Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
Te trzy wzory to już standard jak widzę niestety ale faktem jest że bane'y mogłyby być bardziej steampunkowe.
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
Oj tam jak jacki beda wystarczajaco steampunkwe to mi wystarczy, jejku no ja wiem ze steampunk ale to nieznaczy ze kazdemu musi komin z d... za przeproszeniem wystawac ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A co do Bokora i trzech wzoro szamblerow, chyba by mnie szlag trafil jakbym mial malowac 6 takiego samego shamblera....
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A co do Bokora i trzech wzoro szamblerow, chyba by mnie szlag trafil jakbym mial malowac 6 takiego samego shamblera....
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
O ile rozumiem ze same oddziały nie musza być steampunkowe to przeraża mnie fakt że oddalają sie od tego na głównym poziomie mamy juz 2 frakcje które wogóle nie wpasowywują się w klimat steampunkowy. Natomiast można doszukac się troszeczkę steampunku w Hordach (Miniony oraz niektóre akcenty Skornowe zaczeły się pojawiać np SLingersi maja charakterystczne okrągłe okulary)
Moim zdaniem najbardziej w SteamPunk wbijają sie Merce i Khador.
Moim zdaniem najbardziej w SteamPunk wbijają sie Merce i Khador.
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=320_1372429303.jpg)
Posty: 488
Dołączył(a): czwartek, 13 czerwca 2013, 10:55
Lokalizacja: Pisary
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
i trolowy jackmarshal
Searforge: 54/55 - 98% painted
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
Ice a te 2 frakcje to ROS i ? Bo mam nadzieje ze nie napiszesz ze CoC
Co do 3 wzorów, to primo tak to standard 2 nie widze w przypadku unitu ktorego modele zbiera się garsciami potrzeby wiekszej ilości, trzy jak kogos estetycznie to boli niech sobie konwertuje
Co do 3 wzorów, to primo tak to standard 2 nie widze w przypadku unitu ktorego modele zbiera się garsciami potrzeby wiekszej ilości, trzy jak kogos estetycznie to boli niech sobie konwertuje
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=80_1361190605.jpg)
Posty: 2299
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24
Lokalizacja: Gliwice
Frakcja: Trollbloods
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
Gift Chyba chodzi o LoE i RoS
Death to the false moderator !!
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
Ech... steam punk od poczatku nie byl wlasciwa nazwa- ten swiat ma elementy steam-punkowe a nie jest w calosci steampunkiem. To sa po prostu Iron Kingdoms i narzekanie ze "za malo steam punku" jest nie na miejscu w swiecie autorskim.
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=80_1361190605.jpg)
Posty: 2299
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24
Lokalizacja: Gliwice
Frakcja: Trollbloods
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
Bez ech... zgadzam się
Death to the false moderator !!
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
Przecież jacki i tak dalej to nie jest steampunk. To jest klasyczny DIESELpunk. Świat brudniejszy, zamiast wiktoriańskich wtrętów masz technologicznie rewolucję przemysłową, silniki spalinowe a nie parowe, etc. Oczywiście magia do kompletu. Dieselpunk.
![Obrazek](http://img12.imageshack.us/img12/3661/6k8b.png)
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
szkoda ze silniki sa parowe...
![Avatar użytkownika](./download/file.php?avatar=320_1372429303.jpg)
Posty: 488
Dołączył(a): czwartek, 13 czerwca 2013, 10:55
Lokalizacja: Pisary
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
moje kuraki maja instalacje LPG.
Searforge: 54/55 - 98% painted
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Gorten - 3 : 3
Durgen - 2 : 1 : 1
Ossrum - 4 : 3
Trollbloods: 7/63 - 11% painted
edoomy - 3 : 1
pdoomy - 0 : 0
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
trudno by w nocnikach nie bylo gazu/ow.
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
Siema
Gift no można sobie konwertować. Ale z takimi ziemniakami nie jest to takie przyjemne
. Obadaj Raging Heros. Tam w boksie na 10 masz 10 wzorków z których spokojnie można bez potu i stępionego nożyka zrobić kolejne 10-20.
Można dla funu poszukać zamienników, co uskuteczniam. Ale z tego co czytam amputuje to zabawę turniejową. Nie zmienia to faktu że wydawca robi się leniwy i nie idzie do przodu. Przynajmniej dla mnie gry bitewne to nie tylko system, zasady, clash na stole. Ale też kozackie figsy i element kolekcjonerski.
"... to skirmish oraz paroma innymi glupimi obiegowymi opiniami" no to taki standardowy noob jak ja, łapie na stronie producenta, czy oglondając arty i zapowiedź Tacticsa"
Disel, Steem, Gunpowder Fanasy, nie ważne dopuki figsy są jakieś charakterne. Jeśli kończy się tylko na fajnych artach. To flashuje mi Warzona 1edycję
. A to nie jest gucio.
Wspomniane bane to tylko przykład. Nie koniecznie kominy z dupy, ale może jakaś krzywa mechanika.
Element który mi się najmocniej wkręcił czyli, kozackie Jacky, też lekko skarłowaciały przy kolosach.
Marudzisz to wy...aj!
już, już się przymykam ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Gift no można sobie konwertować. Ale z takimi ziemniakami nie jest to takie przyjemne
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Można dla funu poszukać zamienników, co uskuteczniam. Ale z tego co czytam amputuje to zabawę turniejową. Nie zmienia to faktu że wydawca robi się leniwy i nie idzie do przodu. Przynajmniej dla mnie gry bitewne to nie tylko system, zasady, clash na stole. Ale też kozackie figsy i element kolekcjonerski.
"... to skirmish oraz paroma innymi glupimi obiegowymi opiniami" no to taki standardowy noob jak ja, łapie na stronie producenta, czy oglondając arty i zapowiedź Tacticsa"
Disel, Steem, Gunpowder Fanasy, nie ważne dopuki figsy są jakieś charakterne. Jeśli kończy się tylko na fajnych artach. To flashuje mi Warzona 1edycję
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Wspomniane bane to tylko przykład. Nie koniecznie kominy z dupy, ale może jakaś krzywa mechanika.
Element który mi się najmocniej wkręcił czyli, kozackie Jacky, też lekko skarłowaciały przy kolosach.
Marudzisz to wy...aj!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Gatorman Bokor and Bog Trog Swamp Shamblers
coz... jak rozumiem twoje argumenty Mcdevil tak trzeba zrozumiec jedno - gry pp sa nastawione na rozgrywke, w mniejszym stopniu na wrazenia estetyczne. W oddziale 4 osobowym czesto staram sie by kazdy model byl inny nawet jesli to kosmetyka. Przy 20 modelach z oddzialu nie zamierzam tego robic- musze poznac na pierwszy rzut oka przy stole ze to jest bog throg i tyle.
Co do konwersji vs gra turniejowa - jedyne utrudnienie jest takie ze musisz przedstawic model do akceptacji i w razie gdyby TO lub przeciwnik sie nie zgodzil, posiadac model orginalny. nie jest to wielkie wyrzeczenie.
I szczerze - duzo z nas jest tu bo zasady i clash na stole. Ci ktorym wystarsza wyglad i kolekcjonerstwo raczej zostaja przy batlu i nie dziwie im sie. Kazdy system ma wady i zalety - pp ma system ale atak klonow, battle ma picowanie modeli ale kijowe zasady - kazdy poswiecil cos aby w innym elemencie przodowac.
Co do konwersji vs gra turniejowa - jedyne utrudnienie jest takie ze musisz przedstawic model do akceptacji i w razie gdyby TO lub przeciwnik sie nie zgodzil, posiadac model orginalny. nie jest to wielkie wyrzeczenie.
I szczerze - duzo z nas jest tu bo zasady i clash na stole. Ci ktorym wystarsza wyglad i kolekcjonerstwo raczej zostaja przy batlu i nie dziwie im sie. Kazdy system ma wady i zalety - pp ma system ale atak klonow, battle ma picowanie modeli ale kijowe zasady - kazdy poswiecil cos aby w innym elemencie przodowac.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości