FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

reklamacje produktów PP

<<

Marcin

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): wtorek, 19 marca 2013, 10:25

Lokalizacja: Toruń

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 31 maja 2017, 14:52

reklamacje produktów PP

Kupiłem sobie Black 13th Strike Team - stary wzór (na Mgle) i prawa ręka Lynch'a jest niekompletna. jest tylko pistolet, bez ramienia.
złożyłem reklamację 13 maja - 19 maja ją zmodyfikowali z komentarzem: "Forwarded To Eu" i na tym koniec. Dziś mamy 31 maja.
Jak długo zajmuje im zajęcie się takim tematem?
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa | Sand and Glue
Obrazek Obrazek
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1648

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 31 maja 2017, 14:54

Re: reklamacje produktów PP

ja czekałem ok 1 miesiaca nim dostałem wymiane od PP z EU
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Marcin

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): wtorek, 19 marca 2013, 10:25

Lokalizacja: Toruń

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 31 maja 2017, 14:57

Re: reklamacje produktów PP

...ale zmieniał się jakoś status twojego ticketa? Czy pozostał bez zmian, a oni sobie tam po ciuchu załatwiali temat? Ja po prostu nie wiem czy ktoś się tym zgłoszeniem zajmuje czy wisi i je olali. Nie liczę na modele czy części w czasie szybszym niż miesiąc, ale chodzi mi o to czy w ogóle raportują w Tickecie jaki jest stan reklamacji: uznana/nie uznana/odrzucona/wysłana etc.
Ostatnio edytowano środa, 31 maja 2017, 15:17 przez Marcin, łącznie edytowano 1 raz
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa | Sand and Glue
Obrazek Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 7110

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 31 maja 2017, 15:03

Re: reklamacje produktów PP

mozesz zawsze napisac maila. W anglii robia niestety rzeczy "po cichu" - niestety taka specyfika brytyjczykow.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1648

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 31 maja 2017, 16:01

Re: reklamacje produktów PP

Marcin napisał(a):...ale zmieniał się jakoś status twojego ticketa? Czy pozostał bez zmian, a oni sobie tam po ciuchu załatwiali temat? Ja po prostu nie wiem czy ktoś się tym zgłoszeniem zajmuje czy wisi i je olali. Nie liczę na modele czy części w czasie szybszym niż miesiąc, ale chodzi mi o to czy w ogóle raportują w Tickecie jaki jest stan reklamacji: uznana/nie uznana/odrzucona/wysłana etc.

Nie nic mi się nie zmieniało, po prostu dostałem paczkę :)
Po ok 2 tyg napisalem do nich to mi napisali to co na tickecie :)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Marcin

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): wtorek, 19 marca 2013, 10:25

Lokalizacja: Toruń

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 31 maja 2017, 22:39

Re: reklamacje produktów PP

ok, to czekam w takim razie :) dzięki wszystkim za pomoc
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa | Sand and Glue
Obrazek Obrazek
<<

Marcin

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): wtorek, 19 marca 2013, 10:25

Lokalizacja: Toruń

Frakcja: Legion of Everblight

Post poniedziałek, 12 czerwca 2017, 17:36

Re: reklamacje produktów PP

dziś dostałem przesyłkę. Ticket zgłosiłem 13 maja, więc równiutko miesiąc.

Jest natomiast inny problem... :twisted: przysłali mi złą część. Mam niekompletną prawą rękę z pistolet a oni przysłali mi lewą. :?
Wystawiłem zaraz kolejny ticket opisując jeszcze raz całą sytuację i podając numer poprzedniego ticketa i opis co mi przysłali.
Masakra po prostu. Kolejny miesiąc w plecy o ile w ogóle jeszcze raz coś do mnie wyślą. :roll:
"In a mad world, only the mad are sane." - Akira Kurosawa | Sand and Glue
Obrazek Obrazek
<<

gorialczarny

Avatar użytkownika

Posty: 209

Dołączył(a): środa, 13 listopada 2013, 14:29

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 11 lipca 2017, 21:37

Re: reklamacje produktów PP

...
Ostatnio edytowano piątek, 4 sierpnia 2017, 18:49 przez gorialczarny, łącznie edytowano 1 raz
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7715

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 11 lipca 2017, 22:25

Re: reklamacje produktów PP

a slomki do napojow nie uzywasz czy z butow wyciagasz?
Obrazek
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

gorialczarny

Avatar użytkownika

Posty: 209

Dołączył(a): środa, 13 listopada 2013, 14:29

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 12 lipca 2017, 10:11

Re: reklamacje produktów PP

...
Ostatnio edytowano piątek, 4 sierpnia 2017, 18:49 przez gorialczarny, łącznie edytowano 1 raz
Następna strona

Powrót do Dyskusje o WM&H

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość