Strona 1 z 4
Company of Iron
Napisane:
niedziela, 11 czerwca 2017, 17:08
przez Cyel
http://privateerpress.com/community/pri ... r-6-9-2017A jednak! Warmachine bez warcasterów i całej gry kręcącej się wokół jednego modelu. Małe rozgrywki pozwalające wciągnąć nowych graczy. Mordhaimowo/Necromundowo-podobne kampanie? Z niecierpliwością wyczekuję kolejnych szczegółów.
EDIT: naprzemienne aktywacje ? Dawid, ktoś z PP czyta Twoje posty na tym forum ;P
Re: Company of Iron
Napisane:
niedziela, 11 czerwca 2017, 18:12
przez domperignome
spoko że robią wersję z łatwiejszym wstępem
Re: Company of Iron
Napisane:
niedziela, 11 czerwca 2017, 19:14
przez Shonsu
Czy nowe modele będą też solosami do WM?
Szwynia spoko.
Keller - standardowo dla tej frakcji trudno rozpoznac płeć - jeśli to baba to gdzie biust, jeśli facet to gęba mangowego hemafrodyty i ma na imię Gwen.... Gracze Cygnaru na pewno pragną ją? go? do swojej kolekcji.
Re: Company of Iron
Napisane:
niedziela, 11 czerwca 2017, 19:21
przez glluppor
tak, będą też dostępne w WM-ce.
Re: Company of Iron
Napisane:
niedziela, 11 czerwca 2017, 19:52
przez Shonsu
Re: Company of Iron
Napisane:
poniedziałek, 12 czerwca 2017, 06:06
przez Jasif
Bardzo jestem ciekaw.
Re: Company of Iron
Napisane:
piątek, 23 czerwca 2017, 20:51
przez silver jack
Ciekawe czy dogonią jakością modeli skirmishową konkurencje.
Re: Company of Iron
Napisane:
sobota, 24 czerwca 2017, 22:57
przez yaro
Nie, bo to dodatek do normalnej gry a nie oddzielny produkt.
Re: Company of Iron
Napisane:
poniedziałek, 26 czerwca 2017, 22:08
przez Dawid
Re: Company of Iron
Napisane:
wtorek, 27 czerwca 2017, 08:32
przez Cyel
Akurat sama z siebie naprzemienna aktywacja nie jest ani zła ani dobra i niczego nie uratuje ani nie popsuje. To tylko rodzaj mechaniki, który nie wpływa na jakość zasad bo może być wykorzystany dobrze lub źle, tak samo jak decyzja by używać np kart zamiast kości lub odwrotnie sama z siebie nie zmieni gry złej w dobrą.
Re: Company of Iron
Napisane:
wtorek, 27 czerwca 2017, 11:09
przez Dawid
Z porównaniem do kości i kart nie do końca mogę się zgodzić. Są pewne różnice ewidentnie wpływające na lepszą jakość zasad np. brak dłuższego oczekiwania na koniec rundy przeciwnego gracza (na zasadzie: "to ty się rusz, a ja w tym czasie pójdę na kawę"), gra jest zauważalnie bardziej dynamiczna (na bieżąco i aktywnie reagujesz na ruch przeciwnika), rzadziej ma się poczucie całkowitej bezradności przy wykonaniu ruchu wszystkimi dostępnymi siłami i dosłowne wgniecenie przeciwnika w ziemię (w naprzemiennej jak nawet mocno przegrywasz z reguły nadal masz poczucie, że "coś robiłeś", a nie biernie obserwowujesz jak przeciwnik masowo zdejmuje twoje modele) czy w końcu przywilej pierwszego uderzenia (wykonanie ataku wszystkimi dostępnymi jednostkami i wiązanką combosów nie jest tak dewastujące, jak przywilej pierwszego uderzenia tylko jedną jednostką lub częścią armii).
Chociaż to może kwestia preferencji, bo na ogół gra mi się zdecydowanie przyjemniej w gry z jakimś rodzajem naprzemiennej aktywacji.
Re: Company of Iron
Napisane:
wtorek, 27 czerwca 2017, 17:20
przez Czarny
Jaram się - bardzo.
Re: Company of Iron
Napisane:
piątek, 30 czerwca 2017, 22:10
przez cainus_lupus
Dawid - maszynka ma system turowy który się dla niej sprawdza. Nie chciałbym aby kiedykolwiek zmieniali tego aspektu gry. Grywałem i w Malifaux, Warzone Ressurection, gram w Guilballa. Każdy system oferuje co innego.
Jeżeli nie pasuje Ci klasyczny system turowy, Featy i casterzy-generałowie to WarmaHordes nie jest dla Ciebie. Za to może przypasuje Ci "Company of Iron".
Pisanie o wyższości świąt Wielkanocy nad Bożym Narodzeniem jest jałowe. Jeżeli mie pasują Ci fundamenty systemu to graj w inny. Żyjemy w pięknych czasach kiedy naprawdę jest w czym wybierać. Pamiętam czasy kiedy był tylko Warhammer, 40-tka i Warzone
Re: Company of Iron
Napisane:
piątek, 30 czerwca 2017, 22:57
przez Dawid
Cainus_lupus - dlatego gram w inne systemy i jestem bardzo ciekawy jak im wyjdzie Company of Iron.
Co oczywiście nie zmienia mojego zdania, że maszynkę uważam za system wręcz stworzony pod naprzemienną (nawet bardziej od warzona i innych) i w przeciwieństwie do ciebie oczywiście wolałbym aby ten aspekt gry się zmienił. Ot różnica zdań i zgadzam się, że nie ma sensu nad tym dyskutować. Stąd fajnie, że będzie można wybrać dwa tryby gry, zwłaszcza że warmaszynie bardzo brakowało formatu na małe punkty. Być może Company of Iron wynagrodzi to z nawiązka. To dobre posunięcie ze strony PP, zważywszy na bardzo wysoki koszt wejścia w warmachinę.
Re: Company of Iron
Napisane:
środa, 11 października 2017, 21:21
przez Brushlicker
Skąd można skołować zasady, poza boxem ?
No i czy są już pkt na rzeczy spoza boxa?