FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

glluppor

Avatar użytkownika

Posty: 181

Dołączył(a): wtorek, 12 stycznia 2016, 15:58

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Khador

Post piątek, 28 lipca 2017, 00:58

Re: Pytania wszelakie mk. III

jeżeli model angażujący drakhuna z countercharge, wyjdzie z melee side steppem, to czy szarża się triggeruje?
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 6635

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post piątek, 28 lipca 2017, 09:46

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak:) oile wszystkie inne zasady kontrszarzy zostana spelnione (nieangazowanie, widocznosc celu itd) co lepiej jak to side step bez pary to mozesz najpierw walnac freestrike a pozniej zaszarzowac:)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

glluppor

Avatar użytkownika

Posty: 181

Dołączył(a): wtorek, 12 stycznia 2016, 15:58

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Khador

Post piątek, 28 lipca 2017, 09:55

Re: Pytania wszelakie mk. III

super, dzięki za odpowiedź. ;)
<<

Horus

Avatar użytkownika

Posty: 163

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 13:39

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 7 sierpnia 2017, 13:27

Re: Pytania wszelakie mk. III

1.czy Sacrificial Pawn działa jak modele są KD? oba tzn ten co ma się poświecić, i ten co ma taką umiejętność,?
<<

Whydak

Posty: 420

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post poniedziałek, 14 sierpnia 2017, 20:53

Re: Pytania wszelakie mk. III

Beat back - after attack is resolved enemy can be pushed 1"(...). After enemy model is pushed, the attacking model can advance 1"(...)

Można kogoś odepchnąć ale do niego nie podejść?
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1247

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 14 sierpnia 2017, 21:09

Re: Pytania wszelakie mk. III

Si :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

DodoP

Posty: 9

Dołączył(a): piątek, 24 marca 2017, 22:49

Post środa, 16 sierpnia 2017, 12:36

Re: Pytania wszelakie mk. III

Na jednostce z którą walczy Erebus (ze zdolnością Overtake ) jest czar Blackspot. Obydwa są imediately. Mogę zrobić ruch 1" i potem zaatakować, czy nie? Może źle coś interpretuje....
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 1576

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 16 sierpnia 2017, 12:50

Re: Pytania wszelakie mk. III

Można tak zrobić.

Prime, strona 91, Attack Sequence:
11. The attack is now resolved.
12. Resolve active player efects that trigger “after the
attack is resolved” that do not involve making another
attack.
13. Resolve all inactive player efects that trigger “after
the attack is resolved.”
14. Resolve active player efects that trigger “after the
attack is resolved” that involve making an attack.


pozdrowienia
<<

Krychu

Posty: 151

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 16 sierpnia 2017, 21:03

Re: Pytania wszelakie mk. III

To ja mam takie pytanie: Mulg z Retaliatory Strike zostaje trafiony przez Satyxis Raiderkę. Dziewczyna go na crit hicie knockdownuje. Na hicie też triggeruje się Retaliatory Strike. Mogę go wypłacić czy nie?
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 1576

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 16 sierpnia 2017, 21:17

Re: Pytania wszelakie mk. III

Critical Knockdown - On a critical hit, the model hit becomes knocked down.

RETALIATORY STRIKE – If this model is hit by a melee attack made by an enemy model during your opponent’s turn, after that attack is resolved this model can immediately make one basic melee attack against that model. This model can make only one Retaliatory Strike per turn.

Pierwsze jest na "hit", a drugie jest na "after that attack is resolved". Raiderka przewraca jeszcze zanim rzuci obrażenia, a Mulg oddaje po całym ataku. Będąc knockdown nie można wykonywać ataków.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość