FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 1756

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 24 września 2017, 23:22

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak. Wszystkie ataki z Trample są równoczesne.
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 211

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 25 września 2017, 00:38

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czyli po prostu na końcu trampla wypłacam 1 berserk niezależnie od ilości zabitych modeli?
Obrazek
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 1756

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 25 września 2017, 08:31

Re: Pytania wszelakie mk. III

When this model destroys one or more models with a melee attack during its Combat Action

Tak wychodzi.
<<

Hakakken

Avatar użytkownika

Posty: 176

Dołączył(a): środa, 29 czerwca 2016, 19:27

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 5 października 2017, 19:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy E.Dominic Darius może się sam naprawić?

Że feetem nie, to jest napisane w tipsach na karcie.
Pytam o te *Repair D3+3 ?
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 6830

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 5 października 2017, 19:53

Re: Pytania wszelakie mk. III

A moze byc btb z samym soba? Odp. Nie nie moze
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Horus

Avatar użytkownika

Posty: 172

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 13:39

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 21 października 2017, 15:54

Re: Pytania wszelakie mk. III

1.czy feat Reznik'a 2 może tworzyć reakcję łańcuchową wybuchów? tzn zabijając model w unicie każdy który ginie od wybuchu też tworzy wybuch?
2.Black Industries ,Carapace : +4ARM vs RNG, czy spray to ignoruje ?
3.Sytuacja : Allegiant z Shifting Sands Stance zostaje zaatakowany i jest miss, odchodzi i dostaje Countercharge od jack'a(Lich Lord Venethrax) , czy ten sam jack moze sie dalej normalnie aktywować? (zrobić "kolejną" szarżę,biec,bić itp.?)
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 6830

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post sobota, 21 października 2017, 16:29

Re: Pytania wszelakie mk. III

2. nie spray nie ignoruje.
3. tak moze.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Torres

Avatar użytkownika

Posty: 5191

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 21 października 2017, 16:31

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. Nie. Feat odpala się tylko z ataków melee i ranged.
Obrazek Obrazek
Caine zrobi to lepiej.
<<

Horus

Avatar użytkownika

Posty: 172

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 13:39

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 21 października 2017, 21:05

Re: Pytania wszelakie mk. III

ok dziękii jeszcze jedno
1.czy jak podłącze Attendant Priest do Horgenhold Artillery Corps to odział ma dodatkowy +1 do movement'u?
2. czy do "take up" tez wchodzi?
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 211

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post niedziela, 22 października 2017, 14:10

Re: Pytania wszelakie mk. III

Prawdopodobnie nie możesz dodać ranked officera do weopon crew unit, ale lepiej jakby jakiś sędzia to potwiedził :D
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość