Strona 2 z 4

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2016, 00:50
przez Kat
Pierwsze slysze

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2016, 01:05
przez Herudaio
Byłoby to ciekawe natomiast niewątpliwie.

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2016, 01:12
przez MJ
Taaa, goły Earthbreaker za 42 punkty byłby jeszcze bardziej bezużyteczny :D

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2016, 09:28
przez Kevin
Ja też liczę że Krawat mnie tylko straszy bo nie chciałbym żeby trollowy garganty z opcji niezgorszego wyboru wróciły do krainy półka :)

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2016, 12:55
przez Herudaio
MJ napisał(a):Taaa, goły Earthbreaker za 42 punkty byłby jeszcze bardziej bezużyteczny :D


Obecnie grzeje półkę i w ogóle nie widzi gry. Durgen go wspiera minimalnie - albo na strzelanie, ale nie super, albo na bicie, ale też nie za bardzo. Ossrum podobnie. Tak by było łatwiej z niego wyciągnać wartość.

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2016, 13:52
przez MJ
Nawet z Dual Attack i starym kosztem Earthbreaker byłby ledwo opłacalny. Galleon na dobrą sprawę już działa prawie tak jakby miał Dual Attack i te dodatkowe strzały mają znaczenie wyłącznie pod Bartolem bo są one zboostowane. Earthbreaker boostów na strzelaniu od nikogo nie dostaje, więc jedyne sensowne zastosowanie to przewrócenie czegoś co będzie bił w melee - tyle, że większość rzeczy, które się nim bije i tak na luzie trafia bez przewrócenia, a to co sprawia problemy w trafieniu jest i tak odporne na knockdown (Angeliusy i wilki pod Baldurami). W każdej innej sytuacji te strzały i tak będą bez większego znaczenia, przy rat 5 i power 13 to kończy się na tym, że wysokiego defa nie trafi a wysokiego arma nie zrani.
A tu jeszcze mowa o podwyższeniu kosztu powyżej 40 punktów, w przypadku już za drogiego kolosa to taką zmianę prędzej można potraktować jako nerf niż buff.

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2016, 20:15
przez Kevin
Alarm odwołany. Hungerford się wypowiedział, że o ile owszem kolosy czeka jakaś zmiana, to to nie jest ta. Mam nadzieje, że również mówi o podnoszeniu kosztu, a nie tylko Dual Attacku :)

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2016, 23:22
przez LosKamilos
Przypomnijcie sobie, że jak były teasery Mk3 to Will Shick mówił o kolosach, że np. Conquest będzie 3 razy droższy od Juggernauta, ale za to 3 razy lepszy.
Jakoś na gadaniu się skończyło. Dual Attack nie byłby wcale taki głupi...

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: poniedziałek, 12 grudnia 2016, 23:55
przez Kat
Przy dual attack judicator moglby sie pojawic:)

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: wtorek, 13 grudnia 2016, 09:30
przez kashper
Helios w przejściu na mk3 stracił tą zdolność - może właśnie dlatego, że wiedzieli, że zanim wyjdzie to zmienią zasady kolosów? :P

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: czwartek, 15 grudnia 2016, 23:04
przez MJ
http://privateerpress.com/community/pri ... 12-15-2016
Ossyan straci Deadeye na rzecz Fortune, Alten będzie droższy, żadnych zmian w kwestii FA, najwięcej zmian nie licząc Skorna dostanie Cryx (9), najmniej Protektorat - tylko jedną.

Tym wielkim buffem dla "gargossali" jest... odporność na grevious woundy. Niby spoko ale prawdę mówiąc niczego to nie zmienia, do teraz grane kolosy dalej będą grane, te które nie grały dalej nie będą grać ;)

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: czwartek, 15 grudnia 2016, 23:06
przez Vanswirr
Co daje fortuna ?

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: czwartek, 15 grudnia 2016, 23:09
przez Orkux
Czyli Sevy2 nie dostał nerfa :v

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: czwartek, 15 grudnia 2016, 23:13
przez Kat
Czeka na konkretna errate bo z tych rozmow nie wszystko wynika:)

Re: Dyskusja o MKIII - gdzie jesteśmy?

PostNapisane: czwartek, 15 grudnia 2016, 23:18
przez MJ
Vanswirr napisał(a):Co daje fortuna ?

Upkeep na model/unit, pozwala przerzucić pudło.