FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1586

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 15 kwietnia 2018, 23:28

Re: Pytania wszelakie mk. III

Musza napisał(a):
DaGreenBoy napisał(a):3. czy po tramplu mogę dokupić ataki strzeleckie jak mam Reload?


tylko jeśli masz dual attack

dzieki
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1586

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 21:05

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shrike trampluje z pow 11, ale jak mial od gorka1 Dark S. -2 Arm.To ataki trample ma z pow 13 tak?
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Vampaj

Posty: 1073

Dołączył(a): piątek, 11 lipca 2014, 07:38

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 21:09

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie do końca bo trample rozpatrujesz w momencie jak model już skonczy tramplować. Ergo jeśli po tramplu model bedzie w jego mele range to bedzie miał -2 do arma
ObrazekObrazekObrazek
<<

Krychu

Posty: 241

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 16 kwietnia 2018, 22:12

Re: Pytania wszelakie mk. III

DaGreenBoy napisał(a):
Musza napisał(a):
DaGreenBoy napisał(a):3. czy po tramplu mogę dokupić ataki strzeleckie jak mam Reload?


tylko jeśli masz dual attack

dzieki


Możesz też wypalić po tramplu initiale strzeleckie jak masz dual attack (nie musisz dokupywać - Dozer & Smigg tak ma).
<<

Krissos

Avatar użytkownika

Posty: 1431

Dołączył(a): środa, 13 marca 2013, 22:11

Lokalizacja: Tri City Best City

Frakcja: Cryx

Post wtorek, 17 kwietnia 2018, 09:41

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. Wiem, że to pewnie było sto razy pytane i dyskutowane, ale jak działa Eiriss vs Coven?

2. Czy feedback faktycznie można zdjąć FOCiem? To jest 1 dmg, a FOC podnosi armor o 5?

3. Czy jeżeli ktoś shild guarduje atack, to czy przerywa mi to chain? Czy teraz muszę strzelać w model, który użył shieldguarda, żeby kontynuować, czy przepadło?
http://s1251.photobucket.com/user/Krissos/library/
Obrazek

from Battle College napisał(a):Egregore
Weapons and Attacks
•None. It just floats there, silently judging you.
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 7082

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 17 kwietnia 2018, 10:21

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. Eiryss nie dziala na coven.
2. FOC nie podnosi Armora. FOC PREVENTUJE 5 punktow dmgu - wiec moze tez spreventowac 1 punkt
3. jesli ktos shieldguarduje to musisz trafiac ten model co shieldguardowal by miec chain. jak zshieldguarduja drugi strzal to nie masz chaina
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
Poprzednia strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość