FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 2974

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 3 marca 2018, 13:24

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. Bestia przy frenzy zaczyna od shake'owania efektów za darmo i potem normalnie szarżuje.
2. Tak
3. Wskrzeszają normalnie.
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2075

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 3 marca 2018, 14:39

Re: Pytania wszelakie mk. III

Simon99 napisał(a):1. Bestia przy frenzy zaczyna od shake'owania efektów za darmo i potem normalnie szarżuje.

Może zrobić *Armor-Piercing w ramach tego ataku?
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 874

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post sobota, 3 marca 2018, 18:05

Re: Pytania wszelakie mk. III

Horus napisał(a):1.bestia która jest KD i nie zdała THR, normalnie wstaje i bije/podchodzi? (możę zrobić *atack? np armor P. Angelius?)
2.czy Revenant Crew of the Atramentous wskrzeszają też WA?
3.jeśli zabije sie lidera Revenant Crew of the Atramentous to i tak mogą w swojej turze normalnie wskrzeszać ?


Encaitar napisał(a):
Simon99 napisał(a):1. Bestia przy frenzy zaczyna od shake'owania efektów za darmo i potem normalnie szarżuje.

Może zrobić *Armor-Piercing w ramach tego ataku?


"A frenzied warbeast never makes special attacks. It chooses the initial melee attacks option and makes one attack with its highest POW melee weapon. The attack has boosted attack and damage rolls. The warbeast cannot make any additional attacks."
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1039

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 3 marca 2018, 18:16

Re: Pytania wszelakie mk. III

Musza napisał(a):
Horus napisał(a):1.bestia która jest KD i nie zdała THR, normalnie wstaje i bije/podchodzi? (możę zrobić *atack? np armor P. Angelius?)
2.czy Revenant Crew of the Atramentous wskrzeszają też WA?
3.jeśli zabije sie lidera Revenant Crew of the Atramentous to i tak mogą w swojej turze normalnie wskrzeszać ?


Encaitar napisał(a):
Simon99 napisał(a):1. Bestia przy frenzy zaczyna od shake'owania efektów za darmo i potem normalnie szarżuje.

Może zrobić *Armor-Piercing w ramach tego ataku?


"A frenzied warbeast never makes special attacks. It chooses the initial melee attacks option and makes one attack with its highest POW melee weapon. The attack has boosted attack and damage rolls. The warbeast cannot make any additional attacks."


Oprócz tego o "boosted damage rolls" się zgadza. To jest tylko jak się ruszy ponad 3"
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

Horus

Avatar użytkownika

Posty: 201

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 13:39

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 3 marca 2018, 23:11

Re: Pytania wszelakie mk. III

czy Animus Spiny Growth działa (zadaje DMG) gdy sie rzuca Karasiem?
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 874

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 4 marca 2018, 00:41

Re: Pytania wszelakie mk. III

Horus napisał(a):czy Animus Spiny Growth działa (zadaje DMG) gdy sie rzuca Karasiem?


tak, każdy power attack jest traktowany jako melee attack
<<

Quar

Avatar użytkownika

Posty: 19

Dołączył(a): wtorek, 16 lutego 2016, 09:38

Lokalizacja: Rebelia Łomianki

Frakcja: Skorne

Post niedziela, 4 marca 2018, 14:57

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mam takie pytanko; w styczniu wyszły Updated Theme Forces January 2018 i w tejmie Winds of Death dla skornu za każde 20pt be i venatorów dostaje się weapon crew albo venator solosa (czyli Dakar bo nie ma innych). W war roomie (aktualny) i na wielu jeszcze listach turniejowych można brać/biorą normalnie tak jak było wcześniej dowolnego solo ze skornu (stara wersja tejma). Czy w takim razie te tejmy ze stycznia są aktualne i przeznaczone do gry i wynika to jeszcze z faktu, że nie wszystko się updatowało/przyjęło? Z góry dzięki za odpowiedź.
<<

QcDWG

Posty: 1553

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post niedziela, 4 marca 2018, 15:04

Re: Pytania wszelakie mk. III

Zasady z war rooma sa zawsze najbardziej aktualne, a tam poprawili tego misclicka
<<

Pablitto

Posty: 21

Dołączył(a): sobota, 4 listopada 2017, 13:42

Frakcja: Cryx

Post niedziela, 4 marca 2018, 17:18

Pytanie

Witajcie ,
Mam takie pytanie odnośnie terenów , np:
P1.Czy w jaki kolwiek sposób mogę oddziaływać na domek?
1.1 zniszczyć go
1.2 rzucić na niego czar ?
P2. Podpalić las ?
P3. Skorodowac jezioro ?

Itd
<<

manwe

Posty: 68

Dołączył(a): poniedziałek, 20 kwietnia 2015, 20:23

Lokalizacja: Český Těšín

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post niedziela, 4 marca 2018, 17:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

nie :)
<<

Shonsu

Posty: 1634

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post niedziela, 4 marca 2018, 18:42

Re: Pytania wszelakie mk. III

Może mi ktoś wyjaśnić feata Jagi? Chodzi o to że muszę usunąć jeden model w danym miejscu (5'' bąblu) czy jeden model na każdy wybrany?

Przykład 1
Wybieram wszystkie d3+5 modeli w 5'' od totem huntera. Zdejmuję totem huntera i wszystkie dostają z 15 pow?

Przykład 2
Chcę wybrać modele w dwóch miejscach stołu. Np. 3 na lewej flance 3 na prawej. Czyli wystarczy użyć tu dwóch solosów (zakładając że każda z tych grupek modeli znajdzie się 5'' od danego solosa)?
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7457

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post niedziela, 4 marca 2018, 19:41

Re: Pytanie

Pablitto napisał(a):Witajcie ,
Mam takie pytanie odnośnie terenów , np:
P1.Czy w jaki kolwiek sposób mogę oddziaływać na domek?
1.1 zniszczyć go
1.2 rzucić na niego czar ?
P2. Podpalić las ?
P3. Skorodowac jezioro ?

Itd


Vlad czarem może chyba usunąć chmurę i to wszystko:)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2075

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 4 marca 2018, 20:46

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shonsu napisał(a):Może mi ktoś wyjaśnić feata Jagi? Chodzi o to że muszę usunąć jeden model w danym miejscu (5'' bąblu) czy jeden model na każdy wybrany?

Przykład 1
Wybieram wszystkie d3+5 modeli w 5'' od totem huntera. Zdejmuję totem huntera i wszystkie dostają z 15 pow?

Przykład 2
Chcę wybrać modele w dwóch miejscach stołu. Np. 3 na lewej flance 3 na prawej. Czyli wystarczy użyć tu dwóch solosów (zakładając że każda z tych grupek modeli znajdzie się 5'' od danego solosa)?

Jeden usuwasz za jeden wybrany oraz model usuwany ma być w 5 calach od wybranego. Tak należy rozumieć drugie zdanie feat'a. Przy okazji zapis daje opcję wybrać do d3+5 modeli więc można odpalić feat'a na jeden model albo zero jeśli ktoś ma ochotę ;)
<<

Pablitto

Posty: 21

Dołączył(a): sobota, 4 listopada 2017, 13:42

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 5 marca 2018, 00:30

Re: Pytanie

Kat napisał(a):
Pablitto napisał(a):Witajcie ,
Mam takie pytanie odnośnie terenów , np:
P1.Czy w jaki kolwiek sposób mogę oddziaływać na domek?
1.1 zniszczyć go
1.2 rzucić na niego czar ?
P2. Podpalić las ?
P3. Skorodowac jezioro ?

Itd


Vlad czarem może chyba usunąć chmurę i to wszystko:)


Strasznie słabo ;( dzięki
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7221

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 5 marca 2018, 09:59

Re: Pytania wszelakie mk. III

@Pablitto - dla zasad turniejowych to nie jest slabo - nikt Ci nie broni zrobic home rule bys mial wplyw na teren. (btw. w takim team yankee jakos nawalamy artyleria w budynki a te nadal stoja... to jest dopiero strasznie slabe ;) )
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości