FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1935

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 19 października 2018, 03:12

Re: Pytania wszelakie mk. III

Encaitar napisał(a):
up to 6" beyond your deployment zone

Oznacza, że 6'' ponad normalne rozstawienie 7 lub 10 cali. Analogiczny zapis jak przy AD.

Dzieki
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Shonsu

Posty: 1691

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post piątek, 19 października 2018, 08:31

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shonsu napisał(a):Teraz moje pytanie o reel in kontra hyper agressive:

Zakładając że był damage - czy najpierw dostawiam gobbera do podstawki celu czy najpierw jest ruch z hyper agressive?


Wie ktoś?
<<

galahar

Avatar użytkownika

Posty: 443

Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 00:43

Frakcja: Skorne

Post piątek, 19 października 2018, 10:22

Re: Pytania wszelakie mk. III

Active or Inactive Player
If a model is making an attack, its controller is the active
player. If no model is making an attack, the active player is
the player whose turn it is. In both cases, the other player is
the inactive player. When resolving effects that occur “after
the attack is resolved,” the active and inactive players remain
the same as during the attack until all effects triggered by the
attack (see below) are resolved.

Triggers
Some rules will describe conditional effects, also referred
to as “triggered” effects. These rules will typically describe
the trigger condition, the timing of the trigger, the resulting
effect, and the timing of the resolution of this effect. If no
specific timing is described, the effect is resolved upon the
trigger condition being met.
If a triggered effect contains an optional part, indicating the
player “can” do something, the player can choose not to
resolve that part of the effect but the trigger will still count
as having resolved.
Whenever two or more special rules are triggered at the
same time, such as “attack hit” or “end activation,” the active
player chooses the order in which special rules on his models
resolve and resolves them, then the inactive player chooses
the order in which special rules on his models resolve and
resolves them.

(...)

Czyli najpierw gober się dostawia potem jest ruch z ha
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4474

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 20 października 2018, 14:09

Re: Pytania wszelakie mk. III

Szybka pomoc potrzebna.
Eirys1 strzela w jacka cocu, dziala dosrupt?
Czy jakos moze dostac foca?
Obrazek
<<

QcDWG

Posty: 1731

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post sobota, 20 października 2018, 16:42

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie moze dostac foca w zaden sposob
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4474

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 20 października 2018, 20:51

Re: Pytania wszelakie mk. III

Zgadza sie dzieki
Obrazek
<<

Kysiek

Avatar użytkownika

Posty: 131

Dołączył(a): środa, 17 lutego 2016, 17:40

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 20 października 2018, 22:14

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czym jest i jak się liczy SOS na tournykeeper? Na przykładzie lokalu w Waw, tak siódma kolumna:
https://tournykeeper.com/#/tournament/details/697
Rebelia Łomianki
<<

Cień87

Avatar użytkownika

Posty: 45

Dołączył(a): czwartek, 18 maja 2017, 23:21

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 20 października 2018, 22:51

Re: Pytania wszelakie mk. III

punkty przeciwników z którymi grałeś
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4474

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 23 października 2018, 09:42

Re: Pytania wszelakie mk. III

Załóżmy ,ze unit cały ma zasade shield guard.
Żeby użyć shield guarda, unit nie musi być w cmd lidera - czy to prawda?
Obrazek
<<

QcDWG

Posty: 1731

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 23 października 2018, 09:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dziekan napisał(a):Załóżmy ,ze unit cały ma zasade shield guard.
Żeby użyć shield guarda, unit nie musi być w cmd lidera - czy to prawda?


Jak chcesz ze spella od gastona 2, to zakladam ze modele musza byc w cmd zeby czar na nie działał
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4474

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 23 października 2018, 10:03

Re: Pytania wszelakie mk. III

na bank ?
nie ma zapisku ,ze musza byc w cmd.
przy niektorych upkeepach jest cos w stylu " by model z tego korzystal musi byc w koherencji", tu nic a nic o tym nie wspomniano, czyli jakby moge.
tak samo trollowy unit ma shield guarda z bazy i nie musi byc w cmd by dzialal.
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7352

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 23 października 2018, 10:44

Re: Pytania wszelakie mk. III

co innego zasada modelu, co innego zasada dodana przez spell. Na logike bym tez powiedzial ze musisz miec koherencje, ale nie mam pewnosci.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4474

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 23 października 2018, 10:46

Re: Pytania wszelakie mk. III

no wlasnie, wszytsko wskazuje ze NIE trzeba byc w cmd.
Simon? Co Ty na to ?
Obrazek
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1935

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 23 października 2018, 12:19

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dziekan napisał(a):Załóżmy ,ze unit cały ma zasade shield guard.
Żeby użyć shield guarda, unit nie musi być w cmd lidera - czy to prawda?


model by użyć shielld guarda nie musi być w formacji .( to jest pasywna umiejka)

by otrzymać zasade SG z czaru musi być w formacji.

to tak jakby rzucic upa na unit i wyjsc z 1 modelem z formacji i nagle nie ma na sobie up-a ? :)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4474

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 23 października 2018, 12:26

Re: Pytania wszelakie mk. III

No nie do końca moim zdaniem.
Na upkeepach masz napisane tak jak mowisz, ze wyjdziesz w formacji i nie masz efektu czaru.
Tu tak nie ma
Obrazek
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron