FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4342

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 4 lutego 2018, 15:10

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak, vayl
Obrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1335

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 5 lutego 2018, 00:17

Re: Pytania wszelakie mk. III

Krawat napisał(a):Wersja a)

Ja też mam pytanie. Anytime at the activation - jak jest z bieganiem i takimi zdolnościami. Z tego co pamiętam Kodiaki khadoru mogą biec i pierdnąć dymem ? Czy to prawda ?

K.

Krawat Dokladnie jest tak jak mowi Enc. Kodiak moze walnac dymem po tramplu albo np po udanej szarży. Po biegu jego aktywacja sie kończy. Czasem dostajesz jeszcze np repo albo aparycje na albo energizera i mozesz probowac cos z tym Jackiem jeszcze porobic.
<<

Krychu

Posty: 305

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 5 lutego 2018, 09:19

Re: Pytania wszelakie mk. III

chyba możesz też pierdnąć, a potem pobiec (w tej kolejności, bo zazwyczaj bieg/spalona szarża kończy aktywację). Analogicznie jak z aurą kamienia trollowego - możesz ją uruchomić, a potem pobiec.
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1335

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 5 lutego 2018, 11:47

Re: Pytania wszelakie mk. III

Krychu napisał(a):chyba możesz też pierdnąć, a potem pobiec (w tej kolejności, bo zazwyczaj bieg/spalona szarża kończy aktywację). Analogicznie jak z aurą kamienia trollowego - możesz ją uruchomić, a potem pobiec.

Yup taki wariant tez dziala ale raczej wolalbym ukryć Jacka za chmura a nie wybiegac z niej :D Troche zalezy co mam za soba ale tak jest to mozliwe.
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 336

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post wtorek, 6 lutego 2018, 19:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Daje superiority na jacka (żeby miał steady). Następnie podchodzę maruderkiem i wale mu w dupe z combosmita. Slammuje go o te D6.

Pytanie: Czy ten slamniety jack, który nie został przewrócony (bo superiority) może szarżować/biec itp ?
Obrazek
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2101

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 6 lutego 2018, 21:38

Re: Pytania wszelakie mk. III

If a slammed model cannot be knocked down it must still forfeit its Normal Movement or Combat Action if it activates later in a turn in which it was slammed.
<<

necromanter

Avatar użytkownika

Posty: 160

Dołączył(a): sobota, 18 lipca 2015, 15:35

Lokalizacja: Gdańsk

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 12 lutego 2018, 20:57

Re: Pytania wszelakie mk. III

Pytanie z dzisiejszej gry, nie mogłem doszukać się tego w zasadach:
Czy jak model ma obniżony SPD np. z czaru to może szarżować ? Kiedyś nie mógł, ale czy to zniknęło wraz z MKIII, czy tylko słabo szukałem ?
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1676

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 12 lutego 2018, 21:15

Re: Pytania wszelakie mk. III

Zniknęło. Może szarżować.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

IksuKB

Avatar użytkownika

Posty: 47

Dołączył(a): wtorek, 23 kwietnia 2013, 12:27

Post wtorek, 13 lutego 2018, 10:02

Re: Pytania wszelakie mk. III

Co następuje pierwsze: położenie pod'a ze stormwalla, czy countercharge?
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1855

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 14 lutego 2018, 09:35

Re: Pytania wszelakie mk. III

Countercharge
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 830

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post środa, 14 lutego 2018, 09:48

Re: Pytania wszelakie mk. III

najpierw kontrszarża, bo następuje gdy kończysz advance, a poda wystawiasz w dowolnym momencie po advansie
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 830

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post czwartek, 15 lutego 2018, 23:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Kiedy i jak dokładnie używa się geomancji. Niby na karcie niema zaznaczonego że to jest akcja za to jest adnotacja że w trakcie aktywacji, jednak w podręczniku na s.71 w pierwszym akapicie jest że modele z magick ability używają jej jako akcje lub atak specjalny. no i teraz jak to w końcu działa.
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

Elros

Avatar użytkownika

Posty: 1655

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10

Lokalizacja: Szczecin

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post piątek, 16 lutego 2018, 01:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Geomancja może być użyta przed ruchem, po ruchu, przed szarżą, po udanej szarży, po tramplu. Geomancja nie jest akcją z magic ability, tylko forcem.
Dziekan WTC2016 napisał(a):To nie ma prawa się nie udać
<<

Zbik

Avatar użytkownika

Posty: 327

Dołączył(a): poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 13:48

Lokalizacja: Gdańsk

Frakcja: Circle Orboros

Post piątek, 16 lutego 2018, 10:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy geomancja działa pod Featem eHaley ? W sensie można się ruszyć i czarować ?
Obrazek
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 902

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post piątek, 16 lutego 2018, 10:44

Re: Pytania wszelakie mk. III

Zbik napisał(a):Czy geomancja działa pod Featem eHaley ? W sensie można się ruszyć i czarować ?


Tak, tak samo jak warcaster/warlock może czarować - nie jest to elementem jego combat action
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość