FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 836

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post środa, 14 lutego 2018, 09:48

Re: Pytania wszelakie mk. III

najpierw kontrszarża, bo następuje gdy kończysz advance, a poda wystawiasz w dowolnym momencie po advansie
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 836

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post czwartek, 15 lutego 2018, 23:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Kiedy i jak dokładnie używa się geomancji. Niby na karcie niema zaznaczonego że to jest akcja za to jest adnotacja że w trakcie aktywacji, jednak w podręczniku na s.71 w pierwszym akapicie jest że modele z magick ability używają jej jako akcje lub atak specjalny. no i teraz jak to w końcu działa.
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

Elros

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 1668

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10

Lokalizacja: Szczecin

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post piątek, 16 lutego 2018, 01:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Geomancja może być użyta przed ruchem, po ruchu, przed szarżą, po udanej szarży, po tramplu. Geomancja nie jest akcją z magic ability, tylko forcem.
Dziekan WTC2016 napisał(a):To nie ma prawa się nie udać
<<

Zbik

Avatar użytkownika

Posty: 316

Dołączył(a): poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 13:48

Lokalizacja: Gdańsk

Frakcja: Cricle Orboros

Post piątek, 16 lutego 2018, 10:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy geomancja działa pod Featem eHaley ? W sensie można się ruszyć i czarować ?
Obrazek
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 789

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Cricle Orboros

Post piątek, 16 lutego 2018, 10:44

Re: Pytania wszelakie mk. III

Zbik napisał(a):Czy geomancja działa pod Featem eHaley ? W sensie można się ruszyć i czarować ?


Tak, tak samo jak warcaster/warlock może czarować - nie jest to elementem jego combat action
<<

Horus

Avatar użytkownika

Posty: 201

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 13:39

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 19 lutego 2018, 13:22

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. czy można tramplować swoje modle? (pierwszy tramplowany jest własny)
2.czy jak na Bethayne1 zostanie rzucony Blizzard(succubus) i wejdzie do Belphagor'a to na Belphagorze zostaje chmurka czy znika?
3. czy można łączyć combine 2 różnych broni? tzn np mounta i Cavalry Spear żeby mieć bonus ? i jak na jednej jest dodatkowa kośc a na drugiej nie to i tak bonusy sie dolicza? np Praetorian Ferox (po skoku robi CmA z mountem, i bije bronią na 3 kostkach?
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 2801

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 19 lutego 2018, 13:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. Tak, bo Trample nie ma celu.
2. Przechodzi bo, "Any effects on Bethayne when she melds are applied to Belphagor."
3. Ogólnie można łączyć różne bronie. Atak wykonuje jeden model jedną bronią, reszta modeli tylko suportuje. Czyli bonusy liczysz od tego jednego modelu, a reszta dodaje +X/+X. Natomiast by CMA miał bonus z szarży wszystkie ataki połączone muszą być szarżowe (dodatkowy zapis w zasadach).
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

Horus

Avatar użytkownika

Posty: 201

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 13:39

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 20 lutego 2018, 15:42

Re: Pytania wszelakie mk. III

dzięki,
3. po szarży jest jasne tylko mnie zastanawiało czy taki atakujący bronią ma dodatkową kostkę za support mount"a(po skoku) on bije na 2 a kotek na 3 ;)
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 975

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 20 lutego 2018, 15:46

Re: Pytania wszelakie mk. III

Horus napisał(a):dzięki,
3. po szarży jest jasne tylko mnie zastanawiało czy taki atakujący bronią ma dodatkową kostkę za support mount"a(po skoku) on bije na 2 a kotek na 3 ;)


Atakujący bronią nie ma dodatkowej kości bo kot ma. Ale za to on może zaatakować z kota z dodatkową kością i dostać +1 od gościa obok bijącego bronią a potem na odwrót. Model obok atakuje z kota a 1 model poświęca atak z bronią żeby wzmonić atak mounta.
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

Sfetrovsky

Avatar użytkownika

Posty: 552

Dołączył(a): niedziela, 25 października 2015, 16:14

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Skorne

Post środa, 21 lutego 2018, 00:21

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy jeżeli po ruchu szarżowym, ale przed atakiem rzucam Flashing Blade i zabijam swój cel, to palę szarżę czy mogę normalnie kontynuować aktywację?
We have no gods, only battle. In war is the spirit forged.
Heavyhands napisał(a):Assembling the Skorne battlebox is a necessary part of the experience of playing Skorne. You gain power through pain and suffering.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość