FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1443

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 30 listopada 2017, 18:56

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak, dawniej na battlecollege bylo to podane teraz tylki w niektorych przypadkach da sie to odnalesc
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

wemstar

Avatar użytkownika

Posty: 194

Dołączył(a): środa, 3 sierpnia 2016, 21:58

Frakcja: Khador

Post czwartek, 30 listopada 2017, 20:07

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy jak Valachev jest w oddziale ale sam odział też ma Oficera to kto nim zostaje?

//Edit
Dobra znalazłem odpowiedź:
https://privateerpressforums.com/showth ... ng-Officer
<<

necromanter

Avatar użytkownika

Posty: 104

Dołączył(a): sobota, 18 lipca 2015, 15:35

Lokalizacja: Gdańsk

Frakcja: Cryx

Post niedziela, 3 grudnia 2017, 13:52

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. Stare jak świat pytania dotyczące Covena: W przypadku feata zasięg mierzony jest od egregory, ale kto aktywuje feata, Egregora czy dowolna wiedźma? Co za tym idzie czy egregora/wiedźma może wykonać run i odpalić feata?
2. Czy machine wraith który pojawi się z wraith engine może wykonać normalnie ruch i combat action?
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 6841

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post niedziela, 3 grudnia 2017, 19:49

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. Wiedzma aktywuje wiec egregore moze pobiec.
2. Tak moze
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Horus

Avatar użytkownika

Posty: 173

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 13:39

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 15 grudnia 2017, 13:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. czy enliven aktywuje colossa?
2.z Perdition można pójśc colossem?
3.z Witch Hound można pójśc colossem?
4. Jak jeden model z unitu dostaje magical weapon i robi combine attack i on jest strzelcem to cały atak jest magiczny? czy nie można wykonać takiego ataku?
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 3301

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 15 grudnia 2017, 13:23

Re: Pytania wszelakie mk. III

1,2,3 NIE
4 - to jest śliska sprawa.
Jeden mówi tak, drugi mówi nie.
Tak samo jest też z cra i wykonujący olewa stealtha, a reszta nie.

Panowie jak to jest?
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 6841

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post piątek, 15 grudnia 2017, 13:30

Re: Pytania wszelakie mk. III

zalezy - atak jest magiczny bo wykonujacy ma magiczna bron.
W zapisach combineow jest tylko ze musisz byc w stanie trafic i wziac cel combine jako legalny target.
Tak wiec:
magiczny leader combine combiacy sie z niemagicznemu przeciwko incorpowi - aplikujemy bonusy z combine (bo mozemy trafiac modele incorp niemagicznymi atakami, ale ich nie zranimy)
magiczny leader combine range i niemagiczni pomagierzy vs jack pod piesnia choru - nie mamy bonusu z combine (bo niemagiczni nie moga obrac za cel jacka pod passage).
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
Poprzednia strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość