FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 306

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post środa, 10 października 2018, 22:28

Re: Pytania wszelakie mk. III

Crushing Weight – When it charges, this model is not required to move at least 3˝ to make impact attacks. Instead of making impact attacks only once, this model can make impact attacks each time it contacts a model for the first time during its charge.


Taka sytuacja:
Obrazek

Dorożka szarżuje złego cygnarskiego jacka "X" po drodze zderzając się z modelem nr 1 wykonuje impact ataki wszystkim w swoim 0,5" rangu czyli vs model nr 2 oraz X.

Ginie model nr 1. Wózek pędzi dalej robi kontakt z modelem nr 2 i znów wykonuje impacty vs. model nr 2 oraz X?

I tak samo ginie model nr 2, dorożka dobiega b2b do celu swojej szarży i ponownie wypłaca impacty X ?
Obrazek
<<

Shonsu

Posty: 1633

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post czwartek, 11 października 2018, 08:47

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tantal - tak to działa.

Teraz moje pytanie o reel in kontra hyper agressive:

Zakładając że był damage - czy najpierw dostawiam gobbera do podstawki celu czy najpierw jest ruch z hyper agressive?
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1835

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 11 października 2018, 12:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tantal napisał(a):
Crushing Weight – When it charges, this model is not required to move at least 3˝ to make impact attacks. Instead of making impact attacks only once, this model can make impact attacks each time it contacts a model for the first time during its charge.


Taka sytuacja:
Obrazek

Dorożka szarżuje złego cygnarskiego jacka "X" po drodze zderzając się z modelem nr 1 wykonuje impact ataki wszystkim w swoim 0,5" rangu czyli vs model nr 2 oraz X.

Ginie model nr 1. Wózek pędzi dalej robi kontakt z modelem nr 2 i znów wykonuje impacty vs. model nr 2 oraz X?

I tak samo ginie model nr 2, dorożka dobiega b2b do celu swojej szarży i ponownie wypłaca impacty X ?

A impactow nie wyplaca sie raz?
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1667

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 11 października 2018, 12:38

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie na dorożkach Khadoru i Trolli
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Leirual

Avatar użytkownika

Posty: 765

Dołączył(a): sobota, 5 października 2013, 15:27

Lokalizacja: Rumia City

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 11 października 2018, 13:44

Re: Pytania wszelakie mk. III

Stationary

1. Czy jak model dostaje stationary podczas swojej tury (np zabijajac cos bedacego w feacie Ghyrrshylda) to po tym ataku moze jeszcze atakowac dalej jezeli mialby wiecej atakow?
2. Czy bedzie mogl wykonac sprint, albo repo?
3. Czy przestaje wiazac w melee inne rzeczy i tym samym koledzy z armii moga w te inne rzeczy strzelac bez -4 to hit?
4. Czy moze to natychmiast zdropowac za focus/furie?
You blow up one star and suddenly everyone expects you to walk on water...

Cards (April 2015): https://www.dropbox.com/sh/i57t5yia1sg0 ... -X1Na?dl=0

ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1667

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 11 października 2018, 13:48

Re: Pytania wszelakie mk. III

1-3 - zależy od zapisu tego kiedy dostaje stationary. Czy od razu po pierwszym ataku jak np. W featcie EBorki czy pod koniec aktywacji.
4 - Nie
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Leirual

Avatar użytkownika

Posty: 765

Dołączył(a): sobota, 5 października 2013, 15:27

Lokalizacja: Rumia City

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 11 października 2018, 14:10

Re: Pytania wszelakie mk. III

"When an enemy model without immunity: cold destroys or removes from play one or more friendly models... the enemy model becomes stationary for one round after the attck is resolved."
Wiec zakladam ze zaraz po zabiciu czegokolwiek ma freeza i konczy aktywacje i nie wiaze i nie sprintuje (pomimo ze zabil)
You blow up one star and suddenly everyone expects you to walk on water...

Cards (April 2015): https://www.dropbox.com/sh/i57t5yia1sg0 ... -X1Na?dl=0

ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1667

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 11 października 2018, 14:21

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak. Nie ma zapisu, że po zakończeniu aktywacji, triggerem jest destroy/rfp.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4264

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 11 października 2018, 21:54

Re: Pytania wszelakie mk. III

mam pytanie o galleona
powiedzmy ze jest on w walce z jackiem.
czy galleon moze zrobic to wszystko ? :

1. postrzelac z działek w jacka z ktorym jest w walce lub poza walke
2. strzelic harpunem w jacka z ktorym jest w walce
3. bic wrecz tego jacka?

i teraz , czy jak przyciagne harpunem, to trace melee initiale?
jesli nie, to czy po przyciiagnieciu mam tez atak z drugiej broni melee?
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7218

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post piątek, 12 października 2018, 07:50

Re: Pytania wszelakie mk. III

wszystko co powiedziales jest legalna aktywacja galeona ale tracisz melee initiale bo zdecywales ze w tej aktywacji bedziesz strzelal wiec przysluguja Ci tylko strzeleckie initiale. Drag daje jeden darmowy melee i reszte musisz dokupic
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4264

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 12 października 2018, 08:36

Re: Pytania wszelakie mk. III

Wielkie dzieki
Obrazek
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 830

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post piątek, 12 października 2018, 13:23

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tylko że aby drag zadziałał musisz zranić cel bo bez tego nie będzie ataku ani możliwości ich dokupienia. Z ciekawostek w zaszłej edycji po wypowiedzi infernala można był odpalić dodatkowe ataki po trafieniu w nieprzesuwalny model w meel range boo było to traktowane jako przesunięcie o 0". I chyba nadal tak jest.
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4264

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 12 października 2018, 13:29

Re: Pytania wszelakie mk. III

o prosze, moze ktos potwierdzic ten drag na 0 cali ?
fajnie jakby tak bylo
Obrazek
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2073

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 12 października 2018, 15:24

Re: Pytania wszelakie mk. III

Warunkiem możliwości dokupienia dodatkowych ataków jest wykonanie ataku bezpośrednio po dragu (tego darmowego). Jeśli się ma prawo go wykonać to wszystko idzie gładko. Tylko jeśli z jakiegoś powodu nie będzie tego ataku nie będzie można dokupować innych. Nadal tak jest.
<<

Shonsu

Posty: 1633

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post piątek, 12 października 2018, 18:33

Re: Pytania wszelakie mk. III

sHEPT napisał(a):Tylko że aby drag zadziałał musisz zranić cel bo bez tego nie będzie ataku ani możliwości ich dokupienia. Z ciekawostek w zaszłej edycji po wypowiedzi infernala można był odpalić dodatkowe ataki po trafieniu w nieprzesuwalny model w meel range boo było to traktowane jako przesunięcie o 0". I chyba nadal tak jest.


Srogo. Masz może link do tego? Wydaje mi się że taka ułańska interpretacja że model nieprzesuwalny liczy się jak poruszony moze mieć sporo konsekwencji dla comb z pushami, slamami, throwami. Warto by zobaczyć czy aktualne i co dokładnie napisał.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości