15th Anniversary Journeyman Warcasters
Troche lepiej teraz strzela tylko cal w deploy z ffe (heavy metal, temporal, telekineza)
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
Qc troszke sie zmienia gdy nagle ma dostep do Ace ktorego nie mial gdy tak bardzo narzekales na niego. Strzaly w deploy mnie nie przerazaja bo sam to uskutecznialem w mk2 gdy mialem krotki romans z pozyczonym cygnarem. Trick shoty to juz jednak inna bajka...
bardzo cieszy mnie poprawiona denny0
bardzo cieszy mnie poprawiona denny0
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
Ace dla mnie za drogi wiec nie grzeje to ani ziebi
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Posty: 2173
Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15
Lokalizacja: Poznań
Frakcja: Trollbloods
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
Też się zastanawiam gdzie jest to poprawienie denny. Boostowany spray z ratem 4 na modelu, który nie stoi statami defensywnymi do wydawania focusa nie wydaję mi się zbyt ciekawy. Poprzednia wersja z parasitem miała swoją niszę, dla tej nie widzę.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
Dokładnie, venom z foc 4 to dno, a spell ktory obniza defa.. po co? Jacki mają problem z trafianiem w cryxie?
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
Mz. rzucają kostką wybierając jej te czary. Ciekawe co wylosują w następnym drafcie.
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
nie chce źle strzelać ale może cripling grasp ?
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
mark fo Death na plus bo pamietajcie ze oprocz obnizania defa sciaga takze Incorp i Stealth a paradoksalnie Cryx ma z tym duży problem
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
Czemu nie mogłaby korzystac z arc nodeów?
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Posty: 2411
Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
Dlaczego nie mogłaby korzystać z arc node'ów?
Re: 15th Anniversary Journeyman Warcasters
Problem właśnie w tym że ona MUSI mieć tego arcnoda, który poza byciem arcnodem jest słabym jackiem. Bez noda ofensywny upkeep i venom są słabe (a zresztą z foc4 i tak są średnie). Reszta casterów ma większą swobodę wyboru.
Taki pakiet za 10p. nie urywa. Ofensywny upkeep wymaga więcej ryzyka i inwestycji a ona ma tylko foc4, więc musiałby być naprawdę dobry - tzn. lepszy niż friendly upkeepy czy aury. Gdyby był to grasp jak mówi Tomek to byłby jakiś konkret choć pewnie inne frakcje zaprotestują że "too stronk".
Czy marked for death jest tego wart? No nie wiem - chyba jedyna z topowych rozp która ma problem z incorpami to bejny i to tylko z cieżkimi celami (wraith engine) bo na resztę mają cephalyxy.
Co do stealthów nigdy nie zawracałem sobie głowy ich zdejmowaniem ale wydaje mi się że we frakcji z arc nodami, sprejami, plackami z korozją i void fieldami zawsze coś na stealth się znajdzie. Oczywiście Sharde Seers naprawiają oba problemy ale nawet bez nich jest pełno opcji.
Taki pakiet za 10p. nie urywa. Ofensywny upkeep wymaga więcej ryzyka i inwestycji a ona ma tylko foc4, więc musiałby być naprawdę dobry - tzn. lepszy niż friendly upkeepy czy aury. Gdyby był to grasp jak mówi Tomek to byłby jakiś konkret choć pewnie inne frakcje zaprotestują że "too stronk".
Czy marked for death jest tego wart? No nie wiem - chyba jedyna z topowych rozp która ma problem z incorpami to bejny i to tylko z cieżkimi celami (wraith engine) bo na resztę mają cephalyxy.
Co do stealthów nigdy nie zawracałem sobie głowy ich zdejmowaniem ale wydaje mi się że we frakcji z arc nodami, sprejami, plackami z korozją i void fieldami zawsze coś na stealth się znajdzie. Oczywiście Sharde Seers naprawiają oba problemy ale nawet bez nich jest pełno opcji.
Powrót do Community Integrated Development
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości