FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 2801

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post wtorek, 8 maja 2018, 15:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Może.
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

Krissos

Avatar użytkownika

Posty: 1490

Dołączył(a): środa, 13 marca 2013, 22:11

Lokalizacja: Tri City Best City

Frakcja: Cryx

Post środa, 9 maja 2018, 09:11

Re: Pytania wszelakie mk. III

Takie pytanie bo wiem, że na przykład, nie można uciec Admonition od place effectu jak na przykład Jump, Czy shadowstep itp, ale z ciekawości, są jakieś spelle czy umiejki które pozwalają na taką ucieczkę?
http://s1251.photobucket.com/user/Krissos/library/
Obrazek

from Battle College napisał(a):Egregore
Weapons and Attacks
•None. It just floats there, silently judging you.
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 2801

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post środa, 9 maja 2018, 09:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Chyba nie ma. Musiałby być wording pt. "enters within 2" of this model" czyli analogiczny wording jak przy covering fire (który się triggeruje na jumpach i place'ach).
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

LosKamilos

Avatar użytkownika

Posty: 419

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 19:11

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: -

Post piątek, 11 maja 2018, 00:24

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy ruchy z Overtake i Warpatha się stackują, czy wykluczają (jak Sprint i Reposition)?
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1619

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 11 maja 2018, 00:43

Re: Pytania wszelakie mk. III

Stackuja.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Krychu

Posty: 284

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 11 maja 2018, 08:53

Re: Pytania wszelakie mk. III

Kevin napisał(a):Stackuja.


Kromac1+Ghetorix OP! ;)
<<

Shonsu

Posty: 1595

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post piątek, 11 maja 2018, 21:27

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy "enters or ends activation" w przypadku np. Razor Wall oznacza że model który wejdzie w to pole i tam zostanie dostaje 2 rany czy jedną?
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2030

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 11 maja 2018, 21:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

Wchodząc dostaje i jak zostanie to drugiej nie obrywa.
<<

Shonsu

Posty: 1595

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post sobota, 12 maja 2018, 09:28

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dzięki.

A jeszcze taka sytuacja: incorp wchodzi w covering fire, wypłaca atak i tam zostaje. Czy dostaje dmg na koniec aktywacji, czy nie dostaje wcale bo liczy się tylko pierwszy trigger a wtedy był incorpem?
<<

Elros

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 1668

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10

Lokalizacja: Szczecin

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post sobota, 12 maja 2018, 10:09

Re: Pytania wszelakie mk. III

Powiedzialbym ze nie dostanie bomby, bo zgodnie z wordingiem Entering OR ending their activation. W momencie kiedy trigger wchodzi na wejscie nie bedzie go na koniec aktywacji
Dziekan WTC2016 napisał(a):To nie ma prawa się nie udać
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość