FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Cień87

Avatar użytkownika

Posty: 51

Dołączył(a): czwartek, 18 maja 2017, 23:21

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 5 stycznia 2019, 21:17

Re: Pytania wszelakie mk. III

Musza napisał(a):
Cień87 napisał(a):1. Replenish focus
2. Warjacks power up
3. Allocate focus
4. Pay upkeep.
5. Resolve all other effects that occur during ~ phase

a nie taka była kolejność??


nie, bo ten ruch jest w Maintenence phase, a wrzuciłeś kolejnośc Control phase



Chyba żę bo nie miałem zapisu zaklęcia kiedy to jest
<<

Brohun

Avatar użytkownika

Posty: 176

Dołączył(a): czwartek, 28 czerwca 2018, 23:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 5 stycznia 2019, 22:38

Re: Pytania wszelakie mk. III

ok dzieki panowie
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4508

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 10 stycznia 2019, 10:24

Re: Pytania wszelakie mk. III

2 pytania z wczoraj, pomożecie ?

- feat gaspiego2 i contest. Czy modele z feata gaspiego2 blokuja scenariusz zanim znikną ?
moim zdaniem nie, ale jakby ktos potwierdzil to mega

- był wałkowany jakiś czas temat zasad prowla/stealtha i utracie ktorejs z tych zasad itd.
wiadomo moze na czym stanelo? mialby ktos podlinkowac ?
Obrazek
<<

Shaysome

Avatar użytkownika

Posty: 449

Dołączył(a): sobota, 21 czerwca 2014, 18:54

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 12 stycznia 2019, 20:38

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy atak z gunfightera liczy się jako melee czy ranged?
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1868

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 12 stycznia 2019, 20:51

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shaysome napisał(a):Czy atak z gunfightera liczy się jako melee czy ranged?


rng
<<

LosKamilos

Avatar użytkownika

Posty: 448

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 19:11

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 13 stycznia 2019, 20:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Z zabieraniem stealtha było chyba, że jak model z prowlem jest w concealmencie, a coś zabierze mu stealth, to zaraz go odzyskuje (chyba, że jest dopisane, że nie może go odzyskać przez turę etc).
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7426

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post niedziela, 13 stycznia 2019, 22:20

Re: Pytania wszelakie mk. III

Wycofali sie z tego rulingu
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4508

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post poniedziałek, 14 stycznia 2019, 00:29

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dzięki,

w takim razie zostało jeszcze 1 pytanie z mojej strony :

- feat gaspiego2 i contest. Czy modele z feata gaspiego2 blokuja scenariusz zanim znikną ?
moim zdaniem nie, ale jakby ktos potwierdzil to mega
Obrazek
<<

Chomik

Posty: 3418

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:29

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 14 stycznia 2019, 01:26

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mateusz, jakis ruling z 2012 mam -> https://privateerpressforums.com/showth ... rol-points,
nie utne se reki, ale o ile dobrze pamietam czesc feata Licha2 (ze modele gina na koniec tury), oraz sam moment score'owania scenariusza nie zmienil sie od 2012, wiec pewnie ten ruling jest ciagle wazny.

Natomiast traktowalbym to jako punkt wyjscia, moze ktos pamieta te kwestie lepiej :)
Ludzie twierdzący że orboros jest broken cierpią na chroniczny zanik zdrowego rozsądku ;)
<<

Andrzej12

Posty: 2

Dołączył(a): czwartek, 24 stycznia 2019, 18:55

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 24 stycznia 2019, 19:01

Re: Pytania wszelakie mk. III

Pytanie o sweep .Grałem z kolegą i powiedział mi że jak robię sweep z sea king kotwica która ma 4 cale w aktywacji to nie mam 4 cale tylko 2 i bije z siła bestii .Nie moge nigdzie znalezć tego zapisu
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 366

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post czwartek, 24 stycznia 2019, 19:31

Re: Pytania wszelakie mk. III

It doesn't increase the range of Power Attacks, because you do not apply weapon special rules to Power Attacks (unless they specifically reference Power Attacks, like Hard Head does).

https://privateerpressforums.com/showthread.php?252655-Power-Attack-Sweep-and-Chain-Strike

Natomiast siła power ataków to zawsze siła modelu a nie broni.
Obrazek
<<

PeterO

Posty: 825

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 24 stycznia 2019, 19:34

Re: Pytania wszelakie mk. III

W opisie Sweep jest zapis, że z zasięgiem wybranej przez Ciebie broni, w tym przypadku kotwica. Kotwica w aktywacji Sea Kinga ma melee range tą ręką 4". W takim razie wychodziłoby na to, że faktycznie 4" zasięgu Sweepa (jeśli sweepa wykonujesz prawą stroną ofc).

W podręczniku jednak na stronie 44 jest zapis, że w momencie wykonywania power ataku nie dzałają specjalne zasady broni. Masz więc 2" zasięgu Sweepa.

Atak wykonujesz z siłą.

EDIT: Tantal był szybszy : (
Żbik napisał(a): Lepiej się przypierdolić i przeprosić, niż się nie przypierdolić i potem żałować.
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2215

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 24 stycznia 2019, 19:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

A atak wykonujesz z siłą bo na końcu Sweep'a masz napisane "suffer a power attack damage roll", który jest zdefiniowany na stronie 45 jako 2d6 + STR.
<<

Legenda

Avatar użytkownika

Posty: 328

Dołączył(a): niedziela, 4 października 2015, 13:45

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 12:07

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mam pytanie o zasadę działania Northkin Fire Eaters. Czy jeśli jeśli w Maintenance Phase podpalone trolle ze steady się spalą ale zdadzą tougha to czy później w czasie ich aktywacji mogę normalnie szarżować, assaultować itd ?
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1154

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 12:14

Re: Pytania wszelakie mk. III

Legenda napisał(a):Mam pytanie o zasadę działania Northkin Fire Eaters. Czy jeśli jeśli w Maintenance Phase podpalone trolle ze steady się spalą ale zdadzą tougha to czy później w czasie ich aktywacji mogę normalnie szarżować, assaultować itd ?


Yup. Jak się palą to nie można ich przewrócić więc knock down nie ma efektu.

Są tylko ograniczenia po byciu thrown/slammed, że nawet jak nie może być model przewrócony to musi poświęcić movenet lub combat akcje.
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość