FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

eGrim

<<

RafiK

Avatar użytkownika

Posty: 385

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:50

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 4 marca 2013, 15:53

Re: eGrim

Ozło napisał(a):Porównując z innymi featami według mnie jest słabawy

Charakterystyczne (i dość typowe), że najbardziej podoba się tym co nie grają daną frakcją :-)

Imho też jaj nie urywa, ale do wykorzystania.
A jeśli by Sluggersów ruszył z półek to już w ogóle byłby fun!
<<

Fafel

Avatar użytkownika

Posty: 1142

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:12

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Mercenaries

Post poniedziałek, 4 marca 2013, 16:10

Re: eGrim

Wiedzialem, ze co jak co, ale musza cos zrobic, zeby dalo sie wystawic sluggersow i w sumie lepszego feata to dla nich nie ma.
<<

Majbach

Avatar użytkownika

Posty: 456

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 11:24

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 4 marca 2013, 16:59

Re: eGrim

Geto uwielbia strzelać, więc w Toruniu będzie to względnie popularny caster. Nawet jeśli przeciętny IMO ;)
“She is a perfect example of what a woman should be: pale as the ice that blankets us, beautiful but distant as the starry sky, yet as deadly as a winter storm."
<<

kurka.z.podworka

Avatar użytkownika

Posty: 165

Dołączył(a): poniedziałek, 25 lutego 2013, 23:09

Frakcja: Cygnar

Post poniedziałek, 4 marca 2013, 17:07

Re: eGrim

Fafel napisał(a):Wiedzialem, ze co jak co, ale musza cos zrobic, zeby dalo sie wystawic sluggersow i w sumie lepszego feata to dla nich nie ma.


IMHO Snipe + jednostki liczą się jakby miały Aiming Bonus miało by szansę zwiększyć wystawialność Sluggerów, w obecnej formie, nie znając spell listy, ten feat i tak ich bardzo nie poprawia.
<<

Koza

Avatar użytkownika

Posty: 1781

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 20:32

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 4 marca 2013, 17:19

Re: eGrim

Nom faktycznie trochę feat żeby ugrywalnić (a raczej zacząć sprzedawać) sluggerów i scaterrów :P Bo zasięg 14 na minigunach wystarczy żeby stać i mieć ten auto fire dodatkowo rat 9.
Obrazek
Wariat napisał(a):
Shino napisał(a): firing formulae transfinite emergence projectora


AAAAYYY MACARENA!
<<

Ozło

Avatar użytkownika

Posty: 2299

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 4 marca 2013, 18:27

Re: eGrim

Simon bo haleyki jak już giną to od dziwnych rzeczy typu objectiv im na głowę spada :P
Death to the false moderator !!

Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7251

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 4 marca 2013, 21:07

Re: eGrim

Fafel napisał(a):Wiedzialem, ze co jak co, ale musza cos zrobic, zeby dalo sie wystawic sluggersow i w sumie lepszego feata to dla nich nie ma.


tak kminilem czy jest jakiś unit któremu ten feat da dobry boost i nawet nie przyszedł mi do głowy ten unit ze względu na swoja popularność
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

BeastieBrown

Avatar użytkownika

Posty: 650

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 03:51

Lokalizacja: Bielsko - Biała

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 7 marca 2013, 22:44

Re: eGrim

From Trev's twitter:
I do not have eGrim's entire spell list, but some of his spells: Pursuit, Mirage, and Mage Sight.
"TROLL WRACA NA PEŁNYM BLIGHTCIE "
Prawdziwy chop nie pija miodu ino żuja pszczoły.
Obrazek
<<

Jasio

Avatar użytkownika

Posty: 485

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:21

Lokalizacja: Bydgoszcz

Frakcja: Cryx

Post czwartek, 7 marca 2013, 23:14

Re: eGrim

Niezłe spelle, póki co. Szczególnie Mirage może mu pomóc, place unitu o 2" i strzelanie z aim bonusem ;) Bez szału może, ale nie jest też tragicznie, moim zdaniem.
<<

Ozło

Avatar użytkownika

Posty: 2299

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 7 marca 2013, 23:29

Re: eGrim

Nie jest źle z tymi spellami jak narazie, fajnie by było jakby miał 7 furii ;P
Death to the false moderator !!

Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
<<

Olaf

Avatar użytkownika

Posty: 541

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 01:44

Frakcja: Grymkin

Post piątek, 8 marca 2013, 10:47

Re: eGrim

Ponoc ostatni spell Grima to Mortality -2def/armor rng 10 cost 3, me likes.
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7251

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post niedziela, 17 marca 2013, 10:48

Re: eGrim

Target friendly faction models / units gains (suffers) -2 DEF and ARM. Upkeep, rng 6
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Ozło

Avatar użytkownika

Posty: 2299

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 17 marca 2013, 20:29

Re: eGrim

czyżbyś dostał tym spellem ;P ??
Death to the false moderator !!

Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
<<

Olaf

Avatar użytkownika

Posty: 541

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 01:44

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 17 marca 2013, 23:19

Re: eGrim

chyba rng 10 ?
<<

RiV

Avatar użytkownika

Posty: 2535

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:41

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post niedziela, 17 marca 2013, 23:41

Re: eGrim

Olaf napisał(a):chyba rng 10 ?

Tak 10.
ObrazekObrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nowości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości