FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4247

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 15 grudnia 2017, 13:23

Re: Pytania wszelakie mk. III

1,2,3 NIE
4 - to jest śliska sprawa.
Jeden mówi tak, drugi mówi nie.
Tak samo jest też z cra i wykonujący olewa stealtha, a reszta nie.

Panowie jak to jest?
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7207

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post piątek, 15 grudnia 2017, 13:30

Re: Pytania wszelakie mk. III

zalezy - atak jest magiczny bo wykonujacy ma magiczna bron.
W zapisach combineow jest tylko ze musisz byc w stanie trafic i wziac cel combine jako legalny target.
Tak wiec:
magiczny leader combine combiacy sie z niemagicznemu przeciwko incorpowi - aplikujemy bonusy z combine (bo mozemy trafiac modele incorp niemagicznymi atakami, ale ich nie zranimy)
magiczny leader combine range i niemagiczni pomagierzy vs jack pod piesnia choru - nie mamy bonusu z combine (bo niemagiczni nie moga obrac za cel jacka pod passage).
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Ven

Avatar użytkownika

Posty: 1009

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2013, 10:03

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 18 grudnia 2017, 19:26

Re: Pytania wszelakie mk. III

W sumie jeden z niewielu krzaczków ;)

Czyli na stealtha to nie dziala czy dziala? - obie sytuacje odtworzyłem ale nie mam odpowiedzi . Legalnie może obrać za cel (czyli liczyć) i legalnie powinien spudłować (czyli nie liczyć ) ? ;)
ObrazekObrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7207

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 18 grudnia 2017, 19:58

Re: Pytania wszelakie mk. III

jak cos zakazuje to jest silniejsze. Czyli nie liczysz.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2067

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 18 grudnia 2017, 20:02

Re: Pytania wszelakie mk. III

Ven napisał(a):W sumie jeden z niewielu krzaczków ;)

Czyli na stealtha to nie dziala czy dziala? - obie sytuacje odtworzyłem ale nie mam odpowiedzi . Legalnie może obrać za cel (czyli liczyć) i legalnie powinien spudłować (czyli nie liczyć ) ? ;)

Jaki krzaczek?

Furthermore, a model that would automatically miss if attacking the target normally cannot participate in a combined ranged attack.
<<

Ven

Avatar użytkownika

Posty: 1009

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2013, 10:03

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 19 grudnia 2017, 00:44

Re: Pytania wszelakie mk. III

No w tej grze nie ma niedopowiedzeń ale nazwane zostało to krzakiem bo jest nieintuicyjne ;)
ObrazekObrazek
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4247

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 3 stycznia 2018, 11:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy focus mozna w kazdej chwili wyrzucic/ pozbyc sie?
Czy trzeba wydac ?
Pytanie do casterow oraz jackow.
Obrazek
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7456

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post środa, 3 stycznia 2018, 11:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Jacki musza zostawic jak zostanie. Caster moze zawsze zrzucic/wydac na leczenie siebie
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4247

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 3 stycznia 2018, 13:03

Re: Pytania wszelakie mk. III

A moge jackiem z dupy kupic atak za focus, wydac go I nie wykonac ataku bo np jednak nikogo nie ma w melee?
Obrazek
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7456

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post środa, 3 stycznia 2018, 13:13

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie da sie deklarowac niemozliwych do wykonania akcji:)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

Firen

Avatar użytkownika

Posty: 483

Dołączył(a): wtorek, 28 października 2014, 12:38

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 5 stycznia 2018, 02:11

Re: Pytania wszelakie mk. III

zawsze mozesz zadeklarowac run i pobiec o 0
Obrazek
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7456

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post piątek, 5 stycznia 2018, 08:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Ale tu kwestia ze juz po szarzy np. Zabil cel dwoma atakami a mial jeszcze na trzeci:)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1833

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 5 stycznia 2018, 16:58

Re: Pytania wszelakie mk. III

czy mogę położyć Puppet Masetera z Dunia Knot (trolls) na Miniona?
W zasadach nie napisane że nie mogę :)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7456

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post sobota, 6 stycznia 2018, 11:52

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie ma zapisu o friendly fraction model tylko model albo friendly model to mozesz:)

Raczej mozna bo mozna to tez uzyc na modelu przeciwnika:)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

Horus

Avatar użytkownika

Posty: 201

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 13:39

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 22 stycznia 2018, 01:14

Re: Pytania wszelakie mk. III

Witam, kilka pytań z ostatnich bitew(do upewnienia się)
1.circular vision - już nie pozwala szarżować 360?

2.czy można mieć na sobie czar self(np plus ARM) + animus bestii(np też +Arm) ("invocation of blood + Spiny Growith")

3.Hellmouth - czy macki mogą poruszać się i działać poza 8 CMD od HH?

4.Forsaken - jak ma 5 Furii i robi Blight Shroud to
a)ma 5 atacków(2d6) z siłą 8
b)1 atak z siłą 8
c)1 atack(2 d6) z siłą 8 +5 d6?

5.vengeance odpala countercharge?

6.czy kroś ma link do zgromadzonych różnic hord pomiędzy mk2 i mk3?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości