SR 2017
Re: SR 2017
i drugie
If a player loses track of what the various markers are, that is a massive problem. You're talking about clean play and clarity yet comments like this make it seem malicious and subversive. Our intent is to make players commit to actions. If you can plan your entire turn out with proxies, this is against the intention of pre-measuring rules and it exactly what we want to stop. "Its on my clock" is not a valid argument.
-------------------
It certainly retains clean gameplay, how would it not? The only change is you cannot plan a 8 step assassination without actually committing to it. We want players playing the game, not planning 8 moves ahead to what could happen, we want
players to see what actually does happen.
-------------------
Czyli po prostu nie może być wiecej niż 1 proxy base na stole.
K.
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=341_1492634133.jpg)
Posty: 711
Dołączył(a): piątek, 5 lipca 2013, 13:51
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Legion of Everblight
Re: SR 2017
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=75_1416954673.jpg)
Posty: 589
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:39
Lokalizacja: Rzeszów/Dębica
Frakcja: Skorne
Re: SR 2017
- próba zmiany mierzenia przy użyciu proxów, która w żaden sposób nie mówi mi w jaki sposób mogę mierzyć a w jaki nie
- usystematyzowanie rozkładania terenów - super zmiana
- zmniejszenie Killboxa do 10" - IMO killbox przestaje mieć jakikolwiek wpływ na grę
- brak zmian zasad kontestowania przy zwiększeniu liczby stref na stole - do przetestowania, wstępnie mi się nie podoba
- kończenie gry po 7 turze
- nowe scenariusze wygrywane przy posiadaniu 6 CPków więcej niż przeciwnik - do przetestowania
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=59_1366439351.jpg)
Posty: 3209
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52
Lokalizacja: Zabrze
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: SR 2017
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=341_1492634133.jpg)
Posty: 711
Dołączył(a): piątek, 5 lipca 2013, 13:51
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Legion of Everblight
Re: SR 2017
Re: SR 2017
@Mierzenie, proxy... Ja ich nawet rozumiem. Ukladanie 5 ruchów do przodu na stole zeby zobaczyc "co by bylo jakbym" a na koncu "eeeee tam to zrobie cos innego" - w sumie jest... no dziwne
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Na razie mam umiarkowane odczucia. Te scenariusze są takie troszke ani grzeją ani ziębią, nie do konca czuje pomysł, ale grac się w nie da.
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=67_1466158180.jpg)
Posty: 428
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:12
Lokalizacja: Wrocław
Frakcja: Circle Orboros
Re: SR 2017
Najważniejsze, że nie zakazali zmierzenia odległości, wstawienia tam palca i od niego dalszego mierzenia.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: SR 2017
Re: SR 2017
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=1115_1553870917.jpg)
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: SR 2017
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Simon może i plakalismy nie na cidzie ale Tobie czy Yarowi moze uswiadomil zbiorowy placz ze losowanie konca gry jest bez sensu. Co prawda od poczatku nie byliscie entuzjastami konczenia gry na 5+ ale na poczatku jeszcze zaslanialiscie te decyzje troche uswiecona tarcza sam rozumiesz :* a placzki na to byly wszedzie
W ogole sr jest chyba fajny? Generalnie 7 tur to na tyle dlugo ze gra powinna sie konczyc szybciej na ck i att. Z drugiej ciekawe czy w praktyce scen bedzie wywieral jeszcze taka presje jak teraz czy tez bedzie mozna grac bezpieczny cornerhammer niskim kosztem. Tego ci dzis nie powiem bo to trzeba pokulac.
Zabawny brak polowy punktow za pol unitu - jeden gostek zostaje z tylu i mamy 0 punktow straconycu na koniec?
Mpki na sr17 prosze!
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=116_1393610904.jpg)
Posty: 3945
Dołączył(a): środa, 20 lutego 2013, 13:37
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Legion of Everblight
Re: SR 2017
Co do reszty - wygląda okej, ale scenariusze dziwaczne. No i limit tur przy zegarze jest moim zdaniem zbędny.
Re: SR 2017
Prawdę mówiąc trochę się obawiam, że przy stosunkowo wysokim limicie tur i tak gry będą się kończyć przed właściwym rozstrzygnięciem dużo częściej. Natomiast ogólny zamysł scenariuszy mi się podoba - widzę tu bardziej systematyczne budowanie przewagi i wzajemne kontrowanie w walce zamiast trików szast-prast-Telekineza-slam by urwać CP dający zwycięstwo. Muszę potestować.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości