FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1833

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 20 września 2018, 14:14

Re: Pytania wszelakie mk. III

Ktoś coś?

Taka zasada:
White Squall - Cost 3, 8" range, POW 12

Instead of suffering a normal damage roll, a non-incorporeal model hit by White Squall is thrown d6" directly away from the spell's point of origin and suffers a POW 12 damage roll. The throw does not deviate. Collateral damage, if any, is also POW 12.

Takie pytnako:
Mogę rzucić:
1.każdą bazą bo to z czaru( z wyjatkiem HB)
2. wszystkim bo nic nie zapobiega rzucaniu( z wyjatkiem HB)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

QcDWG

Posty: 1537

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 20 września 2018, 15:21

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czytam to juz 4 razy i nie rozumiem róznicy między punktem 1 i 2
<<

Chomik

Posty: 3305

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:29

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 20 września 2018, 19:13

Re: Pytania wszelakie mk. III

DGB - rzucasz ten czar z dowolnego modelu ktory moze go rzucic (babka z trojcy, dj, caster przez arc node, scarlock, caster z siebie) i rzucasz dowolnym modelem ktorego zasady nie zabraniaja nim rzucic ;).
Ludzie twierdzący że orboros jest broken cierpią na chroniczny zanik zdrowego rozsądku ;)
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1833

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 20 września 2018, 22:48

Re: Pytania wszelakie mk. III

Chomik napisał(a):DGB - rzucasz ten czar z dowolnego modelu ktory moze go rzucic (babka z trojcy, dj, caster przez arc node, scarlock, caster z siebie) i rzucasz dowolnym modelem ktorego zasady nie zabraniaja nim rzucic ;).

Dzieki
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1833

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 20 września 2018, 22:50

Re: Pytania wszelakie mk. III

QcDWG napisał(a):Czytam to juz 4 razy i nie rozumiem róznicy między punktem 1 i 2

1 dotyczy wielkosci bazy ,b normalny rzut mowi.ze rowna lub mniejsza. Wyj HB
2 dotyczy zasad zapobiegajacym rzutowi.tj nie znalazlem takowej co by zabraniala wyj HB
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Shonsu

Posty: 1630

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 24 września 2018, 09:13

Re: Pytania wszelakie mk. III

Pytanie o Emergence Projector. Czy ja dobrze rozumiem, że jego serwitory nie mogą się wogole ruszyć? Czyli że jakby np. chciał mieć wszystkie trzy bonusy i się ruszyć to blokuje sobie drogę albo musi wykonywać jakieś wygibasy z ustawieniem się? :)
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4247

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 24 września 2018, 09:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Jeśli ta nazwa to BE cocu to on sie rusza i dopiero stawia te kulki, wiec raczej luz.
Chyba ze mowisz o repo pod matką, to musi sprytnie ustawic.
Obrazek
<<

Shonsu

Posty: 1630

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 24 września 2018, 09:24

Re: Pytania wszelakie mk. III

BE cocu. Aaa ok, myślałem że usuwa i odrazu wstawia na początku aktywacji.
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 2823

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 24 września 2018, 09:25

Re: Pytania wszelakie mk. III

Usuwasz je przed ruchem i stawiasz po ruchu, więc nie ma problemu.
Jak wspomniał Dziekan jedyny problem to Reposition jeśli będziesz miał je pod Aurorą lub Matką
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 830

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post poniedziałek, 24 września 2018, 11:39

Re: Pytania wszelakie mk. III

Problem w sumie pozorny bo ja chcesz to wystawiasz kulki tuż przy końcu arku i wszystkie trzy każda w innym arku rozłożone są w około 120 stopniach kąta. Swobodnie można się repozycjonować jeśli nie miało się laga mózgu przy stawianiu kulek.
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

kaputek0

Posty: 22

Dołączył(a): niedziela, 15 marca 2015, 21:30

Frakcja: Cryx

Post czwartek, 27 września 2018, 14:17

Re: Pytania wszelakie mk. III

Grając theme force Black industries mam z carapace +4 do arm przeciwko ranged attack damage rolls czy jeżeli dostanę hita z man-o-war siege chariot z heavy gun który ma zasadę Smite to mam +4 czy nie.A model directly hit by this attac can be slammed d6 directly away from this model.The pow of collateral dmg is equal to the pow of this weapon.
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1033

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 27 września 2018, 14:35

Re: Pytania wszelakie mk. III

kaputek0 napisał(a):Grając theme force Black industries mam z carapace +4 do arm przeciwko ranged attack damage rolls czy jeżeli dostanę hita z man-o-war siege chariot z heavy gun który ma zasadę Smite to mam +4 czy nie.A model directly hit by this attac can be slammed d6 directly away from this model.The pow of collateral dmg is equal to the pow of this weapon.


Trafiony z działa ma +4 bo to ranged attack. Modele w które wpadnie i dostają collateral z slamma już nie bo w nie nikt nie strzelał.
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

kaputek0

Posty: 22

Dołączył(a): niedziela, 15 marca 2015, 21:30

Frakcja: Cryx

Post czwartek, 27 września 2018, 17:35

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mój oponent się nie zgadza i twierdzi że dzialo zadaje colletaral dmg
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1033

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 27 września 2018, 18:51

Re: Pytania wszelakie mk. III

kaputek0 napisał(a):Mój oponent się nie zgadza i twierdzi że dzialo zadaje colletaral dmg


To niech przeczyta o "slam" w zasadach z naciskiem na to co to collateral :D

The slammed
model then suffers a damage roll determined by the spell
or attack that caused the slam.

Range attack raczej zadaje ranged attack damage :D
Jest wyraźnie zaznaczone, że collateral dostają pozostałe modele

If a slammed model contacts a model with an equal or
smaller base or moves through a model with a smaller base,
the contacted model becomes knocked down (p. 61) and
suffers a collateral damage
roll determined by the spell or
attack that caused the slam. A contacted model with a larger
base does not suffer collateral damage and is not knocked
down. Resolve any collateral damage simultaneously with
the damage resulting from the spell or attack that caused the
slam (see “Simultaneous Effects,” p. 43).
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

QcDWG

Posty: 1537

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 27 września 2018, 19:14

Re: Pytania wszelakie mk. III

Widzisz whydak, z cytatem od razu lepiej xD
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości