FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

COC CID

<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1226

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post wtorek, 16 października 2018, 11:27

Re: COC CID

QcDWG napisał(a):Void Generator - At any time during its activation, this model can spend a power token to give a friendly Faction model/unit within 5˝ of it Mage Static for one round. (Enemy magic attacks targeting a model with Mage Static suffer –5 RNG. Model lose Mage Static while out of formation.)

i teraz mozemy rozmawiac ; )

Ok ale to dziala tylko na magiczne strzelanie a normalne bedzie brutalnie trafiac. Mehhhh dla mnie ok :D
<<

Torres

Avatar użytkownika

Posty: 5255

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post wtorek, 16 października 2018, 11:33

Re: COC CID

Magic Attacks to nie jest strzelanie.
Obrazek Obrazek
Caine zrobi to lepiej.
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 854

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Cricle Orboros

Post wtorek, 16 października 2018, 12:04

Re: COC CID

Zmiana jest ok, zamiast chronić castera i battlegroupę teraz chroni lepiej piechotę. Nie jest to jakaś wielka ochrona, ale czasem powstrzyma jakiegoś rebuke'a. Problem jest taki, że trzeba rzucić 3 czary, żeby chronić 3 oddziały, a wtedy locus nie strzela praktycznie. Dalej pewnie przynajmniej jeden będzie grany w większość list.
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 2812

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post wtorek, 16 października 2018, 12:35

Re: COC CID

Kruker napisał(a):Problem jest taki, że trzeba rzucić 3 czary, żeby chronić 3 oddziały, a wtedy locus nie strzela praktycznie.


To brzmi jak chciwość w optymalizacji, a nie faktyczny problem z grywalnością modelu :)
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

QcDWG

Posty: 1455

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 16 października 2018, 12:48

Re: COC CID

Herudaio napisał(a):
Kruker napisał(a):Problem jest taki, że trzeba rzucić 3 czary, żeby chronić 3 oddziały, a wtedy locus nie strzela praktycznie.


To brzmi jak chciwość w optymalizacji, a nie faktyczny problem z grywalnością modelu :)


no wreszcie, ja was jak czytam shept/kruk to nie wiem wygladacie jak nad garnkiek zlota i marudujo, ze garnek nie pelny, ze uszy pordzewiale :P
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1226

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post wtorek, 16 października 2018, 12:51

Re: COC CID

Graja COC-em U nich wszystko musi byc matematycznie wyliczone i uptymalizowane. Ochrona magiczna ochrona magiczna. Dla mnie to lepiej :D Co ja bede Oblity rzucał w piechote ?? :D
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 836

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post wtorek, 16 października 2018, 12:58

Re: COC CID

piechotę przed rebiukiem to chroni strzelając jednemu w plecy z dispelem :D a enigma obok zbiera i dokłada
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 854

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Cricle Orboros

Post czwartek, 18 października 2018, 11:04

Re: COC CID

Kolejny update CIDu który wyjdzie dzisiaj ma znosić wymóg wskrzeszania w 3" od modelu z oddziały, a tylko w formacji i completely 2 od enigmy. Fajna zmiana, dzięki czemu będzie łatwiej wskrzeszać z dowolnego oddziału. Szczególnie pomocne przy aniołkach. No razem z poprawą bonusów tierowych daje całkiem wymierny powód, żeby brać UA do średniej piechoty. Podoba mi się to.
Poprzednia strona

Powrót do Nowości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości