FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2024

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 23 października 2018, 12:30

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dziekan napisał(a):No nie do końca moim zdaniem.
Na upkeepach masz napisane tak jak mowisz, ze wyjdziesz w formacji i nie masz efektu czaru.
Tu tak nie ma


o to są takie upy bo ja nie kojarze ?

czyli jak nie ma zapisu ze musisz być w formacji to nie musisz i działa poza formacja.
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4519

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 23 października 2018, 12:49

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak sa, np czar crosse2 dajacy shield guarda unitowi.
Wlasnie nie ma nigdzie napisane ,ze nie dziala poza formacja wiec dziala imo.
Czekam tylko na potwierdzenie.
Obrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1969

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post wtorek, 23 października 2018, 13:11

Re: Pytania wszelakie mk. III

No fakt, musi byc w spellu opisane, wiec w tym przypadku moglbys i zebrac dusze i SG uzyc
"Devourer host is what the game is supposed to be at. the power level. Thats why i think its unchanged (even slightly buffed)."
"If the game is in a place where we feel our choices and good faith were misplaced, we have a right to express this dissapointment.
PP has a right to completely ignore us. Which they likely will. They need us to look towards neo mekanica and riot quest."
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4519

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 23 października 2018, 13:30

Re: Pytania wszelakie mk. III

hahah GGWP
Obrazek
<<

Leirual

Avatar użytkownika

Posty: 794

Dołączył(a): sobota, 5 października 2013, 15:27

Lokalizacja: Rumia City

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 1 listopada 2018, 09:19

Re: Pytania wszelakie mk. III

Issyria odpala feata (+kosc na dmg i hit, drop 1 kosc). Issyria uzywa ancillary attack na hyperionie. Obok hipcia stoi afg dajace +2rng na range attacks a obok celu stoi hemera, dajaca "+2 to ranged attack rolls" innym rzeczom ktore strzelaja w cos obok niej.
Pytania:
1. Czy hyperion dostaje +2 zasiegu pomimo tego ze to nie jego tura?
2. Czy dostaje tez +2 na ranged attack roll?
3. Czy feat tez dziala na ten ancillary attack?
You blow up one star and suddenly everyone expects you to walk on water...

ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1969

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 1 listopada 2018, 09:32

Re: Pytania wszelakie mk. III

Na pewno działa ancilliary. Co do reszty to nie pamiętam zapisu - ale jeżeli nie ma dopisku, że ma +2 tylko w aktywacji to oczywiście działa. A jako, że Elros kombinował coś z Ravyn i Open firem to jestem prawie pewien, że i +2 do trafiania będzie działać i +2 do zasięgu ; )
"Devourer host is what the game is supposed to be at. the power level. Thats why i think its unchanged (even slightly buffed)."
"If the game is in a place where we feel our choices and good faith were misplaced, we have a right to express this dissapointment.
PP has a right to completely ignore us. Which they likely will. They need us to look towards neo mekanica and riot quest."
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1722

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post niedziela, 4 listopada 2018, 20:04

Re: Pytania wszelakie mk. III

DaGreenBoy napisał(a):
Dziekan napisał(a):No nie do końca moim zdaniem.
Na upkeepach masz napisane tak jak mowisz, ze wyjdziesz w formacji i nie masz efektu czaru.
Tu tak nie ma


o to są takie upy bo ja nie kojarze ?

czyli jak nie ma zapisu ze musisz być w formacji to nie musisz i działa poza formacja.

Silence of Death na Buczu 3 tak dziala na przykładem. Rzucasz na Model / unit. Wiec defakto psy musza tez byc w kontroli i we formacji.

Poniżej zapis z Booka dla poparcia:
Out of Formation
While out of formation, a trooper cannot advance outside of
its Normal Movement, make special actions, or make attacks,
including attacks that do not take place during the model’s
or unit’s activation, such as a free strike. Friendly models
cannot target out-of-formation troopers with spells or special
rules. Note that many upkeep spells and special rules also do
not affect out-of-formation models.
<<

Brotem

Avatar użytkownika

Posty: 19

Dołączył(a): sobota, 23 lutego 2013, 03:07

Lokalizacja: Nysa

Frakcja: -

Post niedziela, 4 listopada 2018, 20:50

Re: Pytania wszelakie mk. III

Jeśli na upkeepie nie na zapisanego, że model musi być w formacji aby efekt działał to działa na modele po za formacją.
Przykładowo Occultation i Inviolable Resolve ma taki zapis. Nie można natomiast rzucać czarów na friendly modele które są po za formacją.
<<

Shonsu

Posty: 1765

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 5 listopada 2018, 11:04

Re: Pytania wszelakie mk. III

Karpiu akurat silence of death działa poza formacją (kontrola tym bardziej nie ma znaczenia) - choć oczywiście bez formacji nie wykonasz ataku, więc się nie przyda za bardzo.
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1722

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 5 listopada 2018, 14:12

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shonsu napisał(a):Karpiu akurat silence of death działa poza formacją (kontrola tym bardziej nie ma znaczenia) - choć oczywiście bez formacji nie wykonasz ataku, więc się nie przyda za bardzo.

No tak tutaj racja.
<<

Krawat

Avatar użytkownika

Posty: 631

Dołączył(a): sobota, 31 października 2015, 16:38

Frakcja: Mercenaries

Post wtorek, 20 listopada 2018, 00:03

Re: Pytania wszelakie mk. III

Trample - musi być full spd +3 czy tyle ile chcesz + 3 ?

K.
W życiu jest tylko jeden uniwersalny język - siła.
<<

kondzioro

Posty: 1350

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 18:56

Frakcja: Cryx

Post wtorek, 20 listopada 2018, 00:10

Re: Pytania wszelakie mk. III

Można nawet 0"
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 952

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post niedziela, 25 listopada 2018, 17:05

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy oddział z ranking officerem liczy się jako Faction unit na potrzeby tierów? Według Warroma się nie liczą, a według Conflict Chambera tak. Z bezpośredniego zapisu zasady dałbym 75% na nie, ale wolałbym potwierdzić.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1969

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 25 listopada 2018, 17:21

Re: Pytania wszelakie mk. III

Z tego co koajrze liczą się - np w cruciblu na 100% sie liczą. Ale tez trzeba wuaznie patrzec, bo czesto jest dopisek ze np "trencher unit" - wtedy sam partisian nie pomoze. W menothcie krasie tez daja free pointy w FM z tego co wiem

Czy modele maja melee range pzoa formacją? Na uzytek darkshroud np
"Devourer host is what the game is supposed to be at. the power level. Thats why i think its unchanged (even slightly buffed)."
"If the game is in a place where we feel our choices and good faith were misplaced, we have a right to express this dissapointment.
PP has a right to completely ignore us. Which they likely will. They need us to look towards neo mekanica and riot quest."
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2278

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 25 listopada 2018, 17:55

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mają, jest to jeden ze znanych przypadków gdzie można się rozbiegać z formacji żeby dać -2 ARM.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 2 gości