 sprayek i 2 działka od ciuchci - blinduje w pierwszym, zabijam. Ustawiamy wszystko z powrotem, nie po to tłukłem się pół miasta, żeby w kwadrans skończyć grę. Plan b, attrition. 2 focusy na Supressora, feat, ciastko na siebie. Supressor toro, 2 ciuchcie zabijają wszystkich poza 3 swordsmanami, 2 ice witcki, 90% Raek'a, warlorda. Ciuchcie po repo bezpiecznie(jedna może dostać szarże Arconta). Steelheadzi zalewają strefę z mini feat'em, hermit stoi na mojej fladze. Zakładam, że stracę w tej turze supressora, może paru Steelheadów. Matlak postanawia zrewidować moje plany. Zaczyna od Rays, szarżuję z featem na supressora, hermituje szarżowy atack(rzucił crit decap), nie zabija z 3 ataków Halabardnika(1 taf, 2 missy), wiemy już, że ma Ryas na srodku stołu z jednym transferem, więc założę mu CK choćby się zesrał. Stwierdza, że nie ma nic do stracenia i odpala się wszystkim. Kiss na jedną z ciuchci, Archont zostawia ją na 5 kropkach(really?), dobija ją Raek. Supressor ginie od 2 swordsmanów i 2 ataków Aniołka. Toro ginie od Mechashreaddera, Archonta i Tronu. Tron trafia wszystkie ataki na 8 w Steelheadów, ma 4x erupsion - hermit zostaję na 2 życiach i korozji, Mosby ginie przed 2 tafem xd. Opadają nam kopary. Wiedzieliśmy, że stracę Suprresora, zakładaliśmy, że może też toro(acz Admonition). Więc Matlak z średnim "9" na 2 kościach postanowił zrewidować mój i swój plan. Archont wciągający ciuchcię nosem(no ok, na rzutach) jest najlepszym przykładem, że PP słucha graczy wybiórczo - Matlak całą grę nie pociął się ani razu, miał bestie z małą ilością do generowania furii, a nie miał z tym problemu. No, ok, zagrał 2 tury, ale dalej te Archonty są modelami bardzo tanimi jak na to co robią, tak, że Menite Archont wydaję się być smutnym wspomnieniem xd. W swojej już bez historii, Liberator, po free strike z anioła biegnie btb z Rays, Trancer go slamuje. Strzela Rakieta, obniża arma,szarżuje 2 halabardy(jedna ginie od def strike z Abbota), dobija kapitanka z bomby.

Czego mnie ta gra nauczyła. Niczego. Od dawna wiedziałem, że statystyka to dziwka :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
Poprzednia strona

Powrót do Crucible Guard: rozpiski

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość