FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Dynamic update styczeń 2018

<<

Vrakius

Posty: 248

Dołączył(a): poniedziałek, 25 lutego 2013, 18:36

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 23 stycznia 2018, 17:58

Re: Dynamic update styczeń 2018

Da magical attack. Nie attacks.


No to chyba miałem jakiś kiepski mecz, bo raz kolega poskładał mi go tak strzelaniem ze storm stridera :D

Na 1/3 scenów... uwierz mi ze analiza dropow na cryx zaczyna sie od "a co zrobie jak wbiegnie mi w ryj enginami pod featem" :P


Nie martw się Kuc - będę grał tylko na jednym :D
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 881

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post wtorek, 23 stycznia 2018, 18:39

Re: Dynamic update styczeń 2018

Vrakius napisał(a):Co do covenu to - 5 do losa da się obejść. Wystarczy teraz np. jakiś dobrze strzelający unit z repozycją. Przy odpowiednim ustawieniu modeli feat staje się mało użyteczny. Nie wspomnę już o modelach, które biją w mele :(


Nie mogę się tutaj zgodzić. Feat dalej jest bardzo mocny, ale już nie można po prostu wjechać w przeciwnika i odpalić feata, nie tracąc nic w zamian. gdyby feat miał 12" zasięgu to faktycznie byłby bezużyteczny, ale on pokrywa prawie pół stołu. Dla modeli które wyjdą z feata i strzelą nie ma ta zmiana żadnego wpływy, a ci co zostaną dalej muszą albo podejść na 5" cali, żeby strzelić, albo do melee. Nadal spoko można ochronić praktycznie całą armię tym featem, wystarczy być troszkę bliżej egregore'a.
<<

QcDWG

Posty: 1598

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 23 stycznia 2018, 19:02

Re: Dynamic update styczeń 2018

Kruker dobrze pisze, spell listy nie ruszyli zasad działania nie ruszyli zaledwie przyrównali Feata i naprawili ewidentnego buga z focusem
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7460

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post wtorek, 23 stycznia 2018, 21:28

Re: Dynamic update styczeń 2018

Przez naprawe tego ewidentnego buga jest teraz o wiele latwiej o ck:)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7266

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 24 stycznia 2018, 00:31

Re: Dynamic update styczeń 2018

Kucu ja sie chetnie zgodze na zmiane skarre jak nemo zamiast additional die bedzie mial na feacie +2 do obrazen. Pasuje? :)
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Chomik

Posty: 3322

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:29

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 24 stycznia 2018, 09:33

Re: Dynamic update styczeń 2018

@Yaro - taka sama zmiane feata nemo3 mu proponowalem w aucie w sobote jak do krakowa jechalismy :D
Ludzie twierdzący że orboros jest broken cierpią na chroniczny zanik zdrowego rozsądku ;)
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1676

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 24 stycznia 2018, 09:44

Re: Dynamic update styczeń 2018

IMO bardziej niż zmiana feata Nemo to ja bym się zabrał za e-leapy. A nie że ignorują wszystko...
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Posty: 1598

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post środa, 24 stycznia 2018, 10:02

Re: Dynamic update styczeń 2018

yaro napisał(a):Kucu ja sie chetnie zgodze na zmiane skarre jak nemo zamiast additional die bedzie mial na feacie +2 do obrazen. Pasuje? :)


Nemo jest ok, leapy so źle napisane. Nie powinno sie ich odbijac od friendly modeli. I tak obie te rzeczy maja identyczny problem - wymagaja bardzo specyficznych odpowiedzi niedostpenych zawsze dla wszystkich frakcji a czesto i tak wymagajacych bardzo specyficznych złożeń.

Ja tym nie gram dla przyjemności albo satysfakcji bo gry wyglądają tak, ze albo jest kontra i gość nie widzi stołu albo jest egzekucja ; P Chyba że cos zepsuje ale to wina kierowcy nie listy ; )
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1054

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 24 stycznia 2018, 10:13

Re: Dynamic update styczeń 2018

QcDWG napisał(a):
yaro napisał(a):Kucu ja sie chetnie zgodze na zmiane skarre jak nemo zamiast additional die bedzie mial na feacie +2 do obrazen. Pasuje? :)


Nemo jest ok, leapy so źle napisane. Nie powinno sie ich odbijac od friendly modeli. I tak obie te rzeczy maja identyczny problem -(...)


Friendly byłyby dziwne. Raczej bez odbijania się od odpornych na elektryczność :D
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

QcDWG

Posty: 1598

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post środa, 24 stycznia 2018, 10:33

Re: Dynamic update styczeń 2018

Czyli zamieniam jednego z 5 firefly na lancera i dalej robie to samo, bo jak on zgnie to zdazy sie spalic cala armia ;P ? To co piszesz nie rozwiazuje problemu - dalej podstawiasz jakis swoj model i dalej nie muszisz trafiac przeciwnika i omijasz stealha. jak taka zmiane wprowadzo to ludzie musiieliby sie obrazic na leapy zamiast kombinowac zeby wyszly z mety
<<

Shonsu

Posty: 1654

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post środa, 24 stycznia 2018, 11:13

Re: Dynamic update styczeń 2018

Tak offtopując o zgrozo będę bronił tu łabędzi i powiem że feat nemo nie odstaje bardzo od innych prostrzeleckich featów czy innych Butcherów1 i jakby miał tylko +2 to byłoby za słabo. Co do eleapów to mocne ale chyba minęły czasy mkI gdzie trzeba się było męczyć bejnami przeciw 5d6 przeskoków z krugera1 i da się z nemo pograć czymś niepiechotnym i lepiej opancerzonym, szczególnie że w Industries jest +4 arm na strzelanie. No cóż przyzwyczaiłem się że na cygnar trzeba i tak robić oddzielną listę. ;)
Ostatnio edytowano środa, 24 stycznia 2018, 11:19 przez Shonsu, łącznie edytowano 1 raz
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1676

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 24 stycznia 2018, 11:19

Re: Dynamic update styczeń 2018

Carapace nie działa na leapy
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Shonsu

Posty: 1654

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post środa, 24 stycznia 2018, 11:34

Re: Dynamic update styczeń 2018

Ważne że działa na pierwsze trafienie (i ogólnie strzelanie cygnaru) a boostowane powy10 czy 12 z leapów można przeżyć jackami z arm18+ nie wspominając o kontrowaniu featem skarre1.

Clue wypowiedzi było takie żeby na cygnar wystawić odpowiednią kontrę a nie standardowe bejny, nody i castera z małym arm i dziwić się że giną. (Nie twierdzę przy tym że cygnar to łatwe mu dla cryxu).
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7460

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post środa, 24 stycznia 2018, 11:35

Re: Dynamic update styczeń 2018

Te milion leapow z krugera1 nie było boostowane, i było w jednej liscie a nie po prostu w jednym tierze
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1054

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 24 stycznia 2018, 12:01

Re: Dynamic update styczeń 2018

QcDWG napisał(a):Czyli zamieniam jednego z 5 firefly na lancera i dalej robie to samo, bo jak on zgnie to zdazy sie spalic cala armia ;P ? To co piszesz nie rozwiazuje problemu - dalej podstawiasz jakis swoj model i dalej nie muszisz trafiac przeciwnika i omijasz stealha. jak taka zmiane wprowadzo to ludzie musiieliby sie obrazic na leapy zamiast kombinowac zeby wyszly z mety


Lancer nie da +2 dmg w mój model i będzie obrywał mocniej niż moje modele bo raczej masz więcej POW niż 10 na strzałach :D
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Community Integrated Development

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość