Re: Tharn CiD
Circle czekał na ten CID "way to long", więc hype urósł wysoki jak Kopiec Kościuszki.
Po serii wykluczających się spojlerów (od LnL) dostaliśmy ciekawą paczkę, w której znalazły się:
A) nowe mocne Tharny - Iona, Shamanka i Wolf Riderka
B) Przypudrowane stare Tharny, z których wiele wróciło do wersji zbliżonych do mk2, (Ravagery, Trackerki), więc po 2 latach PP przyznaje się do błędu (miło z ich strony)
C) Bestie, które w końcu nauczyły się biegać po lasach i mają trochę znormalizowane koszty (patrz punkt wyżej)
D) Bestie, z którymi nie wiadomo co zrobić (Raptor, Rip Horn.
(E) i parę rzeczy, których nie ruszono, jak gryfy, czy Kromacki
Wiadomo, że na początek musieli dać mocne rzeczy, żeby mieć z czego ścinać, ale z Ioną trochę przesadzili.
O rozdawanie niby HoFa na dowolny model stackujący się z prawdziwym HoFem bym się nie martwił (w świetle Judicatora).
A studnia już w ogóle jest modelem, który nie wiadomo, do czego przypiąć. Coś tam corpsy, coś tam woldy, gratisowy solos z kosmosu.
Żeby nie było- podobają mi się nowe zabawki i zmiany, ale sporo jest moim zdaniem jeszcze do zrobienia, żeby Circle miał swoje Christmas (kiedy zresztą się spodziewam nowych modeli)