Battle Engines
Posty: 32
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
obstawiam ze w top10 bedzie minimum 4 x Orobora
Posty: 2411
Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Battle Engines
Top 10 czego?
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Battle Engines
MP Fulcruma ratuje to, że ma tylko 20 kratek
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Posty: 1210
Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Legion of Everblight
Re: Battle Engines
a jak obecnie wyglada tron?
Posty: 1210
Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Legion of Everblight
Re: Battle Engines
Przyzwoicie grywalny:)
Re: Battle Engines
duzej zmiany nie widze poza kratkami, well juz mi sie zdazylo ta maszynka do mielenia zabic 1 rycerza
Re: Battle Engines
Khadorski BE. tylko 38 Kratek. JAK ZYC ????
Crushing weight / linebreaker przydatne ale nie taki game changer jak peryskop w kiblu.
Crushing weight / linebreaker przydatne ale nie taki game changer jak peryskop w kiblu.
Re: Battle Engines
Tyle zmienia zdjecie stealth ? Gober za 3pkt tez moze:)
Kibel raczej boli przez to jak strzela Oo
Kibel raczej boli przez to jak strzela Oo
Re: Battle Engines
Kibel w tierach pozwala krasnalom na skuteczne radzenie sobie z stealthem na kluczowych modelach przeciwnika + do tego naprawde mocno strzela
Re: Battle Engines
No mocne strzelanie jest az przesadne na nim i wiem ze wspomoze osruma w graniu ale to wlasnie strzelanie a nie peryskop robi u niego najwieksza robote:)
Posty: 32
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości