Strona 2 z 3
Re: eGrim
Napisane:
poniedziałek, 4 marca 2013, 15:53
przez RafiK
Re: eGrim
Napisane:
poniedziałek, 4 marca 2013, 16:10
przez Fafel
Wiedzialem, ze co jak co, ale musza cos zrobic, zeby dalo sie wystawic sluggersow i w sumie lepszego feata to dla nich nie ma.
Re: eGrim
Napisane:
poniedziałek, 4 marca 2013, 16:59
przez Majbach
Geto uwielbia strzelać, więc w Toruniu będzie to względnie popularny caster. Nawet jeśli przeciętny IMO
Re: eGrim
Napisane:
poniedziałek, 4 marca 2013, 17:07
przez kurka.z.podworka
Re: eGrim
Napisane:
poniedziałek, 4 marca 2013, 17:19
przez Koza
Nom faktycznie trochę feat żeby ugrywalnić (a raczej zacząć sprzedawać) sluggerów i scaterrów
Bo zasięg 14 na minigunach wystarczy żeby stać i mieć ten auto fire dodatkowo rat 9.
Re: eGrim
Napisane:
poniedziałek, 4 marca 2013, 18:27
przez Ozło
Simon bo haleyki jak już giną to od dziwnych rzeczy typu objectiv im na głowę spada
Re: eGrim
Napisane:
poniedziałek, 4 marca 2013, 21:07
przez Gift
Re: eGrim
Napisane:
czwartek, 7 marca 2013, 22:44
przez BeastieBrown
From Trev's twitter:
I do not have eGrim's entire spell list, but some of his spells: Pursuit, Mirage, and Mage Sight.
Re: eGrim
Napisane:
czwartek, 7 marca 2013, 23:14
przez Jasio
Niezłe spelle, póki co. Szczególnie Mirage może mu pomóc, place unitu o 2" i strzelanie z aim bonusem
Bez szału może, ale nie jest też tragicznie, moim zdaniem.
Re: eGrim
Napisane:
czwartek, 7 marca 2013, 23:29
przez Ozło
Nie jest źle z tymi spellami jak narazie, fajnie by było jakby miał 7 furii ;P
Re: eGrim
Napisane:
piątek, 8 marca 2013, 10:47
przez Olaf
Ponoc ostatni spell Grima to Mortality -2def/armor rng 10 cost 3, me likes.
Re: eGrim
Napisane:
niedziela, 17 marca 2013, 10:48
przez Gift
Target friendly faction models / units gains (suffers) -2 DEF and ARM. Upkeep, rng 6
Re: eGrim
Napisane:
niedziela, 17 marca 2013, 20:29
przez Ozło
czyżbyś dostał tym spellem ;P ??
Re: eGrim
Napisane:
niedziela, 17 marca 2013, 23:19
przez Olaf
chyba rng 10 ?
Re: eGrim
Napisane:
niedziela, 17 marca 2013, 23:41
przez RiV